quote:discriminatie
Op donderdag 18 juli 2002 20:22 schreef Barb het volgende:[..]
Niks tegen Hanneke, maar zelfs JustLurkerWannabeeEindhovenaar staat er ook niet op. Alleen legalen hier ajb
quote:Op de kaart wordt natuurlijk bedoelt
Op donderdag 18 juli 2002 22:44 schreef just me het volgende:[..]
discriminatie
quote:11 d8 ik.....
Op donderdag 18 juli 2002 22:45 schreef NaRRaToR het volgende:
ey febster tot hoelaat is kees open ik heb eik wel zin in een ijsje
quote:wie zat hier eik eerder in het Eindhoven topic.. jij of ik
Op donderdag 18 juli 2002 22:47 schreef ikke_ook het volgende:
Op de kaart wordt natuurlijk bedoeltJe bent hier altijd welkom hoor!! Wij zijn heel gastvrij
quote:nu ja. ze kent me niet echt eigenlijk. maar ik ontdekte dat ze minstens 10 jaar jonger is.
Op donderdag 18 juli 2002 22:42 schreef febster het volgende:[..]
Hij is niet meer verliefd en meestal (lees altijd is dat niet leuk gegaan) oftewel sterkte Hrun
dus tja...
quote:nueken
Op donderdag 18 juli 2002 22:47 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Op de kaart wordt natuurlijk bedoelt
Je bent hier altijd welkom hoor!! Wij zijn heel gastvrij
quote:hmz tis maar 2 minuten en zou best een moord willen plegen voor een ijsje maar heb morgen ook weer geld nodig dus ik laat het ijsje maar achterwege
Op donderdag 18 juli 2002 22:48 schreef febster het volgende:[..]
11 d8 ik.....
quote:age is just a number mjah
Op donderdag 18 juli 2002 22:49 schreef Hrun het volgende:[..]
nu ja. ze kent me niet echt eigenlijk. maar ik ontdekte dat ze minstens 10 jaar jonger is.
dus tja...
quote:ze was nog wel in een "legale" leeftijdscatergorie?
Op donderdag 18 juli 2002 22:49 schreef Hrun het volgende:[..]
nu ja. ze kent me niet echt eigenlijk. maar ik ontdekte dat ze minstens 10 jaar jonger is.
dus tja...
quote:Oke you've got a point maar hij is begin 30 en zij dus begin 20 en dan ligt t een beetje aan de persoon of dat overbrugbaar is en in dit geval dus niet lijkt me...
Op donderdag 18 juli 2002 22:51 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
age is just a number mjah
quote:Kheb het maar ff gecheckt, ik was er eerder
Op donderdag 18 juli 2002 22:49 schreef just me het volgende:[..]
wie zat hier eik eerder in het Eindhoven topic.. jij of ik
quote:jawel.
Op donderdag 18 juli 2002 22:52 schreef r8ality het volgende:[..]
ze was nog wel in een "legale" leeftijdscatergorie?
quote:k dan niet nee
Op donderdag 18 juli 2002 22:52 schreef febster het volgende:[..]
Oke you've got a point maar hij is begin 30 en zij dus begin 20 en dan ligt t een beetje aan de persoon of dat overbrugbaar is en in dit geval dus niet lijkt me...
quote:om eerlijk te zijn heb ik dr slechts 1 uurtje gesproken. en ik heb eigenlijk geen zicht erop of het wel of niet klikte. van mij wel, maar ja. of dat echt zo is weet je pas later.
Op donderdag 18 juli 2002 22:52 schreef febster het volgende:[..]
Oke you've got a point maar hij is begin 30 en zij dus begin 20 en dan ligt t een beetje aan de persoon of dat overbrugbaar is en in dit geval dus niet lijkt me...
hm. misschien moet ik nog ff afwachten...
quote:Persoonlijk kan ik vertellen dat 1 uur eigenlijk genoeg is (mits t van beiden kanten klikt zelfs als je elkaar nog nooit gezien hebt) en Hrun ik zou t niet zo snel afschrijven als ik jouw was, ga een x iets met der doen ofzo dan heb je al een beter beeld denk ik
Op donderdag 18 juli 2002 22:59 schreef r8ality het volgende:
ik weet niet of het toevallig ligt aan dat ik nu op het R&P forum zit te lurken maar wordt jij zo snel verliefd dan Hrun?
quote:Tis ook maar de vraag of zij wel uberhaupt iets in hem ziet he?
Op donderdag 18 juli 2002 23:00 schreef febster het volgende:[..]
Persoonlijk kan ik vertellen dat 1 uur eigenlijk genoeg is (mits t van beiden kanten klikt zelfs als je elkaar nog nooit gezien hebt) en Hrun ik zou t niet zo snel afschrijven als ik jouw was, ga een x iets met der doen ofzo dan heb je al een beter beeld denk ik
quote:Zou jij met iemand 1 uur gaan praten als je haar absoluut niet mag (en geen antwoord van: wel als ze lkkr is ofzo
Op donderdag 18 juli 2002 23:01 schreef r8ality het volgende:[..]
Tis ook maar de vraag of zij wel uberhaupt iets in hem ziet he?
maare hrun ik zou idd zoals febster zegt gewoon een keer wat met der gaan doen dan weet je meer enzo
quote:ah I see, maareh ze heeft toespelingen gemaakt of was het gewoon een "goed gesprek"
Op donderdag 18 juli 2002 23:03 schreef febster het volgende:[..]
Zou jij met iemand 1 uur gaan praten als je haar absoluut niet mag (en geen antwoord van: wel als ze lkkr is ofzo
)
quote:ehmz jah als ik me verveel
Op donderdag 18 juli 2002 23:03 schreef febster het volgende:[..]
Zou jij met iemand 1 uur gaan praten als je haar absoluut niet mag (en geen antwoord van: wel als ze lkkr is ofzo
)
quote:kgeloof er niks van
Op donderdag 18 juli 2002 22:53 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Kheb het maar ff gecheckt, ik was er eerder
quote:I guess that je iets hebt gehoord van haar?
Op donderdag 18 juli 2002 22:23 schreef Hrun het volgende:
sorry.ik ben niet meer verliefd.
En is het okee dat je niet meer verliefd bent of baal je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |