Ik heb ook nog steeds geen mailbevestiging, maar kon al wel de pdfjes downloaden via mijn account.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:27 schreef peaceman het volgende:
nog geen bevestiging per email, maar wel op het scherm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal hetzelfde, het wordt mijn 14equote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen mailbevestiging, maar kon al wel de pdfjes downloaden via mijn account.
Erg gemeen om te melden maar toen iemand hier zei dat het uitverkocht was wilde ik dat testen en toen kwam ik er wéér gelijk doorheenTicketmaster houdt van mij
![]()
13e keer
![]()
edit; zelfde als dancinphoebe dus
Komt omdat je een soort van window van x minuten krijgt om je zaken af te handelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen mailbevestiging, maar kon al wel de pdfjes downloaden via mijn account.
Erg gemeen om te melden maar toen iemand hier zei dat het uitverkocht was wilde ik dat testen en toen kwam ik er wéér gelijk doorheenTicketmaster houdt van mij
![]()
13e keer
![]()
edit; zelfde als dancinphoebe dus
Waarom zit ze niet zelf achter een extra pc??!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Zo lief, mijn vriendin voorziet mij van eten en drinken zodat ik niet achter de pc weg hoef
Omdat dat zinloos is? Daardoor staan er alleen maar meer mensen in de wachtrij. Voor niks...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom zit ze niet zelf achter een extra pc??!
Omdat er een max zit aan het aantal mensen in de wachtrij en er allerlei mensen 4x in de wachtrij staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Waarom hoor ik heel veel mensen over een wachtrij terwijl ik die zelf niet heb gezien
Dat zei je net ook alquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan ze gewoon nog bestellen. Ik heb er 2 besteld, ik kan er nog 2 bestellen....
Gebasseerd op de wachtrij, gewoon blijven proberen, zijn er nog zat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef AMDB het volgende:
Voor dit evenement is geen online verkoop meer mogelijk.
Er zijn geen tickets meer beschikbaar of het evenement vindt plaats binnen 9 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |