Compleet andere foto's bij vrienden...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, reacties die niet verschijnen, of na een tijdje weer weggaan. Dat soort kutzooi.
Op Android is FB pas kut sinds de laatste update. Allemaal moeilijk langzaamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Compleet andere foto's bij vrienden...
GMTAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Ik heb geen Android meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Android is FB pas kut sinds de laatste update. Allemaal moeilijk langzaam
Kwam toevallig Nick tegen in mijn lijstje....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Gevonden. Volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie het eerst Doopstah heeft gevonden
Jupquote:
hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kwam toevallig Nick tegen in mijn lijstje....
Dat staat vast.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die shit wordt absurd hard ingehaald
Wanneer en waar? Dan kom ik ook even 1/3 van het bier van de betreffende stad consumeren. Als jullie dat chill vinden tenminste.quote:
Puik plan. Sowieso ergens in de komende vier weken lijkt me een goed idee, het is te lang geleden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer en waar? Dan kom ik ook even 1/3 van het bier van de betreffende stad consumeren. Als jullie dat chill vinden tenminste.
Ik zit in Delft, brak te zijn en stinkend al heel de dag te fokken en series te kijken. Dus dat zou 'm sowieso niet worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Puik plan. Sowieso ergens in de komende vier weken lijkt me een goed idee, het is te lang geleden.
Ik zou vanavond wel naar Den Bosch willen komen, graag zelfs, maar dat gekut met die treinenDan is DB toch net iets te ver
Clichématige diarree,.quote:
Die shit ga ik dus echt niet kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |