En ik maar denken dat je een grapje maakte net zoals de Levenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het hersenen... lekker Nederlands Cosmo..
Steeeeeeve! Lig je lekker onder de dekens?quote:
Allang!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Steeeeeeve! Lig je lekker onder de dekens?
Ahhh, goede thermo ondergoed werkt prima!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Allang!
Maar het is best koud nog..
Nu in de folder.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ahhh, goede thermo ondergoed werkt prima!
Ik ben sinds deze week elke ochtend in je winkel te vinden maar dan in de Pijpquote:
Of een leuke meneer als kachel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ahhh, goede thermo ondergoed werkt prima!
Boeiendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben sinds deze week elke ochtend in je winkel te vinden maar dan in de Pijp
Ontbijt voor 1 euro
He wel luisteren, ik vertel een leuk verhaalquote:
Ik geef toch aan dat ik het boeiend vind. Niet gelijk denken dat ik sarcastisch ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
He wel luisteren, ik vertel een leuk verhaal
Ik vermaak me prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoe gaat het daarmee eigenlijk?
Sorry ik ga gelijk van het slechte uit bij jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat ik het boeiend vind. Niet gelijk denken dat ik sarcastisch ben..
En daarom word ik zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry ik ga gelijk van het slechte uit bij je
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu dus ff niet (zie: koud in bed)
Hij zit naast me op de bank, en gaf me net nog een knuffel. Maar eigenlijk wil ik slapen, maar hij nog niet , en ik wil pas slapen als hij ook gaat slapen, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:05 schreef Steve het volgende:
Hoor jij niet naast je vent te liggen MisterO?.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij zit naast me op de bank, en gaf me net nog een knuffel. Maar eigenlijk wil ik slapen, maar hij nog niet , en ik wil pas slapen als hij ook gaat slapen, gewoon omdat het kan.
Weetje nog dat we met z'n vieren truth or dare speelden?quote:
tegen de tijd dat je hier bent is het verkeer hier vast wel weer een beetje normaal.quote:
Dat weet ik nog ja! Alleen niet meer precies wat ik toen allemaal gedaan heb. Kwam laatst nog wat foto's tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weetje nog dat we met z'n vieren truth or dare speelden?![]()
Of ben je het allemaal vergetenmag ik hopen
Good memoriesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja! Alleen niet meer precies wat ik toen allemaal gedaan heb. Kwam laatst nog wat foto's tegen.
Huh, dat kan ik me niet meer herinneren.. when was that?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:14 schreef Steve het volgende:
Ik herinner me ook ineens weer vorige zomer dat ik stomdronken een te gênante voicemail bij je heb achtergelaten. Bizarre nacht was dat..
Dat is wel een beetje zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dronken Steve doet domme dingen. Genoteerd en onthouden.
En dan giegel je ook als een klein meisje. hihihihiquote:
Ik heb je toen ook helemaal niet gezien ofzo. Maar zag 's morgens dat ik je had gebeld. Jij begreep volgens mij niet helemaal wat er aan de hand was, maar ik had wat vreemde dingen gezegd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Huh, dat kan ik me niet meer herinneren.. when was that?
hahaha!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb je toen ook helemaal niet gezien ofzo. Maar zag 's morgens dat ik je had gebeld. Jij begreep volgens mij niet helemaal wat er aan de hand was, maar ik had wat vreemde dingen gezegd.
Laten we t hopen. Ik wil graag landen. En ook van Schiphol naar huis komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:09 schreef Steve het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je hier bent is het verkeer hier vast wel weer een beetje normaal..
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan giegel je ook als een klein meisje. hihihihi
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan kan O weer met zijn vriendje lachen.
Laat me, het is weekendquote:
Genoeg tijd om te rusten in het vliegtuigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we t hopen. Ik wil graag landen. En ook van Schiphol naar huis komen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |