Dat zeg ik niet. Defqon is niet mijn ding, maar daar geldt hetzelfde voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef Ludachrist het volgende:
Ja, want bij bijvoorbeeld Defqon is er nooit drukte bij de tickets.
Dus is je klacht nu dat mensen kaarten kopen voor een evenement? Of dat ze zo snel kaarten kopen? Of is het toch een verkapte klacht over alto's die kaartjes kopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Defqon is niet mijn ding, maar daar geldt hetzelfde voor.
Hoewel ik het bij LL nog wat erger vindt, gezien de gemiddelde bezoeker daar zich zo graag afzet tegen massa-gedrag en commercie en beweert 'onafhankelijk' te zijn.
M'n klacht is eigenlijk zowel dat Lowlands die kaarten elk jaar duurder maakt én dat ze ermee weg komen omdat mensen het zo makkelijk accepteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus is je klacht nu dat mensen kaarten kopen voor een evenement? Of dat ze zo snel kaarten kopen? Of is het toch een verkapte klacht over alto's die kaartjes kopen?
Is ook bij Mysteryland zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
M'n klacht is eigenlijk zowel dat Lowlands die kaarten elk jaar duurder maakt én dat ze ermee weg komen omdat mensen het zo makkelijk accepteren.
De klacht is dat dingen duurder worden? Echt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
M'n klacht is eigenlijk zowel dat Lowlands die kaarten elk jaar duurder maakt én dat ze ermee weg komen omdat mensen het zo makkelijk accepteren.
Lol wut?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef Merkie het volgende:
Het vreemde vind ik dat mensen kaarten kopen zonder dat er een line-up bekend is.
Ja, dat krijg je als iedereen zo snel mogelijk die kaart wil hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef Merkie het volgende:
Het vreemde vind ik dat mensen kaarten kopen zonder dat er een line-up bekend is.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef Inverted_World het volgende:
Ritmo_! Het enige wat jij elke dag doet is je ergeren aan mensen die wel plezier hebben, of niet?
Tja, blijkbaar weet Lowlands elk jaar toch wel een goed festival neer te zetten, anders was hetzelfde hier ook wel gebeurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een onzinIk zou er zelf niet heengaan, maar van mij mag iedereen daar de tijd van z'n leven hebben. Maar het zou misschien goed zijn voor zulke festivals, als ze eens afgestraft werden.
Dance Valley b.v. heeft zich b.v. jarenlang ontzettend arrogant opgesteld richting het publiek. Elk jaar 5 a 10 euro erbij op voor de prijs, maar tegelijkertijd elk jaar minder moeite hebben gedaan om een goed festival neer te zetten. Die zijn daar keihard voor aangepakt, en gaan nu gedwongen reorganiseren en omlaag in de prijs. Ze moeten weer moeite doen daar, en dat is goed.
Volgens mij heeft het weinig met de kwaliteit van het festival te maken. Meer met de mensen die er razend enthousiast over zijn waardoor alle hipsters een kaartje willen hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar weet Lowlands elk jaar toch wel een goed festival neer te zetten, anders was hetzelfde hier ook wel gebeurd.
Dat zal best, maar als je een paar jaar gewoon een kutfestival neerzet is het met die enthousiaste hipsters ook zo over.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het weinig met de kwaliteit van het festival te maken. Meer met de mensen die er razend enthousiast over zijn waardoor alle hipsters een kaartje willen hebben.
Klopt, die verkopen ook standaard hun 60.000 kaarten. Maar daar gaan ze nu steeds meer moeite voor moeten doen, gezien concurrenten wel hun prijs omlaag gooien. En daarbij hebben ze uberhaupt veel concurrentie. Lowlands heeft dat een stuk minder...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |