Nee hontquote:
Dit is hem!quote:
Dior lakjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is dat? Wat kostte het?
JE ZOU NIKS MEER KOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden naam voor een zwarte hondquote:Ooit ga ik een hond nemen en dan noem ik hem Norit.
Ok misluktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je zou gaan sparen en niks meer kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 18:07:36 ]![]()
Heet jouw oom Wim de Hont? Zo nee, slecht excuus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oom heet Wim, dat gaat hem niet wordenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik ga mijn volgende hont Wim noemen
Als ik dan boos ben kan ik heel hard WILLEM![]()
roepen
Don't come closer, I might hurt you![]()
Mijn kat heet Earrebarre zeer leuk hier in den haagquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oom heet Wim, dat gaat hem niet worden
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
Ik heb niks aan jullie in dit enormen dillema![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na de hollands ga ik een eckten no-buy instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Na de hollands ga ik een eckten no-buy instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die no-buy gaat er nooit komen
Sjaan zei dan ook niet dat ze ging sparenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor net dat sjaan een chanel ketting heeft gefaald dus dan valt mijn lakje in het niet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Na de hollands ga ik een eckten no-buy instellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef het op ook. Je blijft toch steeds falen.En dan ook niet een Essence lakje met 50% korting (zoals ik
) maar meteen een freakin' Dior lakje.
![]()
Jawel, Wim de Hontquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb niks aan jullie in dit enormen dillema![]()
![]()
Wel tegen mijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjaan zei dan ook niet dat ze ging sparen.
![]()
True story wijnglas.gif![]()
Dat is wel wat anders dan zeggen dat je gaat sparen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of iig dat ze minder uit moest geven endezo
Maar ik houd nog steeds van je hoor, ookal faal je zo hard.![]()
![]()
![]()
Neem je straks ook nog zo'n tatoeage Schaar?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik lollerdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Neem je straks ook nog zo'n tatoeage Schaar?
Faalhaasje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb half ACW straks in mijn winkelmandje zitten vrees ik
Volgens mij ligt het aan het topic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Het is bijna aantrekkelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Neem je straks ook nog zo'n tatoeage Schaar?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Oh oh trouwens, dat vergeet ik steeds te vragen.
Als iemand hier een Catrice lakje heeft dat ze weg doen omdat hij uitgedroogd is oid, zou ik dan het (schoongemaakte) dopje+kwastje kunnen krijgen?
![]()
Lasagne.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lasagne liep over
Ik maak altijd te veel![]()
![]()
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als iemand hier een Catrice lakje heeft dat ze weg doen omdat hij uitgedroogd is oid, zou ik dan het (schoongemaakte) dopje+kwastje kunnen krijgen?
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik heb net een heleboel lege flesjes en dikke catriesses weggegooidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: