Mensen die meer dan 5 minuten te laat komen moeten doodgeschoten worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Pff, ik had met een gast om half 3 afgesproken, hijs er nu nog niet
Daar snap ik niets vanquote:
En jij komt altijd te vroeg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:00 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die meer dan 5 minuten te laat komen moeten doodgeschoten worden.
Is op zich ook niks tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:58 schreef stefanhaan het volgende:
Ja Lost ik heb niet zo veel morele bezwaren bij dingen die ik programmeer. Zolang het niks illegaals betreft of iets waar ik geen bezwaar tegen heb. Dan maakt et mij niks uit en slaap ik nog lekker s'nachts
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
Ik ga trouwens al hyperventileren van het idee alleen al als ik de wiskundeformules die ik op de middelbare school kreeg nu op zou moeten lossen.
ik ben een nerd... heb een keer (na de middelbare school) een wiskunde boek uit de bieb geleend =pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef twi het volgende:
Ik ga trouwens al hyperventileren van het idee alleen al als ik de wiskundeformules die ik op de middelbare school kreeg nu op zou moeten lossen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Held! Wat voor boek dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben een nerd... heb een keer (na de middelbare school) een wiskunde boek uit de bieb geleend =p
En nooit teruggebracht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben een nerd... heb een keer (na de middelbare school) een wiskunde boek uit de bieb geleend =p
juist!! =D heeeerlijk pure ontspanningquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef Joysa het volgende:
O (x) = 4x + x * √(4-x^2)
Bereken O' (x)
Ik lees een boek over de relativiteitstheorie van Einstein momenteel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist!! =D heeeerlijk pure ontspanning
nah weet niet meer hoe t heet.. is echt al lang geleden (god wat klink ik oud nu haha) maar was een boek over overlappende cirkels en dat je dan t oppervlak van t overlappende deel kunt berekenenquote:
4 + 1 / 2 √(4-x^2)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef Joysa het volgende:
O (x) = 4x + x * √(4-x^2)
Bereken O' (x)
das meer natuurkunde... dat snap ik dan weer niet... =P scheikunde vond ikw el altijd erg leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik lees een boek over de relativiteitstheorie van Einstein momenteel.
Ow, jij bent er zo een.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das meer natuurkunde... dat snap ik dan weer niet... =P scheikunde vond ikw el altijd erg leuk!
Ik snap niet hoe ik mijn C&M met biologie niet gehaald kan hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ik in hemelsnaam Wiskunde B, Scheikunde en Natuurkunde heb gehaald. Gelukkig had ik Aardrijkskunde, to dumb it down a little.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |