doe mee aan de competitiequote:
fixed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
Fifa 12, wat een intens kankerspel.
welke fix?quote:
je linkt meteen naar het eindequote:
Good times man, good times...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je linkt meteen naar het einde
en toen kwam ik hier nog niet zo vaak
Met die camera's op Firing Range inderdaad, daar zijn al die filmpjes op Youtube nog vanquote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met die camera's op Firing Range inderdaad, daar zijn al die filmpjes op Youtube nog van
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef Michhas het volgende:
Ik heb die avond zo kankerhard gelachen, ik kon gewoon niet meer![]()
Die was er niet zo heel lang geleden nog joh..Vorige week nog koffie gedaan met die knulquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck hangt Alex eigenlijk uit? Heb die kerel hier al weken niet meer gezien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigOf met zijn allen in dat kleine huisje op Firing Range zitten
Of al die RPG's of Cracked en op Havana
![]()
Soldmayor met zijn verloren claymore Geelkapje![]()
![]()
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die tijden gevlogen zijn, zou nog wel een keer zo'n avond/nacht mee willen maken
Door Pringlesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoor![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Door Pringles
Ik heb Black Ops ingeruild voor BF3...
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeld
Ben je trouwens aan het werk nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voor![]()
Laatst trouwens nog Black Ops gedaan met Stef, er lopen alleen maar idioten rond in dat spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |