Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef tliciouz het volgende:
Kom dan volgend weekend naar Arnhem?
Dat soort shit kan ik dus echt niet kijken.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit kan ik dus echt niet kijken.
GMTA enzulks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die shit ga ik dus echt niet kijken
Al geef je me 50 euro, gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
GMTA enzulks.
Ik kan er niet tegen
Soweiso in een stad met nachtnet, anders moet ik knakervroeg terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.
MUST... NOT... REACT....quote:Ik ga naar Lowlands toe, ik ga naar Lowlands toe..Met mijn vriendjes en vriendinnetjes
Erg he, mensen die plezier maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand op facebook:
[..]
MUST... NOT... REACT....
Me First & The Gimme Gimmes is fuckin episch yo!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand op facebook:
[..]
MUST... NOT... REACT....
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Erg he, mensen die plezier maken.
Utje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
Jij gaat nooit naar een feestje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
Oh jawel, maar ik geef die 185 liever uit aan 3 dagen chille kroegen in met mooie en schone mensen dan daar als varkens in de modder gaan rollen.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik geef die 185 liever uit aan 3 dagen chille kroegen in met mooie en schone mensen dan daar als varkens in de modder gaan rollen.
Jij snapt mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.

Nijmegen heeft toch ook geen nachtnet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij snapt me [ afbeelding ]
Dan nog liever Nijmegen, is voor iedereen beter bereikbaar, en Café Samson
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijmegen heeft toch ook geen nachtnet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |