abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107586578
Hoi mensen,

Ik ben zojuist mijn telefoon kwijt geraakt in de trein. Ik ging van Amsterdam naar Rotterdam. Ik werd wakker in de buurt van station Rotterdam en was was 'ie.
Het is een HTC, maar www.htcsense.com werkt niet mee, hij kan de locatie niet bepalen.
Google latitude had een kwartier geleden wel een idee waar hij was, in de buurt van Haarlem.
Kan zijn dat ik 'm gewoon heb laten liggen (heb wel overal gezocht), of iemand heeft 'm meegenomen.

Anyhow, mijn vraag is, wil iemand mijn nummer bellen of ie over gaat? Kan niemand bellen dus, en verder is niemand wakker of FB/whatever op dit tijdstip.

Stuur me even een DM als je kan/wil bellen..
pi_107586589
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 07:03 schreef Roolio het volgende:
Hoi mensen,

Ik ben zojuist mijn telefoon kwijt geraakt in de trein. Ik ging van Amsterdam naar Rotterdam. Ik werd wakker in de buurt van station Rotterdam en was was 'ie.
Het is een HTC, maar www.htcsense.com werkt niet mee, hij kan de locatie niet bepalen.
Google latitude had een kwartier geleden wel een idee waar hij was, in de buurt van Haarlem.
Kan zijn dat ik 'm gewoon heb laten liggen (heb wel overal gezocht), of iemand heeft 'm meegenomen.

Anyhow, mijn vraag is, wil iemand mijn nummer bellen of ie over gaat? Kan niemand bellen dus, en verder is niemand wakker of FB/whatever op dit tijdstip.

Stuur me even een DM als je kan/wil bellen..
:D
  zaterdag 4 februari 2012 @ 07:19:47 #3
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107586590
Al gevonden ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_107586593
Nee, hij is nu in Amsterdam schijnt. Wil iemand even bellen? Lijkt erop dat ie gewoon ergens in een trein ligt (ook al heb ik goed gezocht)..
pi_107586597
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 07:21 schreef Roolio het volgende:
Nee, hij is nu in Amsterdam schijnt. Wil iemand even bellen? Lijkt erop dat ie gewoon ergens in een trein ligt (ook al heb ik goed gezocht)..
je bent niet op het idee gekomen om in de trein aan iemand te vragen om even je 06 te bellen huh. beter bel je de ns die kunnen je concreet helpen. gaat nu iemand bellen, dikke kans dat ie door iemand wordt gevonden en je hem kwijt bent.
pi_107586599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 07:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je bent niet op het idee gekomen om in de trein aan iemand te vragen om even je 06 te bellen huh. beter bel je de ns die kunnen je concreet helpen. gaat nu iemand bellen, dikke kans dat ie door iemand wordt gevonden en je hem kwijt bent.
De conducteur heeft 'm geprobeerd te bellen, ging over, maar werd niet opgenomen. Misschien dat inmiddels iemand 'm heeft gevonden.
pi_107586705
Ik wil je wel bellen, dm je 06 maar.
pi_107586763
gaat +/- 1 minuut over, wordt niet opgenomen, en daarna krijg ik "oproep beeindigd" te zien, meerdere keren geprobeerd. Zal het later nog wel een paar keer proberen. Heb je er voicemail op?
pi_107586776
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 08:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
gaat +/- 1 minuut over, wordt niet opgenomen, en daarna krijg ik "oproep beeindigd" te zien, meerdere keren geprobeerd. Zal het later nog wel een paar keer proberen. Heb je er voicemail op?
Heb er inderdaad geen voicemail op. Bedankt voor het proberen wel. Kreeg net van iemand anders te horen dat ie uit staat, raar dat hij soms wel, soms niet over gaat.. ;(
pi_107586790
Bovenstaande is 15 minuten al getypt (FOK! deed raar en verzendde hem niet), nu krijg ik een foutmelding dat je telefoon uitstaat of niet beschikbaar is. Waar had je je telefoon dat toen je hem kwijtraakte? In je broekzak? Op de stoel naast je?
pi_107586800
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 08:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bovenstaande is 15 minuten al getypt (FOK! deed raar en verzendde hem niet), nu krijg ik een foutmelding dat je telefoon uitstaat of niet beschikbaar is. Waar had je je telefoon dat toen je hem kwijtraakte? In je broekzak? Op de stoel naast je?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, volgens mij had ik 'm in mijn handen toen ik in slaap viel.. :@ Als de telefoon uit staat ga ik de simkaart maar blokkeren.. ;(
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:35:32 #12
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_107586818
Bij mij ging ie alleen lang over, en werd er gewoon niet opgenomen.. paar keer gebeld en gesmst.
pi_107586842
Ok, de simkaart is geblokkeerd. Dat betekent ook dat ik sowieso geen locatie-updates meer krijg, maar dat deed hij het afgelopen uur toch al niet meer. Hoop dat de persoon die hem heeft gevonden hem inlevert bij de NS, heb al een online formulier voor verloren dingen ingevuld. Iedereen die heeft geholpen: Ontzettend bedankt! Als ik mijn telefoon weer terug heb meld ik dat hier. (fingers crossed.. :X )
  zaterdag 4 februari 2012 @ 08:40:17 #14
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107586855
Ik vermoed dat je mobiel in de trein zit. Ontvangst is niet altijd goed. Daardoor krijg je de melding dat je telefoon niet wordt beantwoord. En bij een andere keer bellen gaat hij wel over.
Veel succes!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_107586858
Balen man ;(. Hoop dat je hem terug weet te vinden.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:03:39 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107587019
;( Hopelijk zijn er nog eerlijke vinders.
pi_107587020
-pleur op met je getrol O+-

[ Bericht 79% gewijzigd door BrandX op 04-02-2012 09:42:41 ]
pi_107587455
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:03 schreef kwiwi het volgende:
;( Hopelijk zijn er nog eerlijke vinders.
Dit inderdaad
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:01:59 #19
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107587554
Kans is dat als ie nog overgaat dat ie misschien bij gevonden voorwerpen ergens is beland.

Kans is ook aanwezig dat ie nu van een getinte jongen is.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:02:39 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107587560
Met een beetje geluk is ie door een Apple fanboy gevonden, die wil 'm toch vast niet hebben :P
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:36:16 #21
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_107589465
En daarom : https://www.mylookout.com/ (maar heb jij nu niets aan).

Misplacing your phone is disruptive and frustrating, and when you realize its gone it can be difficult to decide what to do first. With Lookout you can immediately map the location of your phone in any browser and sound a loud alarm even if your phone is in silent mode. If your Android is lost or stolen, Lookout Premium enables you to remotely lock it and wipe your personal data.

Hopelijk vinden ze hem nog voor je succes in elk geval.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:50:51 #22
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_107589934
Balen zeg -O- Hopen krijg je 'm terug.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_107590008
Ik ben bang dat je deze kwijt bent.. Eerlijke vinders heb je tegenwoordig gewoon niet meer. En al helemaal niet in het westen van het land.

Succes met het zoeken!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:06:10 #24
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_107590362
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Sparkieh het volgende:
Ik ben bang dat je deze kwijt bent.. Eerlijke vinders heb je tegenwoordig gewoon niet meer. En al helemaal niet in het westen van het land.

Succes met het zoeken!
Niet generaliseren he? Als ik een telefoon of portemonnee vind gaat ie altijd terug naar de eigenaar als ik deze laatste kan achterhalen tenminste.

Laatst nog een doosje 'Merci' verdiend door de telefoon van een meisje van 10 terug te brengen die zo verstandig was geweest om 'papa' in dr lijstje in te programmeren. Die had geen pincode op dr telefoon en dat was dr geluk.

Ik weet niet of het verstandig is om 'm te blokkeren. Denk dat het verstandiger had geweest om 090x-nummers te blokkeren en nummers naar het buitenland niet toestaan. Dan had je de kans gehad om de vinder aan de lijn te krijgen of had de vinder jouw contactpersonen kunnen bellen. Nu, met een geblokkeerde simkaart, is dat onmogelijk.

In mijn GSM heb ik een stickertje met mn adresgegevens op de batterij geplakt voor het geval ik m kwijtraak en de eerlijke vinder 'm terug wilt geven.
Ook hoi !
pi_107590653
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:06 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Niet generaliseren he? Als ik een telefoon of portemonnee vind gaat ie altijd terug naar de eigenaar als ik deze laatste kan achterhalen tenminste.

Laatst nog een doosje 'Merci' verdiend door de telefoon van een meisje van 10 terug te brengen die zo verstandig was geweest om 'papa' in dr lijstje in te programmeren. Die had geen pincode op dr telefoon en dat was dr geluk.

Ik weet niet of het verstandig is om 'm te blokkeren. Denk dat het verstandiger had geweest om 090x-nummers te blokkeren en nummers naar het buitenland niet toestaan. Dan had je de kans gehad om de vinder aan de lijn te krijgen of had de vinder jouw contactpersonen kunnen bellen. Nu, met een geblokkeerde simkaart, is dat onmogelijk.

In mijn GSM heb ik een stickertje met mn adresgegevens op de batterij geplakt voor het geval ik m kwijtraak en de eerlijke vinder 'm terug wilt geven.
Nee klopt, ik moet niet iedereen over één kant scheren. Maar ik weet zeker dat 2 op de 3 mensen een mooie HTC in zijn eigen broekzak zou houden, en zich voordoen als niets- weter. Zelf zou ik ook altijd een toestel terug geven, maar ben inmiddels 1x een Galaxy S2 en ook een HTC (Desire)kwijt geraakt in de trein, en geen enkele keer dat ze deze hebben terug gegeven aan mij. Ging je het toestel bellen, ging die ongeveer 2x over, en daarna werd ik weg gedrukt. oftewel hij is gevonden, maar de vinder is helaas niet zo eerlijk om deze terug te geven/ aan te geven bij gevonden voorwerpen. Helaas maar waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')