11 maart 2011 ...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)imore-drug-raid.html
Logisch zou dan zijn het er zelf even bij te vermelden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:03 schreef EDMAN- het volgende:
Goh echt? Wie weet hadden mensen hier dit nooit gelezen..
Ik heb deze reeks redelijk doorgespit ooit, en had dit artikel nog nooit voorbij zien komen. Vandaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Logisch zou dan zijn het er zelf even bij te vermelden.
Maar misschien is er ook nog wel 'nieuws' te melden over andere cast members, van tig jaar terug.
Vanavond seizoen 1 afkijken (voor de 2e keer) en daarna direct door naar 2. Frank was toch wel de schlemiel van the wire imoquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Seizoen 2 ook klaar, erg tof dat Stringer en Avon daar ook weer in terugkomen!
Wel een dramatisch einde voor Frank.
En ziggy met die eend![]()
Vanavond beginnen met seizoen 3!
Wat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef EDMAN- het volgende:
Vanavond seizoen 1 afkijken (voor de 2e keer) en daarna direct door naar 2. Frank was toch wel de schlemiel van the wire imo. Die had meer verdiend
Dat zegt hij toch ook niet..quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat?
Vond hem juist totaal geen bad guy.
Ik vond seizoen 2 niet slechter, maar persoonlijk vond ik Ziggy bij het herkijken nog steeds irritantquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag iedereen steeds posten dat seizoen 2 een stuk beter was/bleek te zijn toen ze de serie voor een 2e keer keken en ik heb nu precies hetzelfde ervaren eigenlijk. Vond Ziggy zelfs minder irritant.
Naja na afloop van het seizoen kon ik het al beter waarderen achteraf gezien. Het is ook een stukje Baltimore problematiek, en dat wordt mooi neergezet middels het personage Frank Sobotka, die een hart heeft voor z'n bond. Tevens de connectie natuurlijk met de drugswereld zoals we die in Seizoen 1 leerden kennen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag iedereen steeds posten dat seizoen 2 een stuk beter was/bleek te zijn toen ze de serie voor een 2e keer keken en ik heb nu precies hetzelfde ervaren eigenlijk. Vond Ziggy zelfs minder irritant.
Datquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Overigens kan ik nog steeds iedereen die the Wire goed vond Deadwood aanraden. Ik heb ze recentelijk allebei herkeken en weet nog steeds niet wie 1 en 2 staat in mijn niet-bestaande lijstje van beste series ooit.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik ben het tweede seizoen steeds meer gaan waarderen.
Na het eerste seizoen verwachtte ik dat ze dezelfde lijn zouden blijven volgen, maar als je problemen van de drugsoorlog wilt tonen dan is de drugstransport naar de VS niet over te slaan.
De overige seizoenen focuste meer op de distributie van drugs, maar in dit seizoen hadden ze ook de gelegenheid om het verval van de VS te laten zien in de vorm van de arbeidersklasse/vakbonden, die zich al een geruime tijd in een slechte staat bevindt.
Na het zien van het complete plaatje kon ik dit seizoen dan ook met meer interesse opnieuw bekijken.
Yep.quote:
Ja heb ik ook, maar seizoen 4 vind ik net wat aangrijpender met die kinderen, vooral het lot vanquote:Op dinsdag 16 april 2013 04:05 schreef Loop-y het volgende:
[..]
Dit is de corrrecte volgorde, alhoewel ik niet weet of ik nou seizoen 2 of 4 de beste vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus daarom is dat mijn favoriet. Maar seizoen 1,2 & 4 zijn wmb allemaal even sterk. Alleen 3 is iets minder en 5 is echt veel minder.
http://featuresblogs.chic(...)barack-obama-on.htmlquote:Sen. Barack Obama has previously said that HBO’s "The Wire" is his favorite show. But now Obama's revealed another tidbit. In a story from Monday's Las Vegas Sun, the presidential candidate said that the bold thief Omar is his favorite character on "The Wire."
“That’s not an endorsement. He’s not my favorite person, but he’s a fascinating character,” Obama said, who noted in an audio clip on the site that Omar, who is gay, is also “the toughest, baddest guy on the show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |