Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Het is hier ook best wel gezelligquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
terwijl die kneusjes met hun eigen topic nog op nummer 13 zitten
Ik zette net per ongeluk Fernando van FC Porto (shiny 79) er op voor 400/450, onder discard value dus en die was ook instantly verkocht in nog geen 0,1 seconde.. er zijn echt wel autobuyers actief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook voor de grap met Kelly 150/200BIN, echt instant binnen de seconde verkocht. Ik zette er mijn twijfels bij maar ik denk dat er gewoon heel veel mensen in de 59e minuut van BPL zitten.
O man wat hoop ik dat dit waar is, dan heb ik op Nani, Hernandez en M'Vila (allemaal de oude NIF, dus dat valt nog mee) helemaal geen schade opgelopen bij mijn golds.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef Rijst het volgende:
Christophe Labrune (@TheRealGraoully)
2/4/12 2:15 AM
There are more player upgrades in the list sent to me, though no more 80+ players. Not sure I will do more if the reaction is like that
Minder dan de helft van wat het gisteren rond deze tijd wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die UP RvP is nu al minder dan 250k.. kan iemand een trade offer op die van mij doen en hem dan weer terugsturen? ST 4-5-1 260k SP 290k BIN.
tellenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je nou zien hoeveel posts je in een bepaald topic hebt?
Gerrard vind ik nog veel fijner dan Modricquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
ahh mijn BPL speelt fijntjes. Modric, Bale, RvP!!![]()
Ja Gerrard wil ik ook gaan halen, eindbaas is dat. Geen coins voor atm..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gerrard vind ik nog veel fijner dan ModricVdV is ook vreselijk goed vind ik. Bale is een tank met een geweldig schot.
40K bin ofzo op Xboxquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan even niet op de webapp komen.. wat is de prijs van BPL Taiwo?
Gaat voor zeker 8900quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:53 schreef Toefjes het volgende:
Ow, de 4-1-2-1-2 kaart van 4K voor 7.5K er op gezet: gelijk verkocht. Volgende keer iets meer vragen
6 geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel chem heeft een ST op LW met 3 lichtgroene links? 7 chem?
LW op ST is rode schoen, dus minder vrees ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel chem heeft een ST op LW met 3 lichtgroene links? 7 chem?
ST op LW, anders haal ik Neymar nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
LW op ST is rode schoen, dus minder vrees ik
Nee, ze zijn klaar voor deze week twitterde die gast.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef Toefjes het volgende:
vanavond om 19:00 weer bijltjes avond?
ST op LW idemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
ST op LW, anders haal ik Neymar niet
Volgens mijn testje is het 5..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
ST op LW, anders haal ik Neymar niet
Hmm volgende week dus nieuwe UPS?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ze zijn klaar voor deze week twitterde die gast.
Ook in Vancouver is het weekend.
ZOndequote:
Neymar voor 4Kquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
ZOndeheb hem toch gehaald voor 6K bin en CF-ST kaartje van 3 opgegooid
kan ik wel wat winst op maken, 4K ofzo.
Ja, maar hij twitterde ook dat er geen UP's van boven de 80 meer komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hmm volgende week dus nieuwe UPS?
Ik vond hem wel prima zelfs met die 42 pace, voorzetten inkoppen en op goal schieten heb je niet persé snelheid voor nodig. Acties kun je idd niet maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Oscar Cardozo heeft er eventjes 23 pace bij gekregen![]()
Van 42 naar 65maar goed, hij lijkt me nu wel enigszins bruikbaar als Liga Portuguesa spits.
6Kquote:
Precies, ik vertrouw ze voor geen meter meer. Al moet ik zeggen, als je geld verliest op een markt waar alles goedkoper wordt, maakt het in feite helemaal niks uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar hij twitterde ook dat er geen UP's van boven de 80 meer komen.
Zullen dus vooral de silvers zijn die nog interessant worden.
Maar EA kennende zullen ze wel gaan trollen en alsnog 80+ UP's doen.
Geef het twee weken en hij is rond de 100k.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb RvP toch voor 259.000 verkocht
Toch nog winst dus. Maar ik koop hem niet nog een keer tenzij hij onder de 200k is ofzo.
Daarom ben ik blij dat ik hem nog voor zo'n prijs heb verkocht. Er staat nu al 1 voor 240k BIN dus ik heb geluk gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geef het twee weken en hij is rond de 100k.
Helaasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie misschien tips om een beetje te handelen en geld te maken?
Heb nu 2k
gewoon veel pakjes kopen met echt geld, gegarandeerd succesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb nu 2k
Bronzen pakjes, alle zooi er voor 150 coins BIN op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb nu 2k
Dat is dan weer zonde, kan ik nog beter rauwe coins voor euro's kopen denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
gewoon veel pakjes kopen met echt geld, gegarandeerd succes
Werkt dat nog? Toen ik dat de vorige keer probeerde was ik 2 dagen bezig om van een Pakje af te komenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bronzen pakjes, alle zooi er voor 150 coins BIN op.
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:54 schreef Toefjes het volgende:
Kun je in de watchlist onbeperkt consumables laten staan? het hoopt allemaal een beetje op..
Gaat nu weer easy easy.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt dat nog? Toen ik dat de vorige keer probeerde was ik 2 dagen bezig om van een Pakje af te komen
Aaight dan, wederom bedankt voor je hulp weerquote:
HESKEY TIME?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn favoriete team uit Engeland makenAston Villa inclusief alles IF.
Pacewhore incoming!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn favoriete team uit Engeland makenAston Villa inclusief alles IF.
quote:
Non-rare healing cards voor 200, non-rare fitness voor 150 verkoopt haast direct, rare contracts 200.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aaight dan, wederom bedankt voor je hulp weer
Tradepile? Anders even in- en uitloggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:57 schreef PizzaGeit het volgende:
HELP!
Ik heb net een speler gekocht voor 800 munten, directe koop ofzo, maar ik kan hem niet bij mn teams zien??? [/noobmode]
En spelers ook 150 of discarden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Non-rare healing cards voor 200, non-rare fitness voor 150 verkoopt haast direct, rare contracts 200.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En spelers ook 150 of discarden?
Kerel, als je niks in te brengen heb op mijn vragen, please stfuquote:
Crap spelers verkopen allemaal (soms na 2 of 3 keer, maar toch) voor 150 coins BIN.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En spelers ook 150 of discarden?
zijn antwoord staat gewoon gelijk aan een voor 150 verkopen antwoord.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kerel, als je niks in te brengen heb op mijn vragen, please stfu
Ik heb geen pace teamsquote:
Mooi, thanks man. Hopen dat hier wat geld uit te harken valtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Crap spelers verkopen allemaal (soms na 2 of 3 keer, maar toch) voor 150 coins BIN.
Lol, als je even nadenkt weet je het. Als je die bronze spelers gaat discarden heb je bijna geen winst...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kerel, als je niks in te brengen heb op mijn vragen, please stfu
Daar wordt hij verkracht omdat Sneijder achter hem staat en Robben op rechts staat. Of te wel 0,0 aanvoer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef Reemi het volgende:
Van Persie zou in Oranje eens zo goed moeten zijn man
Als ik me verveel doe ik het op een tweede account, binnen een paar uur toch gemakkelijk 10k profit weten te maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi, thanks man. Hopen dat hier wat geld uit te harken valt
True, maar als je je TP volzet met crap spelers die niet verkopen ipv snel verkopen van de overige kaartjes zou er misschien minder winst gedraait kunnen worden per uur, toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol, als je even nadenkt weet je het. Als je die bronze spelers gaat discarden heb je bijna geen winst...
Sneijder zou dat toch moeten kunnenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar wordt hij verkracht omdat Sneijder achter hem staat en Robben op rechts staat. Of te wel 0,0 aanvoer.
Als ik dit een hele week doe kan ik een mooi bedrag maken om verder te investerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ik me verveel doe ik het op een tweede account, binnen een paar uur toch gemakkelijk 10k profit weten te maken.
Gewoon in je club storen, die discard prijs die je er voor krijgt is toch niks en dan kun je ze later als er ruimte is op je trade pile alsnog eens proberen te verkopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar als je je TP volzet met crap spelers die niet verkopen ipv snel verkopen van de overige kaartjes zou er misschien minder winst gedraait kunnen worden per uur, toch?
VdV zou op plek van Sneijder moeten, ik weet zeker dat het dan al stuk beter gaat. Robben moet op links en niet op rechts.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sneijder zou dat toch moeten kunnenOf Vd Vaart op CDM.
Heeft VdV al eens gestaan afgelopen jaar, hij was na 60 minuten kapot. Was niks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
VdV zou op plek van Sneijder moeten, ik weet zeker dat het dan al stuk beter gaat. Robben moet op links en niet op rechts.
Wie zet je dan op rechts?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
VdV zou op plek van Sneijder moeten, ik weet zeker dat het dan al stuk beter gaat. Robben moet op links en niet op rechts.
Afellay wanneer hij fit is en anders Elia maar die speelt jammer genoeg nooit.quote:
Nederlanders kunnen geen Engelse 'o' uitspreken. Net zoals "kuffer" ("cover") en "kuntrie" ("country")quote:
4-2-2-2quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Nederland moet gewoon een systeem verzinnen waarin van Persie en Huntelaar samen kunnen spelen, het zijn de enige Nederlandse toppers die in vorm zijn.
Als dat ten koste van Sneijder gaat, dan is dat maar zo.
Pacehoerrrrrrquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Hoe te spelen met Villa?
4-2-2-2?
Given IF
Hutton - Dunne IF - Clark - Warnock
Delph - Petrov
Zogbia - Ireland IF
Agbonlahor - Bent
Chase & Statusquote:
quote:
Dude, je hoeft echt niet 3 x per week hier te melden dat je moet poepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Ik ga maar een ex villa/villa squad maken
Barry ipv. Petrov
Young erbij(PACE RAWR)
en even verder zoeken. Ik moet nu poepen maar is net mijn zusje aan het toiletteren godver.
Jullie hebben zo'n houten poephuis in de achtertuin staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Ik ga maar een ex villa/villa squad maken
Barry ipv. Petrov
Young erbij(PACE RAWR)
en even verder zoeken. Ik moet nu poepen maar is net mijn zusje aan het toiletteren godver.
Dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dude, je hoeft echt niet 3 x per week hier te melden dat je moet poepen.
Ja, nu nog steeds.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
James Milner heeft ook bij City gespeeld.
3412. Veel stabieler. Vervdediging, vleugelspelers spelmaker en 2 spitsen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef n0ir het volgende:
Ah fuck ik wil m'n team ombouwen naar 3-4-1-2 of 3-5-2 maar blijkbaar is er weer een crash aan de gang en ben ik weer te laat op m'n shit voor een goeie prijs te verkopen?
Welke van die twee opstellingen is trouwens de beste?
Je gaat toch niet in de badkamer poepenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Niet twee wc's hebbenonly in Friesland.
Ok chef die is ook makkelijker voor hybrid dus dat wordt emquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
3412. Veel stabieler. Vervdediging, vleugelspelers spelmaker en 2 spitsen.
IMO kunnen ze allebei wel spelen maar Bertje wil niet met 1 defensieve mid spelen, altijd twee ongeacht de tegenstander lijkt het.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben ze verwijderd de 2equote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Niet twee wc's hebbenonly in Friesland.
kan je beter een goed team namaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Jezus, full psv + 3 ifs is gewoon 70K+
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je beter een goed team namaken.
Bestaat geen beterequote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je beter een goed team namaken.
Wat is het toch een baas.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
Man man man wat een heerlijke pass van Van Persie was dat
Die prijs van RvP IF gaat echt gigantisch dalen, alle prijzen van elke RvP trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef Toefjes het volgende:
Nu iedereen die een UP van Persie gekocht heeft in de stress natuurlijk
Gezien zijn snelheid zou ik inderdaad 4-2-2-2 of 4-2-3-1 zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:48 schreef vandermar het volgende:
In wat voor formatie zou Johnson IF het beste tot zijn recht komen? De CAM dus. 4-2-2-2?
Wel vreemd ik zag de IF 88 al gaan voor minder dan de UP 88...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die prijs van RvP IF gaat echt gigantisch dalen, alle prijzen van elke RvP trouwens
Dat dacht ik ook al, passing is maar 78 dus te laag om centraal te staan of als CM in 4-3-3. Goede pace en dribbling en aardig schot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien zijn snelheid zou ik inderdaad 4-2-2-2 of 4-2-3-1 zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |