SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers![]()
De 2e uitoverwinning. Doen zo lekker mee.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
QPR ook diep in de problemen, 1-2 nederlaag thuis tegen de Wolves.Bezochte-/geplande wedstrijden:
Rode kaart voor Cisse na een 20 minuten, een harde overtreding op hem waarna hij de Wolves speler bij de keel grijpt. Volledig terecht dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef fanneke het volgende:
QPR ook diep in de problemen, 1-2 nederlaag thuis tegen de Wolves.![]()
![]()
quote:Odemwingie was vandaag ook aan het solliciteren voor een plekje in de 'En natuurlijk ook epic fails:'
![]()
Zometeen City tegen Fulham, ben benieuwd hoe het veld erbij ligt, trekt aardig wat sneeuw nu over Engeland.![]()
Plaats 10, en Aston Villa kan er overheen bij winstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:52 schreef YazooW het volgende:
Swansea naar de 9e plaats als ik het goed zeg.
En belangrijker, 10 punten los van de degradatiezone![]()
Alle Premier League clubs hebben een soort verwarmingssyteem onder hun velden, hier dus ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:59 schreef YazooW het volgende:
Zometeen City tegen Fulham, ben benieuwd hoe het veld erbij ligt, trekt aardig wat sneeuw nu over Engeland.![]()
RVP naar de 30 goals?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Kammy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slowmotion beelden + sneeuw =
dat weten ze ook bij espn HDIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
De Zamboni al op het veld?quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
3-0 gebleven?
Weinig aan gemist heb ik zo het idee.Bezochte-/geplande wedstrijden:
jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef fanneke het volgende:
3-0 gebleven?
Weinig aan gemist heb ik zo het idee.![]()
is een Franse mongool die Givet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie nu pas die tackle op van Persie
Afschieten die Tarzan.![]()
308 Chelsea - Manchester United
Fulltime
1
Chelsea
2,24
330 Liverpool - Tottenham Hotspur
Fulltime
2
Gelijkspel
3,10
Totale quotering6,94
Inleg ¤5,00
Je maakt kans op ¤34,72What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ba, fenomeen die man.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Chelsea: Cech; Ivanovic, Cahill, D Luiz, Bosingwa; Essien, Meireles, Malouda; Sturridge, Torres, Mata
Manchester United: De Gea; Rafael, Ferdinand, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Young; Rooney, Welbeck![]()
Zet mic uit als je moet ademen. Echt irritant."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je hoort hem nog steeds ademen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb het maar op engels commentaar gezet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb hem nu ook in het Engels.
Op de afstandsbediening staat meestal iets van audio ofzo.quote:
Moet je eens voor de grap op drukken.![]()
Bij mij moet het anders. Doe niet zo denigrerend.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op de afstandsbediening staat meestal iets van audio ofzo.
Moet je eens voor de grap op drukken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen bloodzeed
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Sorry.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij moet het anders. Doe niet zo denigrerend.![]()
Wou bijna dit posten, maar nu is dat niet zo.
Wat zit Kieft te snuiven joh.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Deed die ook altijd tijdens zijn tijd bij Canal+quote:
Snap niet waarom ze die vent commentaren laten geven.![]()
Webb![]()
Iniesta
Heb Sport 1 een paar weken terug nog gemaild hierover. Reactie was dat er genoeg abonnees zijn die hem waarderen en dat hun commentatoren met zorg worden uitgezochtquote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Deed die ook altijd tijdens zijn tijd bij Canal+
Snap niet waarom ze die vent commentaren laten geven.. Straks nog eens mailen met een link naar wat reacties hierover op Twitter.
sig verwijderd door FA![]()
Wat een zaadpot zeg. Ik geef Ajax nog best kans tegen Man U. En ja, heb ze gezien tegen Utrecht.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een zaadpot zeg. Ik geef Ajax nog best kans tegen Man U. En ja, heb ze gezien tegen Utrecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs met enkelkettingen om wint United met gemak.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een zaadpot zeg. Ik geef Ajax nog best kans tegen Man U. En ja, heb ze gezien tegen Utrecht.![]()
Zo heerlijke goal van Fc Freiburg. Blijft echt onbegrijpelijk dat Cisse daar zolang heeft gespeeld.
![]()
Sport 1quote:
Kieft die hijgt in de microfoon
Sierd over waar je het beste inktvisringen kan kopen tijdens Real - Barca![]()
![]()
Zet 'm op Engels commentaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sport 1
Sierd over waar je het beste inktvisringen kan kopen tijdens Real - BarcaIk typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Gister was het anders wel een goede restaurant tip van Sierd hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sport 1
Sierd over waar je het beste inktvisringen kan kopen tijdens Real - Barca![]()
Hahahaha die coach van Stoke die ook nog protesteert, wat denkt die man wel niet, achterlijke overtreding van Huth
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Viel wel mee hoor. In hoevere het uitmaakt in Match of the Day vonden ze het hooguit geelquote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef Thas het volgende:
Hahahaha die coach van Stoke die ook nog protesteert, wat denkt die man wel niet, achterlijke overtreding van Huth![]()
![]()
Ik dacht in het Ajax topic te posten, en politiek correct als ik benquote:Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
Waar is die post gebleven? Dank voor het waarschuwen, heb ze daar even op hun plaats gezet.![]()
![]()
haha, die had daar niet gestaan en hem niet geraakt...quote:Op zondag 5 februari 2012 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Damn wat een goal
Die had Ebecilio het stadion uitgeschoten.![]()
Had vast een vogel uit de lucht geschotenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Damn wat een goal
Die had Ebecilio het stadion uitgeschoten.![]()
Kan nog steeds.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sir Alex nog met z'n grote mond, "het zou zomaar kunnen dat Chelsea niet in de top 4 eindigt".![]()
Hoe ongelofelijk schwalbe kan je hebben
Maar ja, Webb, die kennen we...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ajacied was 3 seconden eerderquote:Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je postte al voordat 'ie genomen was.![]()
![]()
Ik dacht al, hij hangt gewoon z'n been achter het been van Ivanovic, Kieft vond het een duidelijke pingelquote:Op zondag 5 februari 2012 18:28 schreef Zorro het volgende:
Hoe ongelofelijk schwalbe kan je hebben
Maar ja, Webb, die kennen we....
sig verwijderd door FA![]()
Evans, Mata en ?? Geen idee, als United nog maar 2 penalty's krijgt en scoort.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef NLGooner het volgende:
Toen ik de score zag vroeg ik me even af of Torres al had gescoord, maar nee..![]()
![]()
David Luizquote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Evans, Mata en ?? Geen idee, als United nog maar 2 penalty's krijgt en scoort.![]()
Faulquote:Op zondag 5 februari 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zeker nog een photoshop van Babel zijn hand
![]()
Op twitter is hij tt, dus maken allemaal dit soort plaatjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FaulZeker nog een photoshop van Babel zijn hand
Als je als scheidsrechter veel in beeld komt, dan doe je het niet goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ferguson gaf een sein.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef NLGooner het volgende:
Waarom fluit Webb als ze nog in balbezit zijn?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haters op De Gea![]()
En hierom kochten we Stekelenburg niet; die gaat dit in geen 20 jaar doen. Tuurlijk, De Gea heeft veel blunders gemaakt, maar dit is wel het potentieel.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
De enige reden dat De Gea keept is omdat Lindengard 6 weken eruit ligt met een blessurequote:Op zondag 5 februari 2012 18:52 schreef Thas het volgende:
Haters op De Gea![]()
En hierom kochten we Stekelenburg niet; die gaat dit in geen 20 jaar doen. Tuurlijk, De Gea heeft veel blunders gemaakt, maar dit is wel het potentieel.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:52 schreef Thas het volgende:
Haters op De Gea![]()
En hierom kochten we Stekelenburg niet; die gaat dit in geen 20 jaar doen. Tuurlijk, De Gea heeft veel blunders gemaakt, maar dit is wel het potentieel.![]()
Webb wordt straks ff beloond en mag samen douchen met ManU spelers."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet even goed als die net van De Geaquote:Klopt (Lindegaard), verder weinig relevantquote:Op zondag 5 februari 2012 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige reden dat De Gea keept is omdat Lindengard 6 weken eruit ligt met een blessureÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Prachtige wedstrijd, en inderdaad goed gekeept door De Gea.
Aan de andere kant zaten ze waarschijnlijk nog in de Carling cup en de Champion's League als De Gea iets minder wisselvallig was.
VVV: Valencia of Mata, vind ik.![]()
United mist Nani, Anderson, Cleverley en Vidic, erg knappe prestatie dus van dit team en Rooney neemt zijn verantwoordelijkheid en toont daarmee hoe grootst hij is.quote:![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
United mist Nani, Anderson, Cleverley en Vidic, erg knappe prestatie dus van dit team en Rooney neemt zijn verantwoordelijkheid en toont daarmee hoe grootst hij is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedenk me zojuist dat ze ook Smalling missen waarmee deze prestatie misschien wel de grootste allertijden is.quote:![]()
Jonesquote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik bedenk me zojuist dat ze ook Smalling missen waarmee deze prestatie misschien wel de grootste allertijden is.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik ook, maar Jones zit dan wel op de bank, helpt wel.quote:
Als we weer met de opstelling kunnen spelen van de 8-2 komt het weer helemaal goed met het spel
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ferguson + Bitch = HOWARD WEBBtwitter:piersmorgan twitterde op zondag 05-02-2012 om 18:31:05Howard Webb proving to be United's MVP as always... @FOXSoccer reageer retweet
Oneens, vind het een groot talent, veel meer dan een Evans, die hoort er niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jones hoort sowieso niet bij Man United te spelen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Onverdiend.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heracles + Kunstgras = Puntenverlies PSV.
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Deze hoort ook wel in de spoilers in de OP:
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Bwhehehequote:Op zondag 5 februari 2012 19:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Deze hoort ook wel in de spoilers in de OP:
[ afbeelding ]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:43 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk een penalty en hij had rood moeten krijgen.![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Roger that.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Evra toch een irritante negro....♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
TEAM - Friedel; Walker, Dawson, King, Assou-Ekotto; Livermore, Parker; Kranjcar, Modric, Bale; Adebayor.
SUBS - Cudicini, Bongani, Nelsen, Rose, Luongo, Lancaster, Saha.![]()
Liverpool: Reina, Kelly, Skrtel, Agger, Johnson, Adam, Spearing, Kuyt, Gerrard, Bellamy, Carroll. Subs: Doni, Aurelio, Suarez, Henderson, Coates, Downing, Carragher.
Tottenham: Friedel, Walker, Dawson, King, Assou-Ekotto, Parker, Livermore, Kranjcar, Modric, Bale, Adebayor. Subs: Cudicini, Saha, Rose, Nelsen, Khumalo, Luongo, Lancaster.
Referee: Michael Oliver (Northumberland)![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Paul-89 het volgende:
Wedstrijd gaat misschien niet door, erg dichte mist op Anfield.quote:In case you don't believe us about the conditions, this was the scene at Anfield about an hour ago. A real pea souper on Merseyside tonight, but the fog has lifted in the last few minutes and the game will definitely go ahead.![]()
Waarom zou je Suarez op de bank zetten... Een Suarez met weinig wedstrijd ritme is nog altijd beter dan een Kuyt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef YazooW het volgende:
Liverpool: Reina, Kelly, Skrtel, Agger, Johnson, Adam, Spearing, Kuyt, Gerrard, Bellamy, Carroll. Subs: Doni, Aurelio, Suarez, Henderson, Coates, Downing, Carragher.
Tottenham: Friedel, Walker, Dawson, King, Assou-Ekotto, Parker, Livermore, Kranjcar, Modric, Bale, Adebayor. Subs: Cudicini, Saha, Rose, Nelsen, Khumalo, Luongo, Lancaster.
Referee: Michael Oliver (Northumberland)Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Zal er vast wel in worden gezet halverwege, anders is ie waarschijnlijk aan het eind kapot of zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef GieJay het volgende:
[..]
Waarom zou je Suarez op de bank zetten... Een Suarez met weinig wedstrijd ritme is nog altijd beter dan een Kuyt.
Goeie wedstrijd dit, jammer van de afwezigen bij de Spurs
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Weinig wedstrijd ritme is wat anders dan maanden niet gespeeld hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef GieJay het volgende:
[..]
Waarom zou je Suarez op de bank zetten... Een Suarez met weinig wedstrijd ritme is nog altijd beter dan een Kuyt.![]()
Een kat, wtf. Hoe komt er nou weer een kat op het veld.
Wel een lief beest
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: