Nee man, officieel in 2 uur, praktisch 5 uur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef mr-green het volgende:
vorig jaar was het toch binnen een half uur uitverkocht?
neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef mr-green het volgende:
Twee uur, en daarna nog twee uur dat mensen mondjesmaat kaartjes scoorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef mr-green het volgende:
Op de eerste minuut hadden ze genoeg page views voor in 1 minuut uit te verkopen. Door het systeem van ticketmaster duurde het ongeveer 2 uur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef mr-green het volgende:
waarom niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef NemapoAlcharios het volgende:
het is maar vragen of je nog wel aan de beurt komt..
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef Retarded het volgende:
hoelang duurt het voordat je een bevestigingsmail krijgt? Ik heb betaald enzo .. en staat ook in mn overzicht op ticketmaster, maar geen mail..
Kan een tijdje duren door de drukte. Hier ook nog geen mail.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef Retarded het volgende:
hoelang duurt het voordat je een bevestigingsmail krijgt? Ik heb betaald enzo .. en staat ook in mn overzicht op ticketmaster, maar geen mail..
Ik denk dat het goed komt, ik moet cjp kaarten hebben, die zijn toch niet gelijk weg.. althans dat was vorig jaar zo!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef NemapoAlcharios het volgende:
het is maar vragen of je nog wel aan de beurt komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |