Da's niet dom, dan zit je gewoon niet op te lettenquote:vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:[/b]
[..]
Naja een voorbeeldje van laatst op mn werk toen we uit eten gingen bij die all you can eat.
Ik was met een collega in de pauze in gesprek over dat we niet meer met alle collega's aan de eettafel passen en dat we maar eens moeten gaan kijken voor een grotere.
Toen kwam ze na de pauze naar me toe om ff te kletsen over het eten savonds enzo. En toen begon ze over een ovalen tafel die ze misschien wel hadden waar we dan gezellig elkaar goed konden zien enzo. En toen zei ik: 'Oh ja ik denk wel dat dat past in de kantine, want we hebben nog genoeg ruimte.'![]()
![]()
![]()
En zij: 'Eh? Ik bedoel tijdens het eten.'
Dan kan ik wel door de grond zakken
Ja maar ik werd heul niet afgeleidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's niet dom, dan zit je gewoon niet op te letten
Concentratie/aandacht, is een ander verhaal dan intelligentie
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben aan het faalquoten![]()
En Forever Alone moet uit de OP
Ben je dom ofzo!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben de topicwerkstukverbeteraar. Goeden talent.
Noooquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, das mijn vriendje nu!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, das mijn vriendje nu!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO they were mine!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heb je wel een suede mee verdient
veel plezier daar schattiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Naam topique
Morgen weer shoppen en rondrijden hier in Wallington, sutton en surreytoeristisch doen jeuj!
was vandaag als verrassing op boottocht geweest in londen, was echt superleuken was heerlijk weer, zonnetje en strakblauwe lucht undso
daarna lekker gewinkeld even en toen doodop naar weer met 2 subways en een trein en bus naar wallington waar vriend woont
echt serieus het ov is hier echt zoveel beter dan in nl
Goeden, waardevollen talent.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heb je wel een suede mee verdient
topictaalnasiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben de topicwerkstukverbeteraar. Goeden talent.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Naam topique
Morgen weer shoppen en rondrijden hier in Wallington, sutton en surreytoeristisch doen jeuj!
was vandaag als verrassing op boottocht geweest in londen, was echt superleuken was heerlijk weer, zonnetje en strakblauwe lucht undso
daarna lekker gewinkeld even en toen doodop naar weer met 2 subways en een trein en bus naar wallington waar vriend woont
Naam topique
Dat kan ook zonder (externe) afleidingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik werd heul niet afgeleidNaja dan komt het misschien dom over. Ik ben ook niet dom, ik doe alleen domme dingen zegen
Denk ik. Hoop ik.
Goed punt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En wij hebben momenteel geen OV
Naam topique
Geen sneeuw?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Naam topique
Sletjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef Diconnected het volgende:
en buy all the dr pepper
ik heb vandaag echt vet veel gegeten, net ook nog taart op want z'n zus vierde een feestjemen wat een sletjes zijn die vriendinnen mwehehehe
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder (externe) afleiding
Ok laat maar, dat gaat te diep in op brein-dingen
Maar goed, wat is dom... een filosofischen beschouwing op den moeilijken levenschvraagen
Ik zeg: we schakelen Nagelschaartje in!
nogmaals, vast een gevalletje aandacht/concentratiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, langzaam van begripen ik vergeet dingen
Dan boeit het je niet gok ik. Als het dingen zijn die er echt om doen, vergeet je het vast nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar daarom zeg ik, ik voel me alleen dom ofzo. Ook kan
me 3 keer zijn rooster vertellen, en omdat ik weet dat hij het HAAT als ik dan ga vragen wanneer hij moet werken, let ik extra goed op. Maar dan vergeet ik het toch weer.
Da's toch heul anders.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nogmaals, vast een gevalletje aandacht/concentratie
En je bent niet dom, maar lief
Dat d8 ik dus ook, maar wel dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan boeit het je niet gok ik. Als het dingen zijn die er echt om doen, vergeet je het vast niet
een lief kind?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nogmaals, vast een gevalletje aandacht/concentratie
En je bent niet dom, maar lief
Eerder suf dan dom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar daarom zeg ik, ik voel me alleen dom ofzo. Ook kan
me 3 keer zijn rooster vertellen, en omdat ik weet dat hij het HAAT als ik dan ga vragen wanneer hij moet werken, let ik extra goed op. Maar dan vergeet ik het toch weer.
NEINZquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vergeet ook veel, ook schooldingen, maar dat boeit me wel hurr
Gewoon Aziatisch dacht ik, maar zeker niet specifiek Chineesquote:
quote:Ze maken mij de pis niet lauw
ik hou van jonge meisjes, want die zijn zo lekker nauw
ze maken mij de pis niet lauw
doe maar weer een ander ik verveel me nogal gauw
In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
Ze maken mij de pis niet lauw
het kan heel even pijn doen als ik 'em naar binnen douw
ze maken mij de pis niet lauw
de boodschap die is duidelijk, hou maar op met dat ge-au
Zo lang is jouw been heul niet, kleintjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt unf tegen dr kont
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil trix als mama want dan krijg ik een mariokamer
Nee niet via de Sachaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe je weer een opleiding dan of is intern bij ej werkgever iets?
Theo Maassenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon Aziatisch dacht ik, maar zeker niet specifiek ChineesMeer Indo-kant dan.
De bami zoals wij 'm kennen, bami goreng, is Indonesisch in ieder geval.
Dat bami Chinees is komt zeker hierdoor:
[..]
Nee want jij bent zo grootquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo lang is jouw been heul niet, kleintje
En kan je straks dr Hits lenonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil trix als mama want dan krijg ik een mariokamer
Stelonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En kan je straks dr Hits lenon
Jij noemt mij wel domquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ik schop jou heul niet
Bamimie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat vooral nasi specifiek indisch was en dat bami (mie) meer in china werd gegeten
Ik weet wel dat je heel veul soorten Bami hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat vooral nasi specifiek indisch was en dat bami (mie) meer in china werd gegeten
Fjord!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Poit het volgende:
Ho, dames, ik zag net een "Poit" voorbij komen.
* Poit volgt aandachtig
Oh wat leuk zeg! Ben wel benieuwd hoe tentamens/toetsen of hoe dat daar heet gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef megamandy het volgende:
Jullie gaan te sneeeeeel! Ik was even aan het kijken hoeveel het kost om naar Rome te gaan
[..]
Nee niet via de SachaIk heb besloten om mijn brein te gebruiken en studeer nu Psychologie maar dan via de Open Universiteit, dus studeren a la LOI maar dan op universitair niveau
Vind het persoonlijk nog altijd een beetje raar klinken "thuisstuderen" en dan wil ik mij altijd verdedigen dat het wel op een fatsoenlijk niveau is enzo
IK DEED EEN WINK IN DE PIquote:
ik was voor 5 dagen 1500 euro kwijt met 2 manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef megamandy het volgende:
Jullie gaan te sneeeeeel! Ik was even aan het kijken hoeveel het kost om naar Rome te gaan
[..]
Nee niet via de SachaIk heb besloten om mijn brein te gebruiken en studeer nu Psychologie maar dan via de Open Universiteit, dus studeren a la LOI maar dan op universitair niveau
Vind het persoonlijk nog altijd een beetje raar klinken "thuisstuderen" en dan wil ik mij altijd verdedigen dat het wel op een fatsoenlijk niveau is enzo
Die zie ik toch nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK DEED EEN WINK IN DE PIDAT BETEKENT DAT JE HET EIGENLIJK NIET MEENT MAAR EEN GARP IS JOAH!
het is iets ingewikkelder dan dat helaasch.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
dattus, plus veel bereidingswijzenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je heel veul soorten Bami hebt
Ik heb het wel eens met spagetti gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dattus, plus veel bereidingswijzen
Die ligt bij een lekkoren vent in bedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Puckzz is nog niet gesignaleerd he?
Eat all the bami?quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wat leuk zeg! Ben wel benieuwd hoe tentamens/toetsen of hoe dat daar heet gaan
Is sowieso een leuke studie
Lukt dat wel een beetje qua discipline enzo?
ik ben gewoon lekker gaan kamperen, door Italië heen getrokken (<---- hihi ik zei getrokken) en toen een dag Rome gedaan, met de trein (station was vlakbij de camping), ideaalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was voor 5 dagen 1500 euro kwijt met 2 man
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was voor 5 dagen 1500 euro kwijt met 2 man
dat doen veel Indo's/Suri's ook (er zijn veel Indo's en Suri's in Den Haag en omgeving), omdat spaghetti goedkoper isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens met spagetti gemaaktMet spekjons.
Veul plezier! En geniet van de zonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef Diconnected het volgende:
eat all the pudding! ofzo
ik ga maar zo eens slapen ofzo, best veel gedaan vandaagmorgen relax dagje, morgen ergens brunchen nomnom
![]()
laaaaaaaator
Oh ik zag het bij zo'n kookprogramma op tv dat ze bij elkaar gaan eten en elkaar cijfers geven. Weet ff niet meer hoe het heette.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat doen veel Indo's/Suri's ook (er zijn veel Indo's en Suri's in Den Haag en omgeving), omdat spaghetti goedkoper is![]()
(Ik heb het weleens gevraagd)
5 dagen rome kost datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben gewoon lekker gaan kamperen, door ItaliÃĢ heen getrokken (<---- hihi ik zei getrokken) en toen een dag Rome gedaan, met de trein (station was vlakbij de camping), ideaal
Kun je ook meerdere dagen Rome doen als je wilt.
Die vakantie was geen 1500 euro pp in ieder geval, ookal gingen we wel 3 weken![]()
Als je maar 5 dagen de tijd hebt of niet wilt rijden/kamperen is dat wat lastiger natuurlijk
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut gewoon bami en dan spaghetti ipv mienestjes?
leuk hoor! En fijn dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jadaaar ben ik echt verbaasd over want eerst had ik echt 0,0 discipline
daarom ben ik ook van atheneum naar havo gegaan, deed nooit iets en toen op het laatste moment net 0,2 te weinig ofzo
Maar mijn stage was gewoon geweldig in de psychiatrie, dus is motivatie 1 en motivatie 2 is dat ik nooit heel mijn leven in een winkel wil werken
?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef megamandy het volgende:
Ooh en dan werkt mijn vader maar gewoon weer een paar keer over
Over Romequote:
Ik vind hem niet mooi staan bij haarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
dat bericht op schoonheidsglans over de zonnebril. Duizend keer dezelfde dingen opnoemen, en die voorlaatste foto
een beetje merkgeil volgens mij
Ligt er geheel aan wat je doet uiteraard. Ik vond het niet zo extreem duur, maar we zijn ook niet duur uit eten gegaan daar ofzo. Dat scheelt misschien. Ik vond dat ze er (helaas) teveel toeristische eettentjes hadden. Dus we hebben in andere steden en dorpen heel uitgebreid gegeten in een restaurant en in Rome gewoon pizza genomen, een plekje wat een Italiaan ons aanraadde (altijd een goed plan, Italianen vinden dat geweldig, als je ze naar een eetplekje vraagt). Was overigens ook heeeeerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5 dagen rome kost dat
de vlucht was maar 130 totaal met 2 man. Maar het leven is daar DUURRRR!!!
Yep. Al vind ik (eier)mie toch echt wel lekkerder.quote:
oh dat las ik ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
wel lezen he dames! Niet 1500 pp, maar totaal!
Ik heb het hipstermodelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind hem niet mooi staan bij haarIk heb dezelfde maar dan met bruine glazen.
wij ook niet, gewoon bordje pizza of pasta oidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan wat je doet uiteraard. Ik vond het niet zo extreem duur, maar we zijn ook niet duur uit eten gegaan daar ofzo. Dat scheelt misschien. Ik vond dat ze er (helaas) teveel toeristische eettentjes hadden. Dus we hebben in andere steden en dorpen heel uitgebreid gegeten in een restaurant en in Rome gewoon pizza genomen, een plekje wat een Italiaan ons aanraadde (altijd een goed plan, Italianen vinden dat geweldig, als je ze naar een eetplekje vraagt). Was overigens ook heeeeerlijk
Ik heb ook iets in die glazen dat de glinstering weghaalt. Dan kan ik ook gewoon goed zien als ik rij op een nat wegdek terwijl de zon schijnt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het hipstermodelVolgens mij heb ik die al 4/5 jaar en sinds ik die heb, heb ik nooit meer een goedkope bril gedragen zo fijn, je kan er ook goed door blijven kijken als de zon even weg is
Ooh en ik kan die van mij opvouwen
Dan past-ie in mijn broekzak.
Toegangskaartjes waren inderdaad wel gruwelijk duur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij ook niet, gewoon bordje pizza of pasta oid
maar toegangskaartjes alleen al![]()
of een kopje koffie op een terras, gruwelijk!
Toch het geld meer dan waard
Dat met die broodjes dedenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Toegangskaartjes waren inderdaad wel gruwelijk duur.
Ik ben krenterig met geld dus dronk geen koffie op het terras maar in een achteraf straatje of aan de bar bij dat tentje wat een leuk terras heeft, scheelt veel geld. Of broodjes kopen in de supermarkt en dan op een bankje opeten
Maar Kip is wel goedkoopquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
kip wil de discussie per se winnen
rome is gewoon niet goedkoop, klaar
Parijs ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
kip wil de discussie per se winnen
rome is gewoon niet goedkoop, klaar
en dit! Gewoon leuk zonder extreem te doen, kan een bakje koffie er best vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik op vakantie ga wil ik niet zeiken om geld, dan blijf ik liever thuis
Zeiken niet, het een beetje acceptabel houden wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
wacht maar tot je een keer 3 weken naar Noorwegen gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja niet buy all the things, maar ook niet 5 tentjes vergelijken waar de koffie bij wijze van t goedkoopst isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dit! Gewoon leuk zonder extreem te doen, kan een bakje koffie er best vanaf![]()
maar ik ga eens slapen, t is laat...
Scandinavie is duur dus zorgen dat je meer geld hebt voor je op vakantie gaat, of gewoon niet gaan klaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wacht maar tot je een keer 3 weken naar Noorwegen gaat![]()
Ik voelde me echt een zwerver daar... fucking duur man...
Dus we zitten nu even te bedenken hoe we Finland gaan aanpakken dit jaar, aangezien we ook nog de tuin willen veranderen en dakkapellen en enigszins spaargeld overhouden voor als het nodig is
nou, dat doe ik ook niet hoor, het komt misschien wat extreem over nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja niet buy all the things, maar ook niet 5 tentjes vergelijken waar de koffie bij wijze van t goedkoopst is
Ja Noorwegenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus we zitten nu even te bedenken hoe we Finland gaan aanpakken dit jaar, aangezien we ook nog de tuin willen veranderen en dakkapellen en enigszins spaargeld overhouden voor als het nodig is
zou kunnen, maar ik ga een beetje voor de middenwegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Scandinavie is duur dus zorgen dat je meer geld hebt voor je op vakantie gaat, of gewoon niet gaan klaar
Nuchter blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Als zij dit nu mailen, hoe zit het dan met chicks die op dit moment zulke comments achter laten? Hoe voelen zij zich eigenlijk?
goedkope kip mag niet van de dierenbeschermingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar Kip is wel goedkoop![]()
Lijken wassen
Is dat duur voor een menu? Ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja NoorwegenIk ben naar de Macdonals gegaan een keer om het te vergelijken, geen menu te krijgen onder de 850 Noorse Kronen
en toen stond de kroon op 0,11 of 0,12 euro mhehe
Dat is 7 euro??? Dat is tovh niet vreemd duur voor macdonalds?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat duur voor een menu? Ik kom daar nooit.
Ik vond 6 euro voor koffie uit een pot die er de hele dag al stond wel vrij duur, en 8 euro voor een zielige slappe paprika
Op vakantie drink ik eigenlijk nauwelijks (ik zie me al rondrijden door de bergen met een slok op, whehehhee vond het zonder al doodeng).quote:
hier kost een menu toch rond de ¤5,50?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is 7 euro??? Dat is tovh niet vreemd duur voor macdonalds?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goedkope kip mag niet van de dierenbescherming
Oh ja, dingen met groenvoer zijn ook duur. Brood enzo valt wel te doen. Tenminste, de laatste keer dat ik daar was.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat duur voor een menu? Ik kom daar nooit.
Ik vond 6 euro voor koffie uit een pot die er de hele dag al stond wel vrij duur, en 8 euro voor een zielige slappe paprika
Nee manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
hier kost een menu toch rond de ¤5,50?
Brood en melk was erg goedkoop vond ik, en superlekker. Sowieso was alle zuivel en brood heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dingen met groenvoer zijn ook duur. Brood enzo valt wel te doen. Tenminste, de laatste keer dat ik daar was.
Of de boot pakken naar Estland en daar zuipen halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op vakantie drink ik eigenlijk nauwelijks (ik zie me al rondrijden door de bergen met een slok op, whehehhee vond het zonder al doodeng).
Maar we nemen dit jaar wel wat mee, niet bizar veel, maar paar flessen bier en wijn.
Heeft mijn vent wel meerdere keren egdaan toen hij daar woonde tijdens zijn studietijd, hehehehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of de boot pakken naar Estland en daar zuipen halen.![]()
6,50 voor waardeloos kartonnen voerquote:
Is ook niet zo gek, meeste groenvoer overleeft daar niet echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brood en melk was erg goedkoop vond ik, en superlekker. Sowieso was alle zuivel en brood heerlijk
Maar groenvoer was echt bizar duur.
Mensen waar we sliepen (rustieke camping bij een boerderij in de bergen) zeiden dat het deels komt omdat iedereen zoveel mogelijk zelf kweekt. En dat ze ook gewoon minder groenvoer eten dan wij.
En heel zout, maar dat is goed voor mijn lage bloeddrukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
6,50 voor waardeloos kartonnen voer
The hunger games met groenvoerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, meeste groenvoer overleeft daar niet echt.
Al die Finnen met steekkarretjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft mijn vent wel meerdere keren egdaan toen hij daar woonde tijdens zijn studietijd, hehehehe.
Maar deze vakantie gaan we dat maar niet doen
maar aardbeitjes, ohhhhhh, lekkerste ooit!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, meeste groenvoer overleeft daar niet echt.
Bwehehe. Alleen het groenvoer hoeft elkaar niet uit te moorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
The hunger games met groenvoer
Jawel, daarom is het duurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe. Alleen het groenvoer hoeft elkaar niet uit te moorden.
hehehehe, ik ben er nog nooit geweest, maar meneer heeft me al gewaarschuwd voor de Finnen en met name de (lelijke) mannenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al die Finnen met steekkarretjes.
Ze vechten voor zon en voedingsstoffen in den bodem, EINZZZ!!!!11!!!quote:
Nee, want sneeuw. Het was er van de week -17 geloof ik. In het zuiden. Overdag.quote:
Dat is niks jonguhquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want sneeuw. Het was er van de week -17 geloof ik. In het zuiden. Overdag.
Hier ook man!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want sneeuw. Het was er van de week -17 geloof ik. In het zuiden. Overdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Alleen heinz jongequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
Ooh en in Noorwegen kochten wij altijd kleine ronde broodjes maar die waren super zwaar en heel stevig deeg en die smaakte een beetje naar kaneel ofzoiets (is alweer een hele tijd geleden) SUPER LEKKER! En ook heel voedzaam
Smeerden we altijd sandwich spread op, want die pot hadden we meegenomen vanuit Nederland, backpacken
[ afbeelding ]
met Kelly de travestiet?quote:
Sommige zijn echt eng. Ook een keer gehad dat we zaten te lunchen, komt er een gozer binnen, helemaal onder het bloed. Loopt verdwaasd wat rond en gaat weer weg. Maar even achter 'm aangelopen, maar buiten was 'ie foetsie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, ik ben er nog nooit geweest, maar meneer heeft me al gewaarschuwd voor de Finnen en met name de (lelijke) mannen
kardemom, gooien ze overal op/overheenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
Ooh en in Noorwegen kochten wij altijd kleine ronde broodjes maar die waren super zwaar en heel stevig deeg en die smaakte een beetje naar kaneel ofzoiets (is alweer een hele tijd geleden) SUPER LEKKER! En ook heel voedzaam
Smeerden we altijd sandwich spread op, want die pot hadden we meegenomen vanuit Nederland, backpacken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige zijn echt eng. Ook een keer gehad dat we zaten te lunchen, komt er een gozer binnen, helemaal onder het bloed. Loopt verdwaasd wat rond en gaat weer weg. Maar even achter 'm aangelopen, maar buiten was 'ie foetsie.
Vraag me nog steeds af of hoe 'ie de trap overleefd heeft.
Doen ze in Finland ook, korvapuusti vermijden. Pulla is alleen kaneel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kardemom, gooien ze overal op/overheen![]()
En een keer raden waar ik niet van houd
en ook niet van sandwichspread![]()
Maar wel van gewoon wit of bruin brood, met boter en kaas. Vikingkaas hadden we daar geloof ik
Ah, goed plan! Ik ga het onthouden want kaneel gaat er altijd wel inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen ze in Finland ook, korvapuusti vermijden. Pulla is alleen kaneel.
We zaten toen in Bergen in een of ander christelijk hostel (wisten we pas toen we daar aankwamen) ze hadden iedere woensdag bijbelavondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kardemom, gooien ze overal op/overheen![]()
En een keer raden waar ik niet van houd
en ook niet van sandwichspread![]()
Maar wel van gewoon wit of bruin brood, met boter en kaas. Vikingkaas hadden we daar geloof ik
No problem, alleen voor mijn man, maar die spreekt een mini beetje Fins en haat rogge, dus dat komt wel goed danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze hebben ook veel rogge dacht ik.
Ik kan/kon me redelijk redden. Helaasch is dat vijf jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
No problem, alleen voor mijn man, maar die spreekt een mini beetje Fins en haat rogge, dus dat komt wel goed dan
Ik zag daar in Bergen ook een zeehondenvel voor 50,- omgerekendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
We zaten toen in Bergen in een of ander christelijk hostel (wisten we pas toen we daar aankwamen) ze hadden iedere woensdag bijbelavond![]()
Maar ze hadden ook een avond in de week gratis wafels!Hele hostel was dan daar en dan kreeg je hartjeswafels
Hadden ze inderdaad ook en of andere bruine kaas, volgens mij van een rendier of een of ander scandinavisch beest.
hehehehe, nog een leuken vent te pakken gekregen?quote:
Is ook een enigszins ingewikkelde taalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan/kon me redelijk redden. Helaasch is dat vijf jaar geleden.
No shit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is ook een enigszins ingewikkelde taal
Die hartjeswafels hebben ze hier ook hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag daar in Bergen ook een zeehondenvel voor 50,- omgerekend![]()
Allemaal Amerikanen die dat gingen kopen![]()
Hartjeswafels![]()
![]()
![]()
Niet gezien of gegeten, lijtk me wel cool!
Sowieso overal die hartjes, ook op oude gebouwen en in musea, echt geinig
Ik weet dat je dat weetquote:
Kewl! Was dat die Matti toen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel de toenmalige president handje mogen schudden.
Waaro hartjeswafels?????quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die hartjeswafels hebben ze hier ook hoor
Maar dat was wel het gezelligste hostelMet iedereen op 1 kamer (30 stapelbedden) en omdat heel Bergen vol was mochten ook mensen in de tuin in een tent slapen. En in de avond was iedereen in de woonkamer, hebben we met 6 mensen zitten pesten en drop eten en snoep wat de mensen uit andere landen bij zich hadden. Zo leuk
Nee, dat wief, Halonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat weet
[..]
Kewl! Was dat die Matti toen?
Oh, die ken ik dan weer nietquote:
Lijkt qua uiterlijk op Conan O'Brien.quote:
LOL!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt qua uiterlijk op Conan O'Brien.
http://www.beslist.nl/pro(...)/hartjes_wafelijzer/quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waaro hartjeswafels?????
Hostels zijn soms zo gezellig![]()
In Schotland heb ik ook de tijd van mijn leven gehad tussen de Schotse hippies enzo, heerlijk!
Hij is speciaal daarvoor naar Finland gegaan ooit. Best lollig.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/pro(...)/hartjes_wafelijzer/
[ afbeelding ] Speciaal voor BBQ-kip op boerenbont
OMFG!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is speciaal daarvoor naar Finland gegaan ooit. Best lollig.
Morgen kijken of ik dat nog ergens heb, volgens mij wel.quote:
Dan ga ik 'm van de week zeker kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen kijken of ik dat nog ergens heb, volgens mij wel.
Lijken wassen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm van de week zeker kijken
Van de week ja, niet morgen of overmorgen, want ik heb een Harry Potter weekend ingepland met mijn zusje![]()
In 2 dagen alle 8 de films kijken
Ben wel benieuwd hoe lang zij het vol houdt (mevrouw heeft niet zoveel geduldquote:
Mwehehehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe lang zij het vol houdt (mevrouw heeft niet zoveel geduld)
quote:Blancets, pillows and bedding
Use of washing machine and dryer
Biscuits, coffe and tea from 18.00 - 22.00
Free waffle night every monday and thursday
Limited parking for cars and bicycles
Roze tochquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
UFT ziet alles in kleur en jij bent Roze
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
UFT ziet alles in kleur en jij bent Roze
Ik ben terug aan het lezen ter ontspanning ende vermaeckquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja.
Verder het gebruikelijke gezwets zo ongeveer.
Oh, ze doet het nog goed ook danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:16 schreef megamandy het volgende:
Jepen ik was paars, wat eigenlijk wel heel grappig is want op Fok! heb ik mijn berichten + achtergrond ook als paars ingesteld
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ze doet het nog goed ook dan
Heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Een mits in de www.ibood.com van vandaag.
Jup. En nog naar de verwachting ook.quote:
Nou, kijk eens aanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. En nog naar de verwachting ook.
En nu ga ik m'n bed opzoeken.
Dank je, oh stoere frietkoningin.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, kijk eens aan![]()
Slaap lekker IJsco
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank je, oh stoere frietkoningin.
quote:De halvajam wil ik eigenlijk niet laten staan, omdat ik wel iets van suiker binnen moet krijgen, anders schiet ik in een enorme hypo 's ochtends.
quote:Kan je niet kiezen voor een dextro engergie tablet tegen de hypo's?
Insert emoslingerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef megamandy het volgende:
In dit dieettopic wil iemand met diabetes afvallen, ze pakt in de ochtend jam op haar boterham (halvajam).
Zegt dus iemand dat ze die jam moet laten staan ivm de suikers.
[..]
[..]
ja, maar dat is het ook!!quote:
mwaahhhhhhhhquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, nog een leuken vent te pakken gekregen?
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, maar dat is het ook!!
Die mensen in die topics denken dat elke gram suiker je dood betekent.. of minstens 5 kilo extra
Dat is altijd prutsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet echt genadeloos pissen, maar dan moet ik mijn warme bed uit
In je bed pissen, is ook lekker warm! (alleen niet heel lang)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik moet echt genadeloos pissen, maar dan moet ik mijn warme bed uit
KOUD JONGE!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef Mss het volgende:
Hoe is het hier? Wat heb ik de afgelopen week gemist?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:58 schreef Diconnected het volgende:
Oh fu moet zo ook m'n haar wassen maar de douche is hier echt mini, als ik erin sta kom ik met m'n hoofd boven het gordijn en als ik buk dan steekt m'n kont heel erg uit
failquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef megamandy het volgende:
Yay vandaag ruilen met het andere team om het uur omdat bij hun winkel er geen verwarming isen ze hebben geen deur maar een rolluik dus dat kan ook niet dicht
Ik zit in -13 op de trein te wachten hoezee!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola vakantiegangert
Het is fucking -14 hier![]()
![]()
Moet over een uurtje de deur uit en heb geen zin in die kou buiten (plus over de enge dijk glibberen, want strooien helpt nu niet...)
Eerst maar even eten en nog wat doen in huis
Geen werkbare omstandigheden, denk dat ze er verstandiger aan doen (en jij er recht op hebt) dat ze de tent daar vandaag sluiten tot de verwarming het weer doet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:06 schreef megamandy het volgende:
Yay vandaag ruilen met het andere team om het uur omdat bij hun winkel er geen verwarming isen ze hebben geen deur maar een rolluik dus dat kan ook niet dicht
arme jijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zit in -13 op de trein te wachten hoezee!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
en dertig dagen na mijn weigh-in:
*badaboem*
-5,3 kilo!
zo, da's nog eens omschakelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Mss het volgende:
Ik heb het ook ijskoud. Ik heb de hele week in 25 graders gezeten.
Gister zijn ze dicht geweest want ze hadden een kachel en toen was alles doorgeslagenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen werkbare omstandigheden, denk dat ze er verstandiger aan doen (en jij er recht op hebt) dat ze de tent daar vandaag sluiten tot de verwarming het weer doet.
ONTZETTEND goed van je!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
*badaboem*
-5,3 kilo!
Jij bent ook iemand die goed in de gaten moet worden gehoudenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn gluurbuurman is nu al voor de 2e keer dat ik hier zit te laptoppen in de achterkamer (waar hij zicht op heeft als hij buiten is), een matje aan het uitkloppen buiten![]()
En ik zit hier net een kwartier ofzo, hooguit
Moesten open omdat het weekend is?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister zijn ze dicht geweest want ze hadden een kachel en toen was alles doorgeslagenmaar vandaag moesten ze open omdat het weekend was. Ook leuk, beide storemanavers zijn op vakantie (sowieso dom van de rayonmanager). Maar ik ben vandaag sowieso misselijk, wil dus echt niet daar in de kou gaan staan. Zou eigenlijk vanavond ook naar Red Bull Crashed Ice gaan maar dat lijkt mij, helaas, ook niet echt slim.
Dat is dan ook wel weer zeker waarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij bent ook iemand die goed in de gaten moet worden gehouden![]()
Belgen komen bij ons altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moesten open omdat het weekend is?
Sowieso komt er met dit weer geen hond denk ik, maar ik zou toch eens goed kijken hoe koud het precies is. Als het onder bepaalde waarden komt in de winkel en ze geen goede warmtevoorziening en beschermende kleding kunnen leveren voor jullie als werknemers, sta je in je volle recht het werk neer te leggen.
De temperaturen weet ik niet, die hangen af van de werkzaamheden enzo, maar zijn op te zoeken in Arbo-wetgeving.
Belgen ook met dit weer? Idiotsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Belgen komen bij ons altijdmaar ik ga even de arbo wet zoeken. Bij de bouwvakkers is het iets van "een gevoelstemperatuur van -10" maar die temperatuur weet ik niet zeker
en nu ga ik lopen doei!quote:persoonlijke beschermingsmiddelen beschikbaar stellen
de duur van de werkzaamheden verkorten
werkzaamheden afwisselen met werk op een warme plek
Ah da's ruk...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:20 schreef megamandy het volgende:
Er is voor binnenwerk geen temperatuur alleen dit:
[..]
en nu ga ik lopen doei!
speciaal voor jou een jeuj-slinger:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
*badaboem*
-5,3 kilo!
Jezus SQ wat ga je goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
*badaboem*
-5,3 kilo!
gewoon doen, je kent 'm verder toch niequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik pleur petje van feestboek hoor, ik word een beetje moe van die statusupdates
Wat voor heeft hij dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik pleur petje van feestboek hoor, ik word een beetje moe van die statusupdates
Verjaardagskalender uitnodigingen blokkerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er iemad uit gegooid die alleen maar van die irritante verjaardagskalender troep bleef sturen. Krijg ik nu weer een vriendschapsverzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |