Idd, toen waren de echte mannen nog echte mannen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooh man. Wat een gezeik toch iedere keer dit
Ik mis vroegahSlaapzak mee. Drank mee. Thee mee. En wachten. Tot de VVV openging.
Nachten als deze hadden de echte die hard willers er wel uitgefilterd
we hebben waarschijnlijk al een gegadigde voor de extra kaartjes, zo niet dan meld ik dat hier wel de komende dagen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef NemapoAlcharios het volgende:
tourniquet mag ik een kaartje kopen?
Ongrappige troll.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Strychnos het volgende:
Hopakee nog 2 kaarten erbij. Zo nu op 12 kaarten totaal.
Deze komen op marktplaats voor verschrikkelijk veel geld
Daar werden vaak een paar arme studenten voor ingehuurd.quote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 11:52:52Lowlands is nog NIET uitverkocht. Ik hou je via Twitter op de hoogte! #LL12 reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 11:50:32Nog NIET uitverkocht, that is... #LL12 reageer retweet
Die balk is ook onzin..gewoon refreshen..ik ben er nu wéér doorheenquote:
Grapje hoor. Ben gewoon blij dat we kaartjes hebben. Eindelijk iedereen in de groep weer eens meequote:
Oiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, toen waren de echte mannen nog echte mannen.Mooie tijden. En een stuk eerlijker.
[s]Hoerenjong[/s Geen leuke grappenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Strychnos het volgende:
Hopakee nog 2 kaarten erbij. Zo nu op 12 kaarten totaal.
Deze komen op marktplaats voor verschrikkelijk veel geld
Oke, top.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ben gewoon blij dat we kaartjes hebben. Eindelijk iedereen in de groep weer eens mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |