Nee hontquote:
Dit is hem!quote:
Dior lakjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is dat? Wat kostte het?
JE ZOU NIKS MEER KOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden naam voor een zwarte hondquote:Ooit ga ik een hond nemen en dan noem ik hem Norit.
Ok misluktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je zou gaan sparen en niks meer kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 18:07:36 ]![]()
Heet jouw oom Wim de Hont? Zo nee, slecht excuus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oom heet Wim, dat gaat hem niet wordenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ga mijn volgende hont Wim noemen
Als ik dan boos ben kan ik heel hard WILLEM![]()
roepen
Don't come closer, I might hurt you![]()
Mijn kat heet Earrebarre zeer leuk hier in den haagquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oom heet Wim, dat gaat hem niet worden
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
Ik heb niks aan jullie in dit enormen dillema![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na de hollands ga ik een eckten no-buy instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Na de hollands ga ik een eckten no-buy instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die no-buy gaat er nooit komen
Sjaan zei dan ook niet dat ze ging sparenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor net dat sjaan een chanel ketting heeft gefaald dus dan valt mijn lakje in het niet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Na de hollands ga ik een eckten no-buy instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef het op ook. Je blijft toch steeds falen.En dan ook niet een Essence lakje met 50% korting (zoals ik
) maar meteen een freakin' Dior lakje.
![]()
Jawel, Wim de Hontquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks aan jullie in dit enormen dillema![]()
![]()
Wel tegen mijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjaan zei dan ook niet dat ze ging sparen.
![]()
True story wijnglas.gif![]()
Dat is wel wat anders dan zeggen dat je gaat sparen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of iig dat ze minder uit moest geven endezo
Maar ik houd nog steeds van je hoor, ookal faal je zo hard.![]()
![]()
![]()
Neem je straks ook nog zo'n tatoeage Schaar?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik lollerdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Neem je straks ook nog zo'n tatoeage Schaar?
Faalhaasje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb half ACW straks in mijn winkelmandje zitten vrees ik
Volgens mij ligt het aan het topic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het is bijna aantrekkelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Neem je straks ook nog zo'n tatoeage Schaar?
Oh oh trouwens, dat vergeet ik steeds te vragen.
Als iemand hier een Catrice lakje heeft dat ze weg doen omdat hij uitgedroogd is oid, zou ik dan het (schoongemaakte) dopje+kwastje kunnen krijgen?
![]()
Lasagne.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lasagne liep over
Ik maak altijd te veel![]()
![]()
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als iemand hier een Catrice lakje heeft dat ze weg doen omdat hij uitgedroogd is oid, zou ik dan het (schoongemaakte) dopje+kwastje kunnen krijgen?
Ik heb net een heleboel lege flesjes en dikke catriesses weggegooidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dezen moet je doen schaar
Knoei![]()
OMFG epicquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dezen moet je doen schaar![]()
Lolquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Dafuq.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Past goed bij m'n piercingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deze!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Mijn 1e dior lakje, nu moet ik er wel meer anders is hij zo zielig alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb een potje waarvan de schroefdraad in het dopje kapot is. Die kan ik dan vervangen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net een heleboel lege flesjes en dikke catriesses weggegooid![]()
![]()
Ik heb nog een verdikte catrice liggen, daar mag je de dop wel van hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb een potje waarvan de schroefdraad in het dopje kapot is. Die kan ik dan vervangen.
[..]
Oh en, ik herhaal mezelf een beetje, ook met vergelijkbaar plaatje. Maar hoe kan ik nou functioneren zo?![]()
![]()
Geef maar aan mij danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef Diconnected het volgende:
engels voer is niet goed voor mij![]()
![]()
Yeuy. Zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een verdikte catrice liggen, daar mag je de dop wel van hebben![]()
![]()
Ik vind dat hont Willem-Alexander moet heten
of Maxima....Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ik ga eens eten maken
Ik wil schaatsen maar heb geen schaatseniemand nog een optie?
groetjes aan wimquote:
twee messen onder je schoenen bindenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik wil schaatsen maar heb geen schaatseniemand nog een optie?
![]()
![]()
Nooo heb nog een trauma van houtjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
twee messen onder je schoenen bindenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Kom je het brengen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil er lasagne? Ik heb voor een heel fucking weeshuis gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Maar waar in Den Haag?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Net gevonden bij de uithof mijn eigen liggen bij mijn moeder in frieslandquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hebben jullie geen schaatsbaan daar? Bij ons kun je daar ook gewoon de schaatsen huren.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik ga stuk om die plaatjes op fb van puckzzz
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Welkon plaatjes?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga stuk om die plaatjes op fb van puckzzzA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik heb Puckzzz niet op FBquote:
Zijn 9gag plaatjonsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb Puckzzz niet op FB
Oooowquote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
![]()
ga even eten maken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga stuk om die plaatjes op fb van puckzzz
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Mensen met belachelijke namen op fb waarvan je geen idee hebt wie het nu eigenlijk is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net bij iemand nog een kerstboom staan
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
OMG ik google dus net fantasy fire. OMGWTFBBQEINZ wat een awesome lakje. Waarom heb ik die gemist?
Aids.![]()
I will have mine soonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
OMG ik google dus net fantasy fire. OMGWTFBBQEINZ wat een awesome lakje. Waarom heb ik die gemist?
![]()
![]()
Zijn de Kat von D lakjes alleen in de USA te koop?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
LINK?!?!?!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zijn de Kat von D lakjes alleen in de USA te koop?![]()
Ik haat jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.scrangie.com/2(...)ra-high-voltage.html
* SpaceInvaders gaat swapbuddy mailen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat je
* SpaceInvaders gaat swapbuddy mailen
Ik wil ook!
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT 12 DOLLAR PER LAKJE
zo leuk zijn ze ook weer nietNVM
Dat. Ik lees nooit op Scrangiequote:kijk alleen plaatjes.
Dat maakt niet uit, maar dan is het wel extraduurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Alsof er ooit potjes leeg gaan bij ons.
![]()
![]()
Ik heb de neiging om overal backups (naja van boeiende lakjes) te kopen, want stel dat ze ooit voor mongolenveel op ebay komen dan kan ik ze verkopen
En ik haat mezelf dat ik nooit chanel nouvelle vague heb gekocht terwijl ik die wel in de winkels zag, maar toen was ik nog niet zo'n hoarder dat ik nagellak van 20 euro ging kopen
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 19:03:50 ]![]()
ik heb ooit een potje leeg gemaakt
alhoewel nagellak leeg maken een illusie is, als je 40 procent over hebt kun je er al niks meer mee
disclaimer![]()
Seizoen 2 van Buffy
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met kaas erin en dan in de oven?![]()
![]()
![]()
Meeh ik was echt niet lekker vandaag, bewijs: sinds ik weer thuis ben van het werk (rond 16u) liggen hier Nougatti's op de tafel en ik pak nu pas de eerste om op te eten
吴 曼 迪![]()
Die's wel geinig.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wauw, die is snelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jaaaaaa A Englands gefaald![]()
![]()
![]()
Had binnen 5 minuten mail terug!
Die film is serieus niet eng. Wat een mietjon.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zou bij de brievenbus gaan zitten, ik denk dat ze er bijna zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En betaald! Nu wachten... Zijn ze er al???
Et meets Cloverfield. Ongeveer.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja echt????quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou bij de brievenbus gaan zitten, ik denk dat ze er bijna zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een goed warme, zal wel niet al te warm zijn bij de brievenbus.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goed warme, zal wel niet al te warm zijn bij de brievenbus.
Neen, die is in het portier *ril*.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goed warme, zal wel niet al te warm zijn bij de brievenbus.![]()
Ik wil een Samsung Galaxy Note... Maar die abonnementen zijn zo hoerentyfusduur
Ja erg he! Vond ik toen met mijn iPhone ook maar ja, ik moest em per se hebben..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil een Samsung Galaxy Note... Maar die abonnementen zijn zo hoerentyfusduur![]()
![]()
Ik wil komende twee maanden eigenlijk een dagje per week erbij gaan werken. Hebben jullie een idee waar ik dan terecht kan?Aids.![]()
De frietkoning op het stationquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:57 schreef Mss het volgende:
Ik wil komende twee maanden eigenlijk een dagje per week erbij gaan werken. Hebben jullie een idee waar ik dan terecht kan?![]()
Ja, echt irritant...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja erg he! Vond ik toen met mijn iPhone ook maar ja, ik moest em per se hebben..
Of je hebt een abbo van 50 ekkies per maand, of je telefoon kost een godsvermogen
In mijn geval bothquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt irritant...
Of je hebt een abbo van 50 ekkies per maand, of je telefoon kost een godsvermogen40 euro per maand en een godsvermogen that it...
En een tientje voor de verzekering in de maand.. Maar thank god for that! iPhone heeft een duik in het toilet gemaakt en was daarna overleden maar heb (uiteindelijk, na heel lang wachten, veel bellen, afwijzingen, bezwaarschrift, nog meer wachten...![]()
) wel een nieuw toestel gekregen!
![]()
Wie gooit zijn telefoon dan ook in de WCquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In mijn geval both40 euro per maand en een godsvermogen that it...
En een tientje voor de verzekering in de maand.. Maar thank god for that! iPhone heeft een duik in het toilet gemaakt en was daarna overleden maar heb (uiteindelijk, na heel lang wachten, veel bellen, afwijzingen, bezwaarschrift, nog meer wachten...![]()
) wel een nieuw toestel gekregen!
![]()
Was ongelukje..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wie gooit zijn telefoon dan ook in de WC![]()
![]()
![]()
Lin of je fixed een werkgever die die telefoon voor je regelt
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Ik heb geen skillz die tot die arbeidsvoorwaarden kunnen leidenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:08 schreef princess-a het volgende:
Lin of je fixed een werkgever die die telefoon voor je regelt
Wat wel helpt, is om eventueel van provider te wisselen. Bij KPN bijvoorbeeld, gelden die 'actieprijzen' voor nieuwe toestellen alleen voor nieuwe klanten die dus een nieuwe aansluiting krijgen. Als je komt verlengen en je wil zo'n mooi toestel, dat vragen ze vet meer, eikelsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef Lindytje het volgende:
En toch koppig blijven zoeken naar alternatieven![]()
.
Ze hebben daar dus serieus een systeem waarin ze hun klanten indelen waarbij het er grofweg op neerkomt dat hoe hoger je abbonnement is geweest voorheen + hoe vaak je buiten de bundel belt (echt waar), hoe meer korting. Als je dus keurig binnen de bundel belt en 'maar' 40 euro per maand kwijt bent, betaal je je scheel voor een iPhone oid..![]()
![]()
Voor wie facebook niet volgt, Wim de Hont is vanaf nu omgedoopt in Cody. En nee, die naam is heul niet garpig. Maar het kwam ineens in me op en ik vind het goed bij hem passen
(Cody ligt weer op z'n kussen, den slimme hont snapt het helemaal)
Ik heb al drie vergelijkingssites gehad en het komt steeds neer op 200 of 200+ euro bijbetalen... ja sorry, dat vind ik gewoon een beetje te veel van het goedequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat wel helpt, is om eventueel van provider te wisselen. Bij KPN bijvoorbeeld, gelden die 'actieprijzen' voor nieuwe toestellen alleen voor nieuwe klanten die dus een nieuwe aansluiting krijgen. Als je komt verlengen en je wil zo'n mooi toestel, dat vragen ze vet meer, eikels.
Ze hebben daar dus serieus een systeem waarin ze hun klanten indelen waarbij het er grofweg op neerkomt dat hoe hoger je abbonnement is geweest voorheen + hoe vaak je buiten de bundel belt (echt waar), hoe meer korting. Als je dus keurig binnen de bundel belt en 'maar' 40 euro per maand kwijt bent, betaal je je scheel voor een iPhone oid..
Dan houd ik mijn HTC desire nog wel even
Ik wisselde altijd bij elk abo van provider om die reden. Alleen tegenwoordig moet je aansluitkosten betalen en dat maakt dat systeem weer net wat minder mooi...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat wel helpt, is om eventueel van provider te wisselen. Bij KPN bijvoorbeeld, gelden die 'actieprijzen' voor nieuwe toestellen alleen voor nieuwe klanten die dus een nieuwe aansluiting krijgen. Als je komt verlengen en je wil zo'n mooi toestel, dat vragen ze vet meer, eikels.
Ze hebben daar dus serieus een systeem waarin ze hun klanten indelen waarbij het er grofweg op neerkomt dat hoe hoger je abbonnement is geweest voorheen + hoe vaak je buiten de bundel belt (echt waar), hoe meer korting. Als je dus keurig binnen de bundel belt en 'maar' 40 euro per maand kwijt bent, betaal je je scheel voor een iPhone oid..
En wat vindt Wim van zijn nieuwe naam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor wie facebook niet volgt, Wim de Hont is vanaf nu omgedoopt in Cody. En nee, die naam is heul niet garpig. Maar het kwam ineens in me op en ik vind het goed bij hem passen
Ik vind Wim beter though... Cody... hmmm... ik ga er nog even over nadenken!Don't come closer, I might hurt you![]()
Ik dacht ook 'slim' te zijn om te wisselen van hi naar telfort of zo, maar daar trappen ze nie inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wisselde altijd bij elk abo van provider om die reden. Alleen tegenwoordig moet je aansluitkosten betalen en dat maakt dat systeem weer net wat minder mooi...![]()
![]()
Codyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Heb jullie heul niet op facebook![]()
![]()
Ja die aansluitkosten zijn wel een beetje jammer inderdaad..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wisselde altijd bij elk abo van provider om die reden. Alleen tegenwoordig moet je aansluitkosten betalen en dat maakt dat systeem weer net wat minder mooi...![]()
Als je een hont wil die Wim heet moet je hem zelf kopen jonge!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En wat vindt Wim van zijn nieuwe naam?
Ik vind Wim beter though... Cody... hmmm... ik ga er nog even over nadenken!![]()
(Ik zeg doen trouwens, Wim en Sien, goeden combi)
En je kad heet gewoon Miepie!!
Heeft miepie wel eens een vogel opgegeten? Nou ja, gegeten niet, maar wel vermoord.....Don't come closer, I might hurt you![]()
Ik mag niet nog een hohooonnnntttttttquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je een hont wil die Wim heet moet je hem zelf kopen jonge!![]()
(Ik zeg doen trouwens, Wim en Sien, goeden combi)
![]()
![]()
hbo diploma you almost hazquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen skillz die tot die arbeidsvoorwaarden kunnen leiden![]()
Ik werd vanmiddag betuttelend toegesproken door eenverkoopster
.. Zag een supermooi, maar simpel, overhemdjurkje hangen dus ik liep even de winkel in om te kijken wat ie kost. 120 euro, dus ik zeg tegen mn moeder kom we gaan, dat heb ik er niet voor over, zegt die verkoopster: ja daar moet je nog maar even flink voor sparen he.
Beter zeg je zulk soort dingen niet als je niet in iemands portemonnee kan kijken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Gadver wat lulligquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
hbo diploma you almost haz![]()
.. Zag een supermooi, maar simpel, overhemdjurkje hangen dus ik liep even de winkel in om te kijken wat ie kost. 120 euro, dus ik zeg tegen mn moeder kom we gaan, dat heb ik er niet voor over, zegt die verkoopster: ja daar moet je nog maar even flink voor sparen he.
Beter zeg je zulk soort dingen niet als je niet in iemands portemonnee kan kijken![]()
![]()
Daar is ze naar vernoemd jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:16 schreef Lindytje het volgende:
En je kad heet gewoon Miepie!!
Heeft miepie wel eens een vogel opgegeten? Nou ja, gegeten niet, maar wel vermoord.....
En ja, ze heeft het letterlijk zo gedaan.
Dode merel onder de keukentafel![]()
Waarom doen katten van die nare dingen?
Dat heeft zo'n vogeltje toch niet verdiend?
Ik zou mijn Miep er bijna om gaan haten
wat ook niet kan want, miepie is mijn vriend
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beter zeg je zulk soort dingen niet als je niet in iemands portemonnee kan kijken![]()
![]()
![]()
ik zou voor haar neus mijn internetbankieren aanslingeren!!Don't come closer, I might hurt you![]()
oehhhh daar heb ik ook zo'n hekel aan, dat neerbuigende gedrag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Beter zeg je zulk soort dingen niet als je niet in iemands portemonnee kan kijken
En achteraf bedenk je alle goeien antwoorden die je had kunnen geven
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar is ze naar vernoemd ja
![]()
![]()
![]()
Miepie
Dat had ik met mijn jongste ook.. Toen ie nog maar net naar buiten mocht heeft ie op een gegeven moment een duif gevangen die serieus groter was dan hijzelf op dat moment. En die nam ie mee naar binnen.. Net als nog wat andere vogeltjes later... Zo zielig..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar is ze naar vernoemd ja
![]()
![]()
![]()
Nu mag ie niet meer naar buiten (hij heeft nogal wat allergieën en we hebben nogal wat buurvrouwen die hem met alle 'liefde' van alles voorzetten wat ie niet mag hebben). Is voor de vogelpopulatie wel beter..![]()
Heb je die nog in meer kleuren? Doe ze allemaal maar!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zou voor haar neus mijn internetbankieren aanslingeren!!
Zoiets jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je die nog in meer kleuren? Doe ze allemaal maar!
En dan twee dagen later door iemand anders terug laten brengen
Dat soort verdient een emoslinger.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Miep heeft maar twee vogels meegenomen, ze is een rampzalige jager.
De ene was een jonge merel (die zijn meestal groter dan de volwassenen), zou heel goed kunnen dat hij al dood was toen Miep hem vond.
De andere was een babyvogel die waarschijnlijk eerste vliegles had. En Miep heeft hem levend naar binnen gebracht. Wat een drama, zij er mee spelen, dat beest piepen... Heb er even met haar om gevochten en haar uiteindelijk omgekocht met wat vleeswaar zodat ik de vogel kon redden. Gelukkig woon ik vlakbij de vogelopvang
.
Ze komt nu ook niet meer buiten, maar dat is voornamelijk omdat ze te makkelijk is. Ze jat overal uit vuilnisbakken en loopt overal naar binnen. Bij mijn directe buren zat ze al op het aanrecht. Ik heb teveel buren, ken ze niet allemaal, dus ben bang dat ze teveel overlast veroorzaakt. Dan maar binnen. (Daarbij ben ik haar toen 2 weken kwijt geweest en dat maak ik liever niet nog eens mee, niet goed voor den hart)
*ik ga even terug naar de slechten film op tv*
Nee zeker niet goed voor den hartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep heeft maar twee vogels meegenomen, ze is een rampzalige jager.
De ene was een jonge merel (die zijn meestal groter dan de volwassenen), zou heel goed kunnen dat hij al dood was toen Miep hem vond.
De andere was een babyvogel die waarschijnlijk eerste vliegles had. En Miep heeft hem levend naar binnen gebracht. Wat een drama, zij er mee spelen, dat beest piepen... Heb er even met haar om gevochten en haar uiteindelijk omgekocht met wat vleeswaar zodat ik de vogel kon redden. Gelukkig woon ik vlakbij de vogelopvang
.
Ze komt nu ook niet meer buiten, maar dat is voornamelijk omdat ze te makkelijk is. Ze jat overal uit vuilnisbakken en loopt overal naar binnen. Bij mijn directe buren zat ze al op het aanrecht. Ik heb teveel buren, ken ze niet allemaal, dus ben bang dat ze teveel overlast veroorzaakt. Dan maar binnen. (Daarbij ben ik haar toen 2 weken kwijt geweest en dat maak ik liever niet nog eens mee, niet goed voor den hart)
![]()
Onze oudste heeft al eens zalm bij de buurvrouw van het aanrecht gejat, like a boss. Hij stond in z'n eerste levensjaar bekend als 'de schrik van de dames', al die bejaarden beneden waren bang voor em
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
*ik ga even terug naar de slechten film op tv*![]()
![]()
Toen de buren van de buren van de buren (ja, 3 huizen verder) hier nog woonden, hadden ze naast 5 (!!!) honden (waar sien geboren is) ook nog twee katten. Een van die vriendelijke beesten heeft 2x op onze slaapkamer gezeten.. lekker door de dakgoot aan komen banjeren
1x gebeurde het 's nachts, werd ik wakker, kijk ik ineens een dikke witte kat aan. Ik schrok me de teringtyfus![]()
Oh, en hij is vaker in onze slaapkamer geweest, want hij heeft ook nog een keer op mijn kussen gekaktVanaf toen stond het raam altijd op kiepstand
Have fun!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
*ik ga even terug naar de slechten film op tv*
Gadverquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Toen de buren van de buren van de buren (ja, 3 huizen verder) hier nog woonden, hadden ze naast 5 (!!!) honden (waar sien geboren is) ook nog twee katten. Een van die vriendelijke beesten heeft 2x op onze slaapkamer gezeten.. lekker door de dakgoot aan komen banjeren
1x gebeurde het 's nachts, werd ik wakker, kijk ik ineens een dikke witte kat aan. Ik schrok me de teringtyfus![]()
Oh, en hij is vaker in onze slaapkamer geweest, want hij heeft ook nog een keer op mijn kussen gekaktVanaf toen stond het raam altijd op kiepstand
![]()
Toen wij de achterdeur nog regelmatig open hadden staan, zodat de katten vrij in en uit konden lopen, had Mexx (jongste) een keer een vriendje mee naar binnen genomen. Die keek ff rond, liep naar de bank, en ging er toen vol tegenaan staan sproeien![]()
![]()
![]()
![]()
Spannond!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef Mss het volgende:
Fuuuuu al mijn lampen gaat kapot hier. Darkroom, I haz it.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gadver![]()
Toen wij de achterdeur nog regelmatig open hadden staan, zodat de katten vrij in en uit konden lopen, had Mexx (jongste) een keer een vriendje mee naar binnen genomen. Die keek ff rond, liep naar de bank, en ging er toen vol tegenaan staan sproeien![]()
![]()
![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Gelukkig komen ze bij ons niet verder dan de tuin.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ook al zo fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gadver![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik kan me er gelukkig niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet echt.. En stinken!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat wil je graag zo houden, trust mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me er gelukkig niets bij voorstellen.![]()
![]()
Ik zal toch nooit een kad nemen, dus de kans is klein.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat wil je graag zo houden, trust me
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Niet? En ze zijn zo leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zal toch nooit een kad nemen, dus de kans is klein.![]()
Jaaaaa, mini-greys-anatomy-marathon houden in bed
Tot morgen chicks!
En Schaar, geef Wim nog een aai van me voor het slapengaan
HF!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaa, mini-greys-anatomy-marathon houden in bed
Tot morgen chicks!
En Schaar, geef Wim nog een aai van me voor het slapengaan![]()
![]()
Ben allergisch.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet? En ze zijn zo leuk!En ergens vind ik het wel makkelijk, hoef ik niet na te gaan denken of ik wel genoeg thuis ben enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Katten redden zich over het algemeen wel![]()
Alleen merken we het hier wel dan als we ze een paar dagen wat minder aandacht hebben gegeven, dat ze er toch meer om komen vragen. Dus ze missen ons wel, als zullen ze het noooooooit toegeven![]()
![]()
Katten inderdaad
Die aansluitingskosten bij abonnementen snap ik niets vanHeb iets langer dan twee jaar een abonnement bij t-mobile gehad. Dat was voorbij maar mijn gsm was nog steeds goed dus ik stapte over naar Ben (fijn want kon ik iedere maand opzeggen). Daarna besloten dat ik de iPhone wilde dus weer terug naar t-mobile en toen hoefde ik opeens maar de helft van de aansluitingskosten betalen.
Ik denk omdat ik dus al eerder bij t-mobile was geweest maar ik zou het eigenlijk niet weten waarom precies
吴 曼 迪![]()
Mwah, als je langer weg bent zal je toch iets moeten regelen voor voer enzulks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Katten redden zich over het algemeen wel![]()
Alleen merken we het hier wel dan als we ze een paar dagen wat minder aandacht hebben gegeven, dat ze er toch meer om komen vragen. Dus ze missen ons wel, als zullen ze het noooooooit toegevenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Mijn broer is verliefd op mijn beestjes en wil ze met alle plezier verzorgen. Hij is zelfs zeer teleurgesteld als ie het niet mag doen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als je langer weg bent zal je toch iets moeten regelen voor voer enzulks.![]()
Dan nog, het moet wel geregeld worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer is verliefd op mijn beestjes en wil ze met alle plezier verzorgen. Hij is zelfs zeer teleurgesteld als ie het niet mag doen..
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Lekker lang uitmelkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, in november komt deel 2 pas![]()
![]()
Ik heb alleen de eerste film gezien. Was mijn eerste bioscoopbezoek metquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken al gelezen maar wil toch de films zien ook al zijn ze slechtnadat we al ruim een jaar samen waren
![]()
![]()
Bij deel 1 ben ik in slaap gevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken al gelezen maar wil toch de films zien ook al zijn ze slechtdeel twee vond ik volgens mij ietsjes beter in ieder geval was ik niet in slaap gevallen maar dat kan ook komen omdat ik die in de bioscoop heb gezien
吴 曼 迪![]()
Is dat die waterlily? Doe es foto!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn nagellak ruikt naar bloemetjes![]()
Ik heb ook nog een dior lakje voor jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn nagellak ruikt naar bloemetjes
sheer pink
吴 曼 迪![]()
Te lui voor foto
Ik vind dat kwastje heul niet klote lakken trouwens, kut, nieuwe dure nagellakverslaving![]()
![]()
Sheer en pinkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een dior lakje voor je
sheer pink![]()
![]()
Gekregen in mijn schoen toen ik bij de Bijenkorf werktequote:ik heb hem opgezocht, is Pink Boa (349) maar ik krijg die lak niet fatsoenlijk opgebracht wat ik ook probeer
吴 曼 迪![]()
Leuk cadeautje! Als ie niet sheer en niet pink was geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gekregen in mijn schoen toen ik bij de Bijenkorf werkteik heb hem opgezocht, is Pink Boa (349) maar ik krijg die lak niet fatsoenlijk opgebracht wat ik ook probeer
![]()
![]()
![]()
Whut die ziet er vet mooi uit onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gekregen in mijn schoen toen ik bij de Bijenkorf werkteik heb hem opgezocht, is Pink Boa (349) maar ik krijg die lak niet fatsoenlijk opgebracht wat ik ook probeer
![]()
![]()
http://lacquerwear.com/po(...)swatches-and-review/ ik kan de plaatjes niet kopiërenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut die ziet er vet mooi uit online
maar je ziet alles
吴 曼 迪![]()
Fashionpolish was wel mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://lacquerwear.com/po(...)swatches-and-review/ ik kan de plaatjes niet kopiëren
maar je ziet alles![]()
![]()
Hahahahahquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
maar misschien moet ik het nog eens een nieuwe kans geven nu ik wat meer ervaren ben![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
maar misschien moet ik het nog eens een nieuwe kans geven nu ik wat meer ervaren ben![]()
![]()
Ik zie hetquote:Maar dat zijn ook de mooiste swatches die ik tot nu toe gezien heb. Bij de rest zie je overal het wit van de nagel
吴 曼 迪![]()
Ja dit kreeg ik echt niet met drie laagjes! Die link wat ik hierboven ergens heb gezet waren ook drie lagen en volgens mij heb ik zelf het eens geprobeerd met vijf lagen ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wss zodat ze dan alles gratis krijgt omdat de lak er veul mooier uitziet dan dat ie echt is
吴 曼 迪![]()
even layeren met een ander kleurtje eronder?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dit kreeg ik echt niet met drie laagjes! Die link wat ik hierboven ergens heb gezet waren ook drie lagen en volgens mij heb ik zelf het eens geprobeerd met vijf lagen ofzoLife isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Wat heb je allemaal gesjopt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit in de tram naar huis na dagje shoppen *0*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ketting is goed shoppen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleen een ketting verde niets
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nooit gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
even layeren met een ander kleurtje eronder?zou ik dan gewoon een nude kleur moeten gebruiken? Ik heb dan alleen My cafe au lait at Notre-dame
De derde van links.吴 曼 迪![]()
Nee die is te oranje bruinigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nooit gedaanzou ik dan gewoon een nude kleur moeten gebruiken? Ik heb dan alleen My cafe au lait at Notre-dame
[ afbeelding ]
De derde van links.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 23:15:27 ]![]()
Lastig te negeren dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaaa blij mee, wou eigenlijk niets kopen maar t was de laatste
Ik denk trouwens dat het een weekje later gaat worden, die drek vind ik nog een beetje spooky.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
sure chick, ik hou gem sowieso voor jou vast dus doe rustig aanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastig te negeren dan.
Ik denk trouwens dat het een weekje later gaat worden, die drek vind ik nog een beetje spooky.![]()
In het echt is hij minder oranje vind ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee die is te oranje bruinig吴 曼 迪![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sure chick, ik hou gem sowieso voor jou vast dus doe rustig aan
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die drek is ook kut...maakt niet uit hoe lang je je rijbewijs al hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastig te negeren dan.
Ik denk trouwens dat het een weekje later gaat worden, die drek vind ik nog een beetje spooky.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Heb je niet iets van wit ofzo? Werkt bij de neons ook perfect.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het echt is hij minder oranje vind ikJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
nee, misschien inderdaad wel handig om voor zoiets te kopen. Met zo een dingen ben ik echt een noobquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je niet iets van wit ofzo? Werkt bij de neons ook perfect.
Deze foto is beter
吴 曼 迪![]()
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die drek is ook kut...maakt niet uit hoe lang je je rijbewijs al hebt.Maar eerst maar goed gewend zijn aan normale omstandigheden. (En, afhankelijk van de staat van mijn banden, investeren in 4 seizoensbanden.
)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik was inmiddels nieuwsgierig naar Waterlily, dus heb ff opgezocht omdat jij geen foto's wilde maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nagels ruiken nog steeds naar bloemetjes![]()
Maar lijkt die niet heel erg op Catrice Sold Out Forever?
Ik vind dat soort mintgroene kleurtjes altijd prachtig om te zien maar ze staan me niet..![]()
![]()
Ik heb het Dior lakje naast de Chanel versie van dat Catrice lakje gezien, zijn best wel heel anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was inmiddels nieuwsgierig naar Waterlily, dus heb ff opgezocht omdat jij geen foto's wilde maken.![]()
Maar lijkt die niet heel erg op Catrice Sold Out Forever?
Ik vind dat soort mintgroene kleurtjes altijd prachtig om te zien maar ze staan me niet..![]()
![]()
Ik had gisteren nog een leuke glijerdtdtdt....ik glibber redelijk probleemloos naar huis (lees: gewoon corrigeren daar waar je gaat glijden en kalm blijven) maar dan rijd ik dus de parkeerkelder in waar geen sneeuw ligt...en ik moet eigenlijk meteen na de helling rechts de poort door....nix-noppes-nada-dikke ABS....glij gewoon rechtdoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.Maar eerst maar goed gewend zijn aan normale omstandigheden. (En, afhankelijk van de staat van mijn banden, investeren in 4 seizoensbanden.
)
Toen kon ik dus in de achteruit de helling omhoog om alsnog door de poort te kunnen rijden
Ah, thnxquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het Dior lakje naast de Chanel versie van dat Catrice lakje gezien, zijn best wel heel anders.![]()
![]()
Ai haha. Ik durf nog steeds niet te rijden met dit weer... Ik ga het morgen proberen en dan rijdtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een leuke glijerdtdtdt....ik glibber redelijk probleemloos naar huis (lees: gewoon corrigeren daar waar je gaat glijden en kalm blijven) maar dan rijd ik dus de parkeerkelder in waar geen sneeuw ligt...en ik moet eigenlijk meteen na de helling rechts de poort door....nix-noppes-nada-dikke ABS....glij gewoon rechtdoor
Toen kon ik dus in de achteruit de helling omhoog om alsnog door de poort te kunnen rijdenmee, ben benieuwd..
![]()
Bwehehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een leuke glijerdtdtdt....ik glibber redelijk probleemloos naar huis (lees: gewoon corrigeren daar waar je gaat glijden en kalm blijven) maar dan rijd ik dus de parkeerkelder in waar geen sneeuw ligt...en ik moet eigenlijk meteen na de helling rechts de poort door....nix-noppes-nada-dikke ABS....glij gewoon rechtdoor
Toen kon ik dus in de achteruit de helling omhoog om alsnog door de poort te kunnen rijden
Was gisteren wel grappig, mensen die profiteerden van lege parkeerplaats om fijn te glijden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
+1quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk schijt aan wat wel of niet bij mn huidskleur staat, ik doe gewoon alles opHey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!![]()
Ik draag ook vrij veel kleuren gewoon hoor. Alleen in sommige gevallen dan zit het, en vervolgens denk ik heel de tijd als ik ernaar kijk 'meh, nee dit is het toch niet'. Ik heb dat met mintgroen, en met van die lichte koraal/zalm achtige kleuren. Prachtig in het flesje maar verschrikkelijk op m'n nagels.. Misschien van de zomer nog eens proberen als ik een ieniemienie beetje minder wit ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb eigenlijk schijt aan wat wel of niet bij mn huidskleur staat, ik doe gewoon alles op![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben altijd wit, zonneallergie ftw
vandaar het ieniemienie beetje minder wit![]()
![]()
En koraalrood/roze, soms ziet het er gewoon zo lelijk uit... Lobsterhands!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik draag ook vrij veel kleuren gewoon hoor. Alleen in sommige gevallen dan zit het, en vervolgens denk ik heel de tijd als ik ernaar kijk 'meh, nee dit is het toch niet'. Ik heb dat met mintgroen, en met van die lichte koraal/zalm achtige kleuren. Prachtig in het flesje maar verschrikkelijk op m'n nagels.. Misschien van de zomer nog eens proberen als ik een ieniemienie beetje minder wit ben.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Witte huid![]()
Eerst vond ik het altijd verschrikkelijk, maar nu heb ik mij erbij neergelegd en heb ik er vrede mee. Als ik vijf minuten in de zon zit kook ik al van binnen
吴 曼 迪![]()
als ik terugkom van 2 weken griekenland vragen mensen mij of ik heel de vakantie binnen heb gezeten omdat ik nog zo wit ben![]()
![]()
Sommige tinten roze worden echt heel erg lelijk bij mij, dus die vermijd ik. Verder draag ik alles.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En koraalrood/roze, soms ziet het er gewoon zo lelijk uit... Lobsterhands!![]()
Die tinten dus. Gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En koraalrood/roze, soms ziet het er gewoon zo lelijk uit... Lobsterhands!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Haha, herkenbaar.. Ik vind mijn witte huid inmiddels ook niet meer zo erg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:45 schreef megamandy het volgende:
Witte huid![]()
Eerst vond ik het altijd verschrikkelijk, maar nu heb ik mij erbij neergelegd en heb ik er vrede mee. Als ik vijf minuten in de zon zit kook ik al van binnen
Toen ik ging trouwen vroegen ze bij de bruidswinkel ook nog of ik nog een zonnebank kuurtje ging doen voor een 'gezonde tint'. Ehm, dit is mijn gezonden tint?![]()
![]()
![]()
Maar qua kleuren neig ik toch het meest naar iets donkers op m'n nagels heb ik gemerkt. Een collega noemt ze wel eens 'Morticia nails' hihi.![]()
Dat heb ik geprobeerd met gala. Iedereen werd superbruin die daar ook ging behalve moiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.. Ik vind mijn witte huid inmiddels ook niet meer zo erg.
Toen ik ging trouwen vroegen ze bij de bruidswinkel ook nog of ik nog een zonnebank kuurtje ging doen voor een 'gezonde tint'. Ehm, dit is mijn gezonden tint?![]()
![]()
Hier ben ik bijna twee weken in Spanje geweest in de zomer, bruinste wat ik kan worden en dat ik meer rood (toen kon ik trouwens wel nog een langere tijd in de zon doorbrengen heel raar).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪![]()
ik ben ook zo'n bleekscheet
maar maak me nooit druk over make-upkleuren, ik blijf altijd wel bij dezelfde tinten hangen, die me, naar mijn idee iig, wel goed staan![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd met gala. Iedereen werd superbruin die daar ook ging behalve moi![]()
Hier ben ik bijna twee weken in Spanje geweest in de zomer, bruinste wat ik kan worden en dat ik meer rood (toen kon ik trouwens wel nog een langere tijd in de zon doorbrengen heel raar).Wat ben jij cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Dat heb ik geprobeerd met gala. Iedereen werd superbruin die daar ook ging behalve moi![]()
Hier ben ik bijna twee weken in Spanje geweest in de zomer, bruinste wat ik kan worden en dat ik meer rood (toen kon ik trouwens wel nog een langere tijd in de zon doorbrengen heel raar).Leuke foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen had ik mijn permanent nogquote:En mijn eigen haarkleur en alleen mascara en toen was ik nog onschuldig ja
Dankjequote:
吴 曼 迪![]()
Dat doe ik inderdaad ook. En soms als ik wat tijd teveel heb, probeer ik eens wat anders om te zien of dat ook lukt. Maar heb wel mijn vaste palettes waarvan ik weet dat dat wel goed zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef Mirjam het volgende:
ik ben ook zo'n bleekscheet
maar maak me nooit druk over make-upkleuren, ik blijf altijd wel bij dezelfde tinten hangen, die me, naar mijn idee iig, wel goed staan![]()
![]()
[..]
Hier ben ik bijna twee weken in Spanje geweest in de zomer, bruinste wat ik kan worden en dat ik meer rood (toen kon ik trouwens wel nog een langere tijd in de zon doorbrengen heel raar).jij bent tig keer bruiner dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke kleur heb je nu dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen had ik mijn permanent nogEn mijn eigen haarkleur en alleen mascara en toen was ik nog onschuldig ja
[..]
Dankje![]()
Dat is mijn bruinste he! Niet mijn normale kleurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent tig keer bruiner dan ik
吴 曼 迪![]()
Toen ik net studeerde was ik 's middags regelmatig op tijd thuis. Als ik dan op de dagen dat het mooi weer was even een uurtje in de zon ging, merkte ik wel dat ik op den duur minder last kreeg van zonne allergie, het hielp echt om mijn huid te laten 'wennen'. Daarna 2 weken Kreta en toen was ik (voor mijn doen dan) heul erg bruin!
Daarna nooit meer gelukt, want heb overdag bepaald geen tijd meer om ff lekker in de zon te liggen... Dus nu is mijn zonne allergie alleen maar erger omdat ik nu als bleekscheet rechtstreeks de tropische zon in ga waardoor ik dus het merendeel van de tijd onder de parasol moet.![]()
![]()
Ik zal even een foto makenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke kleur heb je nu dan?
吴 曼 迪![]()
Oh da's een leuke kleur!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]oja ik heb een muts opgehad vandaag daarom zit mijn haar bij de pony zo plat.
![]()
Schijnbaar was ik als baby ook eerst iemand met bruin haar, en toen zijn al mijn haren uitgevallen en werd ik opeens blondquote:
吴 曼 迪![]()
Ik werd geboren met zwart lang haar, ze moesten me voor mijn eerste verjaardag al 3 keer laten knippenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar was ik als baby ook eerst iemand met bruin haar, en toen zijn al mijn haren uitgevallen en werd ik opeens blond.
Toen werd het heel blond en nu is het bruinig.![]()
![]()
Hehe is niet te hopen voor je als je daar nog geen zin in hebt..quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik ben altijd bang als ik I didn't know I was pregnant kijk dat ik ook zwanger ben![]()
![]()
Ik zou echt niet weten wat ik dan moest doenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe is niet te hopen voor je als je daar nog geen zin in hebt..Het zou niet echt handig uitkomen maar volgens mij zou ik het nooit over mijn hart krijgen om het weg te laten halen
En aangezien ik toch thuis studeer maakt het voor mijn studie niet veel uit.
Maar laten we er maar van uit gaan dat het niet zo is en dat het alleen maar in de US voor komt
吴 曼 迪![]()
Only in America!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik dan moest doenHet zou niet echt handig uitkomen maar volgens mij zou ik het nooit over mijn hart krijgen om het weg te laten halen
En aangezien ik toch thuis studeer maakt het voor mijn studie niet veel uit.
Maar laten we er maar van uit gaan dat het niet zo is en dat het alleen maar in de US voor komt![]()
![]()
Ik ben normaal ook super wit. Nu heb ik wel een beetje een kleurtje omdat ik een weekje in de zon heb gezeten. Verder doe ik wel alle kleurtjes op mijn nagels die ik mooi vind!Aids.![]()
Ik kan echt keibruin worden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: