Volgens mij kennen we via via iemand die degene die bevallen is kentquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens mij kennen we via via iemand die degene die bevallen is kent
Ik zag die naam namelijk vanochtend ook langs komen op feestboek!![]()
![]()
![]()
Maar dan kun je wel je palette een mooie eigen naam gevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh wait
ik ben scheel
188 dollar voor 15 pan eyeshadow
Van td??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
electropopjes lagen al sinds woensdag bij de buren maar ik had geen briefje in de bus gehad
twee weken terug ofzo... Waren de 25e geshippedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van td??Wanneer had jij besteld?
Hier ist allang gestopt met sneeuwen en is het nu echt supermooi met de schemerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en de sneeuw ligt hier echt minstens 15 cm dik en het sneeuwt nog steeds
eindhoven
Ohh die van mij liggen sinds de 27e in florida.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee weken terug ofzo... Waren de 25e geshipped
quote:Sorry Carla
St George wounded!. Will send you another one on monday.
Have a good weekend
Adina xx
die t&t gaat maar tot florida hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh die van mij liggen sinds de 27e in florida.
Hier een schampere 5 cm ofzoquote:
Jij mag in bleiblei's broekje snaaien als hij thuis is/komtquote:
Met de auto?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:02 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en halvrreege naar huis, na 60 minuten
Jamaar het lukt mij nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
bb is al de hele dag thuis.
En sjaan, jij mag helemaal geen suiker!
Bleiblei en SQ klaar ----->>>>>> snaaien maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
bb is al de hele dag thuis.
En sjaan, jij mag helemaal geen suiker!
Die was toch redelijk geprijsd een tijdje geleden via diverse websites te vinden? ACW enzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:04 schreef megamandy het volgende:
Wat lees ik hier allemaal van amerikaik wil the black palette van UD
He bah zeg... ben je wel al aan het fileflirten?quote:
Eiwitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
niet kunnen? Je moet gewoon geen zoete troep in je mond stoppen
pak anders kaas of nootjes
JAMAARquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
niet kunnen? Je moet gewoon geen zoete troep in je mond stoppen
pak anders kaas of nootjes
Jawel, maar die dropjes ben ik zo snel zat, ik had laatst ook al gehaald maar mehquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde laatst drop kopen bij de hema en dat was allemaal suikervrij. Daarom heb ik niets gekochtmaar misschien is dat iets voor jou sjaan? Of mag je die vervangstoffen ook niet?
Je kunt toch ook andere dingen dan zoet eten? Genoeg variatie!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR
Ik ben nou alwer 3 kilo kwijt omdat ik geen elke avond heel pak koekjes en zooi op eet![]()
Nee. Ik hen onderhuidse puisten en vet haar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He bah zeg... ben je wel al aan het fileflirten?
Bij die "eiwit" bedoelde ik gewoon eiwitquote:
Wat is acwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die was toch redelijk geprijsd een tijdje geleden via diverse websites te vinden? ACW enzo?
HAHAHAHAHA, gedver!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Ik hen onderhuidse puisten en vet haar.
all cosmetics wholesale.comquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is acwik kijk om de zoveeltijd maar heb dat palette nooit kunnen vinden op een site die hem naar NL wil verzenden grr
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Ik hen onderhuidse puisten en vet haar.
Ik ga mijn laptop eens startenquote:
Mijnquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet nog boodschappen doen
Thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die t&t gaat maar tot florida he
daar gaan ze namelijk op het vliegtuig
Hoezo stressy? Heb je nog afspraken vanavond?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:12 schreef Debsterr het volgende:
Stress toont zich vetder niet op mij hoor
Vastquote:
Goed voor de frietklandizie!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:17 schreef Lindytje het volgende:
Hier ligt ook een beheurlijk pak! En er vallen vet veel treinen uit, faal-ns
Nee werk, iemand o.tslagen (1e x voor mij) en beoordelingen schrijven en zulksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo stressy? Heb je nog afspraken vanavond?
Je komt wel thuis, komt wel goed schratje
Je willum toch heul graag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:19 schreef megamandy het volgende:
Raar bij de pagina's van Urban Decay staat het niet en als ik hem opzoek hebben ze inderdaad The Black Palette$35 maar dan komt er ook nog verzendkosten bij, hmmm
Ik heb 'm ergens goedkoper gezien, ik dacht 20 dollar zonder verzenden, maar weet niet meer waar want ik wilde 'm nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:19 schreef megamandy het volgende:
Raar bij de pagina's van Urban Decay staat het niet en als ik hem opzoek hebben ze inderdaad The Black Palette$35 maar dan komt er ook nog verzendkosten bij, hmmm
Zeker Lassie Toverrijst....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
whut, op een verpakking van rijst:
op lage temperatuur door laten koken
koken is 100graden........................
Ahhh, da's naar als je dat voor het eerst moet doen. Blijft altijd lastig, maar wordt wel makkelijk als je het (helaas) vaker moet doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee werk, iemand o.tslagen (1e x voor mij) en beoordelingen schrijven en zulks
Dat wel ja! Was best drukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed voor de frietklandizie!
Ook van dat faalspul.... de basmati van Silvo is overigens veel lekkerder, maar die verkopen veel AH's niet meer. Die hebben gewoon hun eigen merk crap in zeer op Silco-rijst lijkende zakken gedaan.quote:
Ben je nu al klaar dan?quote:
Ik heb je er indd al eerder over gehoordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:21 schreef megamandy het volgende:
Maar deze wil ik wel echt al een jaar ofzo
Ah vandaar! Werkse nog voor zo dan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, pauze
Ik ga vannacht acw kijken en je pmmen!
OMNOMNOMNOMquote:
Je hebt voor hun gekookt, dus DUH!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mannen die het huis en de bende die ik heb gemaakt tijdens het koken opruimen
Wij hebben altijd dezequote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM
Heerlijk is dat!
Ik maak het altijd met Suzi Wan satesaus
[ afbeelding ]
En dan kokosmelk erdoorheen en seroendeng eroverheen, hmmmm
Gekookt eitje erbij, pandan rijst, mjam mjam mjam!
Ik vond de wandeling heerlijk! Heb helemaal rode wangetjes nuquote:
mja, dat was wel te verwachten...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOEZ
overal fantasy fires uitverkocht
Doe nou maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:03 schreef megamandy het volgende:
The Black Palette inclusier verzendkosten zou $50,99 zijn, wat volgens google ¤38,80 is hmm
Hebbie een sneeuwballentang?? Ga je een sneeuwballengevecht met bb en de buurtjes houden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan mijn sneeuwballentang wel eens van zolder pakken
quote:Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetel heeft een nieuw labeltje gekregen
![]()
[ afbeelding ]
Lijken wassen![]()
Wat een poepieeeee!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lijken wassen![]()
Hij is wel cutequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lijken wassen![]()
Da's hopelijk den nieuwe woefquote:
Waar de neuk heb jij het overquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:27 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik heb volgens mij nu een "uitgestelde betalen" maar hoe krijg ik het veranderd naar :directe overschrijving"? Weet iemand dat?
Ja precies, ik snap ook niet wat ik fout zou hebben gedaan of wat dan ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het overBij mij deed paypal het in 1x
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan maakt een site voor een 'kut aan huis' bedrijf
Fixedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
morgen shoppen niets kopen want ik heb al zoveel dat ik nooit gebruik
Samequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging eerst altijd om 10 uur slapen en nu kan ik niet voor half 12 slapen
Ik kan je ook echt niet helpenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef megamandy het volgende:
nou dat bestellen lukt dus nieten ik kan nergens vinden hoe ik de betalingsmethode kan veranderen.
Lurker hier..... Ik had dezelfde probleempjes als jij met Paypal en TD, wel direct gekoppeld maar Paypal zei van niet enzo... Uiteindelijk kreeg ik mail van TD dat de lakkies aangemeld waren bij de postservice en had ik na een week of drie m'n lakkies binnen.......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef megamandy het volgende:
nou dat bestellen lukt dus nieten ik kan nergens vinden hoe ik de betalingsmethode kan veranderen.
naja ik probeerde een oogschaduw palette te bestellen maar ik krijg de bestelling dus niet eens afgerond omdat ik zogenaamd een "uitbestelde betaling" zou hebben. Dit gaf hij vanmiddag bij een andere webshop inderdaad ook al aan maar die vinden dat denk ik geen probleem. Nu geeft hij als opties om een creditcard toe te voegen of geld op mijn account te zetten maar daar heb ik dus geen zin in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:53 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Lurker hier..... Ik had dezelfde probleempjes als jij met Paypal en TD, wel direct gekoppeld maar Paypal zei van niet enzo... Uiteindelijk kreeg ik mail van TD dat de lakkies aangemeld waren bij de postservice en had ik na een week of drie m'n lakkies binnen.......
Dusss ik hoop dat het bij jou ook vanzelf goed komt. :p
Heb je veel aan he, aan dit verhaal?
Ohhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
naja ik probeerde een oogschaduw palette te bestellen maar ik krijg de bestelling dus niet eens afgerond omdat ik zogenaamd een "uitbestelde betaling" zou hebben. Dit gaf hij vanmiddag bij een andere webshop inderdaad ook al aan maar die vinden dat denk ik geen probleem. Nu geeft hij als opties om een creditcard toe te voegen of geld op mijn account te zetten maar daar heb ik dus geen zin in.
Ik heb dus die laatste maar wil het veranderen naar de eerste.quote:Directe bankoverschrijving – een betaling via bankrekening wordt onmiddellijk op de PayPal-rekening van de ontvanger bijgeschreven indien u een alternatieve betaalbron aan uw PayPal-rekening heeft toegevoegd.
Uitgestelde bankbetaling – een uitgestelde bankbetaling wordt op de PayPal-rekening van de ontvanger bijgeschreven na 7 tot 9 werkdagen. U kunt met een uitgestelde bankbetaling betalen indien u geen alternatieve betaalbron heeft toegevoegd aan uw PayPal-rekening of indien alle andere betaalmethoden uitgeschakeld zijn. Indien u via uitgestelde bankbetaling betaalt, dan zal PayPal uw bankrekening voor het volledige bedrag crediteren ook al staat er geld op uw PayPal-rekening.
Ik denk dat het je verstand is die je behoedde voor het pellet. Die kun je volgens mij echt goedkoper krijgen, ik weet alleen niet waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
naja ik probeerde een oogschaduw palette te bestellen maar ik krijg de bestelling dus niet eens afgerond omdat ik zogenaamd een "uitbestelde betaling" zou hebben. Dit gaf hij vanmiddag bij een andere webshop inderdaad ook al aan maar die vinden dat denk ik geen probleem. Nu geeft hij als opties om een creditcard toe te voegen of geld op mijn account te zetten maar daar heb ik dus geen zin in.
Ik snapte eerst niet wat ze bedoeldequote:lekker bij de kagel maakt alles weer goed.
Check je geschiedenisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk dat het je verstand is die je behoedde voor het pellet. Die kun je volgens mij echt goedkoper krijgen, ik weet alleen niet waar![]()
Heb je ook veel aan he, graag gedaan, geen dank
Bij de stervende hoeren kankerkagelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef BGTes het volgende:
Collega op facebook
[..]
Ik snapte eerst niet wat ze bedoelde
Ik heb het meer dan 2 maanden geleden gezien, weet niet meer precies wanneer... weet je HOEVEEl sites ik bekijkquote:
Maar zet jij sowieso geld op je paypal-account of is het meteen gelinkt met je bankrekening?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
MM, duurt het niet gewoon eventjes? Ik wilde ooit eens ook iets kopen met paypal en toen gaf ie aan dat ik er niet genoeg op had en hetzelfde wat ie bij jou zegt. En toen ik laatst A Englandjes ging bestellen kwam ik er later achter dat mijn overboeking naar paypal nog helemaal niet aangekomen was, maar dat hij dus wel direct van mijn rekening was afgeschreven. Terwijl ik in de tussentijd niets heb veranderd.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het meer dan 2 maanden geleden gezien, weet niet meer precies wanneer... weet je HOEVEEl sites ik bekijk
Ik d8 eerst gelinkt, totdat ie het niet deedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar zet jij sowieso geld op je paypal-account of is het meteen gelinkt met je bankrekening?
Naja ik moet gaan dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
En ergens zegt ze dat ze absoluut geen fan is van MAC, of van Lady Gaga, maar ik zag ze beide behoorlijk vaak voorbij komen...quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een geweeeeeldige Australische bjoetieblocher gevonden
Even in een spoiler voor de mensen die het niet boeitiedereen noemt mij altijd melzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik de url zagquote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik me gaan douchen opfrissen en ff naar de markt/kroeg gaan?
Alleen...eng...ik durf niet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik de url zag
Maar het klopte niet want bij Melz denk ik aan een roodharige schonequote:
Lekker gaan! Altijd leuk om met nieuwe mensen te socializenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
Zal ik me gaan douchen opfrissen en ff naar de markt/kroeg gaan?
Alleen...eng...ik durf niet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar het klopte niet want bij Melz denk ik aan een roodharige schone(true story trouwens)
Aaaaah wat sneu! OMG ik zou zo facking sjaggo zijn hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef BGTes het volgende:
Rijden er EINDELIJK treinen, isin de haast in de verkeerde trein gestapt
![]()
Hij is al 4 uur onderwegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aaaaah wat sneu! OMG ik zou zo facking sjaggo zijn heIk had vanmiddag een uur vertraging en ik liep al te schelden op ns
Maar moe + koud resulteert al vaak in overhaaste beslissingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hij is al 4 uur onderwegVind het echt heel zielig maar ook heel erg dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kippie! Was ze gisteren vergeten te uploadensorry voor de crappy foto's
En let niet op hoe ik gelakt hebt
En booooooo mijn wijsvingernagel was gescheurd met haren wassen
wat is heeettSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Zow, werd daar even de auto van de buurman geramd en doorgedrukt op de auto van zijn vrouwen toen stapte er een jongetje uit waarvan ik serieus eerst dacht dat hij aan het joyriden was
ik word oud
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kippie! Was ze gisteren vergeten te uploadensorry voor de crappy foto's
En let niet op hoe ik gelakt hebt
En booooooo mijn wijsvingernagel was gescheurd met haren wassen
mooi lakje chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice unf!quote:
Ik heb niet gezien wat de schade an de buum was, die zit aan de staatkant en wij wonen aan de stoepkant zeg maar.. Maar het was een flinke klap en hij is dus doorgedrukt op de volgende geparkeerde auto dus het zal best aardig zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien wat de schade an de buum was, die zit aan de staatkant en wij wonen aan de stoepkant zeg maar.. Maar het was een flinke klap en hij is dus doorgedrukt op de volgende geparkeerde auto dus het zal best aardig zijn![]()
Ohja, en ik wilde nog zeggen, dank voor jullie aansporingen, ik mag/moet vrijdag naar de gyn voor een echo.. Het was weer bijna opgehouden en vandaag weer begonnen
Watskebeurt Inc?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien wat de schade an de buum was, die zit aan de staatkant en wij wonen aan de stoepkant zeg maar.. Maar het was een flinke klap en hij is dus doorgedrukt op de volgende geparkeerde auto dus het zal best aardig zijn![]()
Ohja, en ik wilde nog zeggen, dank voor jullie aansporingen, ik mag/moet vrijdag naar de gyn voor een echo.. Het was weer bijna opgehouden en vandaag weer begonnen
Wiesda?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef BGTes het volgende:
Michelle heeft weer een nieuwen look gepost
Dit..........quote:
Oh die zie ik altijd reacties posten bij lipglans en schoonheidsglansquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
http://bloggingandbeauty.(...)-page-1/#comment-254
Michelle
ik moest heeeel hard lachenquote:
quote:
Bwhehe geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga naar de markt...tot over tien minuutjes
10 minuten ga je met de slee?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga naar de markt...tot over tien minuutjes
Ben er eigenlijk ook wel blij mee, ik ben er zo klaar mee.. Ow, en ik schreef vrijdag, maar ik bedoelde eigenlijk maandag alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En goed dat je actie hebt ondernomen meis!
Ik woon er praktisch bovenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
10 minuten ga je met de slee?
Oh maandag! Das al gauw, naja dan ben je er lekker snel vanafquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk ook wel blij mee, ik ben er zo klaar mee.. Ow, en ik schreef vrijdag, maar ik bedoelde eigenlik maandag alOm 9 uur meteen. Ik zal wel een curretage moeten dan, maarja
Aardbei, ik ben sinds mijn bevalling nog niet opgehouden met bloeden dus dat duurt een beetje lang nu.
En ik lolde van dat plaatje
Is heul niet suf, en volgens mij heb jij ook zo aanspraakquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik woon er praktisch boven
Ik durf gewoon niet!!! Vind het zo zielig en suf om daar alleen te gaan zitten!
Das raar hoop dat ze wat voor je kunnen doen danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk ook wel blij mee, ik ben er zo klaar mee.. Ow, en ik schreef vrijdag, maar ik bedoelde eigenlijk maandag alOm 9 uur meteen. Ik zal wel een curretage moeten dan, maarja
Aardbei, ik ben sinds mijn bevalling nog niet opgehouden met bloeden dus dat duurt een beetje lang nu.
En ik lolde van dat plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Jah, als ik dan een curretage moet denk ik dat ik dat ook wel meteen die week nog kan ondergaan, dan is het tenminste gebeurd enzo..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh maandag! Das al gauw, naja dan ben je er lekker snel vanaf
Ja die ken ik welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef BGTes het volgende:
Dit was ook na een jaar een visagiecursus gevolgd te hebbenMaar de look is idd niet slecht. Teruglezen is wel geweldig
Ze had vroeger echt een sleckten sleckten blog, erger dan Klau
Jammer dat die niet meer bestaat
Maar wel heftig toch zo'n curretagequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, als ik dan een curretage moet denk ik dat ik dat ook wel meteen die week nog kan ondergaan, dan is het tenminste gebeurd enzo..
Precies! Al zal je er wel een beetje tegenop zien? Vind t goed dat je gewoon gaatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, als ik dan een curretage moet denk ik dat ik dat ook wel meteen die week nog kan ondergaan, dan is het tenminste gebeurd enzo..
NEEquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Zal ik mijn wenkbrauwen donkerder verven?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das raar hoop dat ze wat voor je kunnen doen danJah, er zal wel een placentarest zijn blijven zitten ofzo, dat hebben ze niet altijd door..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, hahasorry, dat had ik toch moeten onthouden als hagenees zijnde
3!
Geeft niks luister naar bijna allesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, er zal wel een placentarest zijn blijven zitten ofzo, dat hebben ze niet altijd door..
Ow, hahasorry, dat had ik toch moeten onthouden als hagenees zijnde
Tot zo!quote:
Best wel, is echt wel een soort van operatie, dan zal ik wel een paar dagen uit de roulatie zijn. Moet ik fijn oppas gaan zoeken voor Stef enzo. Maarja, zo is het ook niksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Precies! Al zal je er wel een beetje tegenop zien? Vind t goed dat je gewoon gaat
Oh lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel, is echt wel een soort van operatie, dan zal ik wel een paar dagen uit de roulatie zijn. Moet ik fijn oppas gaan zoeken voor Stef enzo. Maarja, zo is het ook niks
Spees, dan schrapen ze je baarmoeder schoon van de binnenkant, dat moet wel eens na een miskraam of soms na een bevalling als niet alles eruit is gekomen zeg maar.
Jawel hoor, maar ze controleren dan de placenta, dus niet van binnen. Als het compleet lijkt te zijn doen ze niks, tenzij er problemen komen. Zoals nu dus bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Geeft niks luister naar bijna alles![]()
O bah zeg ik dacht dat ze altijd wel controleerden of alles weg was (maar ben complete noob op dit gebied hoor)
Dan lijkt je haarkleur nep!!quote:
Jah, ik moet ook eerlijk zeggen dat het me al een tijdje niet zo lekker zit, maar ik heb niet heel erg op onderzoek aangedrongen omdat ik eigenijk veel liever wilde horen dat het vast wel ok was. Heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin in weer een dagje ziekenhuisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Het is al kut en dan ben je nog niet van dat gezever af mweh
Aaah ok weer wat wijzer! maar wel klote voor je dat dit dan ook nog moetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ze controleren dan de placenta, dus niet van binnen. Als het compleet lijkt te zijn doen ze niks, tenzij er problemen komen. Zoals nu dus bijvoorbeeld
Ja het is rot, maar zoals je zelf al zegt dit is ook niks. Heb je naast bloedingen ook andere klachten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best wel, is echt wel een soort van operatie, dan zal ik wel een paar dagen uit de roulatie zijn. Moet ik fijn oppas gaan zoeken voor Stef enzo. Maarja, zo is het ook niks
Spees, dan schrapen ze je baarmoeder schoon van de binnenkant, dat moet wel eens na een miskraam of soms na een bevalling als niet alles eruit is gekomen zeg maar.
Wish you bothquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan lijkt je haarkleur nep!!
en nu ben ik echt weg...
wish me luck or a gorgeous man
Jah.. Nouja, ik was er al wel een soort van tegenaan aan het hikken dus nu maar die koe bij de horens enzo..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Aaah ok weer wat wijzer! maar wel klote voor je dat dit dan ook nog moet
Kloptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het is rot, maar zoals je zelf al zegt dit is ook niks. Heb je naast bloedingen ook andere klachten?
Ja dat zou heel goed een gevolg van het vele bloeden kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Nouja, ik was er al wel een soort van tegenaan aan het hikken dus nu maar die koe bij de horens enzo..
[..]
Kloptniet echt.. Tenminste, ik val de laatste tijd weer vaker flauw of bijna flauw. Weet niet of het ermee te maken heeft, maar het valt wel op zeg maar..
Dat klinkt wel ernstig Inc goed dat je maandag heen gaatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah.. Nouja, ik was er al wel een soort van tegenaan aan het hikken dus nu maar die koe bij de horens enzo..
[..]
Kloptniet echt.. Tenminste, ik val de laatste tijd weer vaker flauw of bijna flauw. Weet niet of het ermee te maken heeft, maar het valt wel op zeg maar..
Geen idee, maar ik denk het niet. Ik heb gewoon altijd al een lage bloeddruk, van mijn 10e tot mijn 20e ofzo viel ik echt VAAK flauwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat zou heel goed een gevolg van het vele bloeden kunnen zijnNiet dat je straks ook nog bloedarmoede hebt ofzo.
he? er zijn ook gewoon mensen met rood haar en donkere wenkbrauwen van nature!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan lijkt je haarkleur nep!!
en nu ben ik echt weg...
wish me luck or a gorgeous man
Jeetje, dat lijkt me ook wel eng. Ook als je alleen thuis bent met die kleine enzo. Maargoed dat ze het maandag even bekijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk het niet. Ik heb gewoon altijd al een lage bloeddruk, van mijn 10e tot mijn 20e ofzo viel ik echt VAAK flauwtoen ging het een beetje weg en sindsdien is het zo'n beetje eens in de 3 jaar ofzo. Maar nu een paar keer per week ofzo.
Voor mijn omgeving is het vervelender als voor mijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ernstig Inc goed dat je maandag heen gaat
Kan je niet eerst even poederen om te kijken hoe het staat (en feauteauw makenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
he? er zijn ook gewoon mensen met rood haar en donkere wenkbrauwen van nature!
Dat is dan inderdaad wel eng voor Stef ja, maar zolang je je niet bezeerd en weer vanzelf bijkomtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor mijn omgeving is het vervelender als voor mijik bezeer me nooit en ik maak het niet mee he?
de mensen om me heen wel, die schrikken altijd wel (soms hou ik ook mijn ogen open, dus dan denken mensen wel eens dat ik dood ben
). Vorige week oid was Stef er ook bij, dat was wel sneu. De rest van de dag ging hij iedereen vertellen "mama vallen!"
ja dat ben ik nu aan het doen, maar ik poederde ff snel er wat op en kreeg gelijk een preek van space dat het niet netjes gedaan wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet eerst even poederen om te kijken hoe het staat (en feauteauw maken)?
Of heb je dat al eens gedaan?
Yupz, ik ben eigenlijk vooral bang dat ik nog eens op hem val ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt me ook wel eng. Ook als je alleen thuis bent met die kleine enzo. Maargoed dat ze het maandag even bekijken
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat ben ik nu aan het doen, maar ik poederde ff snel er wat op en kreeg gelijk een preek van space dat het niet netjes gedaan was
Jah, pijn doe ik mezelf eigenlijk nooit, ik ben echt een zoutzak als ik eenmaal weg ben. Dan ben je slap dus dan veer je mee ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel eng voor Stef ja, maar zolang je je niet bezeerd en weer vanzelf bijkomt
Nee, dat het te dik was dat je het anders moest doen als je naar buiten wilde. Ik wil je alleen helpen tssssquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat ben ik nu aan het doen, maar ik poederde ff snel er wat op en kreeg gelijk een preek van space dat het niet netjes gedaan was
Ja kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yupz, ik ben eigenlijk vooral bang dat ik nog eens op hem val ofzo
Anyway, ik heb net electropops gefaald als troost
Euhm, Techno, Wicked iets, Sunshine Pop, Gothic Lolita, Bla Dance, ehm.. Ik kan die namen niet onthoudenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen!
Hihi, welke heb je gefaald? Ik was eerst niet geinteresseerd, maar last later pas dat er ook enkele met shimmer in zittenVolgens mij heeft Swarte er ook 1 met shimmer, dus ff kijken als td binnenkomt
Nicequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, Techno, Wicked iets, Sunshine Pop, Gothic Lolita, Bla Dance, ehm.. Ik kan die namen niet onthouden![]()
Eén van die roodroze, die gewone roze (niet die hele lichte), de donkerder blauwe, aqua-kleur, geel, paars en de glitters
Ik ga falenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
En als Speesje gaat falen Faal ik toch maar 3 hollands mee
Ik en mijn zelfbeheersing
Die gele in elk geval ja, volgens mij de paarse ook.. Maar de kleurtjes zijn ook zo blij en fel enzo, I likequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nicevolgens mij zit die shimmer in de gele en roze? Goeden faal iig
ze zijn wel mooiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
En als Speesje gaat falen Faal ik toch maar 3 hollands mee
Ik en mijn zelfbeheersing
Ik heb het 5 jaar geleden ook een keer gedaan, toen schrok wel idd maar na drie dagen ofzo was het ergste verf wegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
Sjaan gewoon doen hoor! Als je verft zijn ze even heeeel donker maar paar dagen later mooi bruin (tenzij je ze zwart verf natuurlijk). Hoeft heel niet onnatuurlijk te zijn, ik heb blond haar en verf mn wenkbrauwen ook altijd, kan je gezicht heel mooi definiërenwel even vaseline om je wenkbrauwen heen smeren zodat de verf niet in je huid trekt
Jah, ik vind bij nader inzien Dutch 'ya love OPI, Pedal faster, Suzi en I don't give a Rotterdam toch echt niet te weerstaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ze zijn wel mooi
Hopelijk komen de Hitsjes wel heel aan
Whut? Why?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
Ipad maar eens updatentot over 3 dagen
Omdat ik geen updates op mijn programma's mag doen omdat ik te ver achterloopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut? Why?![]()
Heb je wel al jailbreak?
GRATIES APPSquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat ik geen updates op mijn programma's mag doen omdat ik te ver achterloop
Nopez, wat is daar het voordeel van?
Viezzzquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
IJs, mijn moeder vindt je een vies vrouwtje met je 'beft'
Lekkorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Champignon op den toetsenbord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |