Ik durf er geld op te zetten dat hij met Violet gaat neukenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, de laatste ep was helemaal niet slecht. Lekker een beetje actie erin en een nieuwe dokter die niet zo'n mietje is. Al heeft hij ook vast binnenkort een zeikverhaal over zijn vorige baan ofzo
De twee dames met issues...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Franknfurter het volgende:
Gewoon een trio met Violet en Amelia. Jeweet.
Ik moet ook ff heel hard nadenken wat er gebeurde...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onglofelijk saaaaaaaaaaie aflevering...
Het kon me echt totaal niet boeien.![]()
Huh? Dat mag hier gewoon.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oi, da's best een spoiler voor mensen die nog moeten kijken toch?
Of maakt dat niet uit hier, weet het eig. niet.
Maar ja, dat dus.
Ik wilde precies hetzelfde posten maar had geeneens zin om het topic daarvoor op te zoeken. Ze hadden zo'n mooie aanleiding met dat vermiste meisje en dan komt er opeens deze crap van Sam. EEN HELE AFLEVERING LANG? Wtf?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onglofelijk saaaaaaaaaaie aflevering...
Eens...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een ongelofelijk saaaaaaaaaaie aflevering...
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef Franknfurter het volgende:
Ik hoop dat Sam besluit zichzelf te gaan vinden in een plek waar hij sowieso niet gefilmd kan worden. Wat ben ik die vent beu
God echt he! Het heeft in de basis zo veel potentie! Maar ze hebben het zo verkloot! Ik snap het niet, bij GA hadden ze er totaal geen problemen hun darlings te killen, maar hier mogen zo over and fucking over again blijven zanniken!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook onwijs zitten multitasken deze aflevering, groot gelijk dat ze er een eind aan breien want dit is niks zo.
Ze hebben echt veel te weinig met de personages van Charlotte, Cooper en Sheldon gedaan wmb. Dat gezeik van bv Violet is a) van begiin af aan strontirritant en b) iedere keer hetzelfde.
Misschien moeten Charlotte en Cooper een spin-off krijgen!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb ook onwijs zitten multitasken deze aflevering, groot gelijk dat ze er een eind aan breien want dit is niks zo.
Ze hebben echt veel te weinig met de personages van Charlotte, Cooper en Sheldon gedaan wmb. Dat gezeik van bv Violet is a) van begiin af aan strontirritant en b) iedere keer hetzelfde.
Ik zou kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Misschien moeten Charlotte en Cooper een spin-off krijgen!
Ja!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou kijken
Met al die koters
Dit. Ik heb gewoon stukjes geskipt, wat een slechte aflevering was dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde posten maar had geeneens zin om het topic daarvoor op te zoeken. Ze hadden zo'n mooie aanleiding met dat vermiste meisje en dan komt er opeens deze crap van Sam. EEN HELE AFLEVERING LANG? Wtf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |