quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef GoudIsEcht het volgende:
Je naam deed me al vermoeden dat eigen input of nadenken je doorgaans teveel werk is.
Wel efficient, misschien niet effectief.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat spiraaltje in het midden in zwart/wit is ook een mooie. Daar overigens 12 stralen (en een stip in het midden).
"Ik ben toch niet gek."
Ik ben er zelf niet zo gevoelig voor, maar ik ken iemand die het de naarste winkel ooit vind en er licht misselijk van wordt.Over die 12; had ik nog niet gezien, tjee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een satanische boodschap; 12 + 1 staat voor de dierenriem, Christus en de 12 apostelen e.d.
In deze vorm dus: Anti-christ.
De subliminal van "ik ben toch niet gek" is:
"u bent gek, wij controleren u met electronic mind-control".
d.i. Hoe meer u koopt van ons, hoe meer mind-control van u via electronica.
Of je hem nou wel of niet gelooft op basis van copycat-gedachten maakt niet zoveel uit, denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Misschien iets beter nadenken over dubbele betekenissen ...
Zeg irritante trol die je er bent, ga je nog mijn post geschiedenis doorspitten om wat bewijs te vinden voor jouw beschuldiging, namelijk dat ik de 9/11 officiële theorie geloofde? Aan het werk jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Je naam deed me al vermoeden dat eigen input of nadenken je doorgaans teveel werk is.
Wel efficient, misschien niet effectief.
Ik zie het als: mediamarkt? Ik ben toch niet gek, ik koop wel ergens anders!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Over die 12; had ik nog niet gezien, tjee.![]()
Dat is een satanische boodschap; 12 + 1 staat voor de dierenriem, Christus en de 12 apostelen e.d.
In deze vorm dus: Anti-christ.
De subliminal van "ik ben toch niet gek" is:
"u bent gek, wij controleren u met electronic mind-control".
d.i. Hoe meer u koopt van ons, hoe meer mind-control van u via electronica.
Even voor jouw info: je was al aardig bezig dit topic vol te storten met je gevraag om aandacht, maar ik ga je daar niet bij helpen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef dadgad het volgende:
[..]
Zeg irritante trol die je er bent, ga je nog mijn post geschiedenis doorspitten om wat bewijs te vinden voor jouw beschuldiging, namelijk dat ik de 9/11 officiële theorie geloofde? Aan het werk jij!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef dadgad het volgende:
[..]
Zeg irritante trol die je er bent, ga je nog mijn post geschiedenis doorspitten om wat bewijs te vinden voor jouw beschuldiging, namelijk dat ik de 9/11 officiële theorie geloofde? Aan het werk jij!
Zeg, houden jullie eens op met die psychologische oorlogsvoering tegen elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Even voor jouw info: je was al aardig bezig dit topic vol te storten met je gevraag om aandacht, maar ik ga je daar niet bij helpen.
Even voor jouw info: Je bent dus niet in staat om je beschuldigingen te onderbouwen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Even voor jouw info: je was al aardig bezig dit topic vol te storten met je gevraag om aandacht, maar ik ga je daar niet bij helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update over de kleuren:
Paars: Magie (I have the power)
Blauw: Mythische groepering (God has the power)
Oranje: Wetenschap (Natural laws control the world)
Of voor de eenvoudige Nederlanders onder ons:
Volgens mij ben ik al eerder in aanraking geweest met dit classificatie-systeem, maar is me redelijk ontschoten. Ik zal me er nog eens in verdiepen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gray op 26-02-2012 16:36:47 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |