Sommige dingen worden iets duidelijker door jouw post, maar ik zit nog steeds met een aantal vragenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij is het ook gewoon uit één familie hoor. Was Katherine niet een voorouder van Elena?! Zoals ik het begrijp moet Elena kinderen krijgen voor ze dood gaat of vampier wordt anders sterft de doppelgänger uit en komt er geen nieuwe meer!
Als er geen doppelgänger meer is betekent het voor Klaus dat hij geen hybrids meer kan maken, want deze hebben het bloed van de doppelgänger nodig om te kunnen overleven!
Oh en die Tatja was idd de eerste doppelgänger. Omdat Klaus haar bloed kreeg/in hem had tijdens het transformeren naar vampier werd dat bloed belangrijk of zo iets.
Maar wat een vragen, wie is er aan het moorden, hoe gaat het met Delena of Stefena..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef janeway het volgende:
De moeder is toch de oorzaak dat ze vampier zijn geworden? Dus toch wel belangrijk...
Wie o wie zal het zijn...
Ok thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
Nee elena krijgt niet een doppelgangen kind... pas heel wat generaties erna zal er weer 1 komen..
En hij heet niet cole maar Kol
Oké, dus niet per se generatie op generatie. De bloedlijn moet dus in stand worden gehouden. Dan zijn alle doppelgängers dus wel familie van elkaar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
Nee elena krijgt niet een doppelgangen kind... pas heel wat generaties erna zal er weer 1 komen..
En hij heet niet cole maar Kol
Elijah was echt onwijsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, Klaus gooide in zn verhaal er nog even snel tussen dat Tatja (oid) een kind had gekregen van een andere man voordat hij en Elijah om dr gingen ruzieen. Moeder vond dat geruzie tussen dr kids maar niets en gebruikte Tatja (haar bloed) daarom voor het ritueel om hen in vampieren te turnen. Dat kind van Tatja heeft het dus overleeft en nakomelingen gecreëerd en eens in de zoveel honderd jaar zit daar een doppelganger tussen, die dus lijkt op Elena, Katherine en uiteindelijk dus ook Tatja.
En damn wat was dit een gave aflevering"This is family business"
Ja, of gewoon iets.... anders dan dit. Waarom moeten we nu al weten dat mama erin zit? Ze heeft er duizend jaar in gelegen, laat de spannend nog even.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die moeder wel een anticlimax vond... Ik had leiver gehad dat ze Klaus meteen behekste of iets dergelijks zodat hij zwaar gemarteld werd...
Ik vond het er ook raar uitzien ja! Maar ik dacht niet meteen dat het een pruik was, gewoon een beetje slecht kapsel ofzo! Haha nou zal het volgende week ook beter op letten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee, van die moeder. Zag in de preview van volgende week dat d'r haar er niet beter op wordt. Je zou zeggen dat ze iets meer tijd en geld zouden kunnen spenderen aan pruiken e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben ook benieuwd of die moeder nog iets van plan is. Ik neem aan dat zijzelf geen wraakplannen heeft, maar waarschijnlijk Klaus gaat steunen in zijn wraakacties tegen Stefan. Trouwens, het zou mij echt niets verbazen als Tyler al die moorden heeft gepleegd omdat hij dat moest van Klaus. Ik bedoel, hij kan als bovennatuurlijk wezen supersnel bewegen zodat niemand hem kan zien en hij kent Alarick zijn voorraad wapens waarschijnlijk... Maar eigenlijk twijfel ik ook wel aan deze theorie, want hij kende die ex van die dokter waarschijnlijk niet en dus zou die moord niet duidelijk te verklaren zijn...
Ik denk juist dat Klaus nog wel een reden heeft om wraak te nemen op Stefan. Dat hij zijn familie terug heeft, betekent niet dat hij Stefan niks meer wil aan doen. Hij is waarschijnlijk nog steeds kwaad dat Stefan hem dat überhaupt geflikt heeft. En daarnaast heeft Stefan natuurlijk nog steeds iets tegen Klaus. Klaus is (indirect) de reden dat Elena en Stefan niet meer samen zijn en, als een indirect gevolg daarvan, dat Damon en Elena hebben gezoend. (Naja, Damon heeft het ook weleens geprobeerd terwijl Elena met Stefan samen was, maar dat was toen Katherinequote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Jill-RMC het volgende:
D'r is nu toch geen reden meer voor Klaus en Stefan om vervelend tegen elkaar te doen?
Oh ja! Dat zou een fijne zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 13:09 schreef Jill-RMC het volgende:
D'r is nu toch geen reden meer voor Klaus en Stefan om vervelend tegen elkaar te doen? Bedoel alle kisten zijn geopend en iedereen is lief bij elkaar. Mama is dr om de rust te bewaren. Iedereen wil dat Elena niets overkomt dus das ook niet echt een probleem.
Ik hoop dat ie moorden een nieuwe dreiging is, waarbij de Original Family moet gaan samenwerken met Team Salvadore ofzo.
Oh trouwens, wat ik me dan ook afvraag. In dit topic (en andere reeksen), gelden promo's ook als spoilers of is het dan geen spoiler omdat het een officiële preview is?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
waarom die spoiler tags als het geen spoilers is??
(haha sorry hoor maar daar erger ik mij echt enorm aan zo maak je discussies een stuk lastiger.)
In andere topics gaat dat ook perfect speculaties is niet spoileren.
Alles wat in de episode gemeld is dat is niet spoileren als het al uitgeszonden is.
Klaus en Caroline ben ik ook heel benieuwd naar.
Ik denk niet dat het tyler is.. ik kan mij het niet voorstellen.
Damon blijft de lekkerstequote:Op maandag 6 februari 2012 13:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kol leek heel lekker, maar ik blijf toch lekker bij Klaus![]()
Nee, Stefan is de hottie! Haha, voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Damon blijft de lekkerste
Maar die Kol ziet er ook zeker niet verkeerd uit!
Tylerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, Stefan is de hottie! Haha, voor ieder wat wils.
quote:Mikael: Was an Original who was once a wealthy landowner in a village in Eastern Europe. After moving to the New World, his wife bore seven children and his family was quite close, though he and Klaus didn't get along well, due to the fact that Klaus was not his son and was from a Werewolf Bloodline. His wife had been unfaithful many years before and when he found out about her affair, he hunted down and killed Klaus' father and his entire family, not realizing that he was igniting a war between species that rages to this day.
Esther
Esther: Was the Original Witch (witch of the Original Family), who was married to a wealthy landowner and the mother of Elijah, Niklaus, Finn, Kol, Rebekah, Henrik, and one unnamed child. She was in her mid 40's, beautiful, strong, and fierce, like a lioness protecting her cubs. Esther is the one who turned her family into vampires by using a ritual that involved the sun and White Oak Tree. She was also the one who placed the Hybrid Curse on Klaus. It was assumed that Klaus ripped out her heart when she cursed him with the hybrid curse, thus killing her as she was not a vampire, but in the episode Bringing Out The Dead it is revealed that Esther was in one of Klaus' coffins. Bonnie Bennett and her mother manage to open the coffin and free her. How she is still alive is currently unknown.
Elijah
Elijah: is the older brother of Niklaus and Rebekah. Although he loved his younger brother Niklaus dearly, he became vengeful when Klaus hunted down and neutralized his family, and swore to take his revenge. Unfortunately, John Gilbert came to Mystic Falls with the white ash wood and the dagger, and Elijah was neutralized by Elena, though she later removed the dagger from his body and Elijah returned to fight against Klaus. In the last episode of the second season, Klaus betrayed Elijah, being neutralized by Klaus with the dagger and the white ash wood.
Finn
Finn: is Klaus’ somewhat less evil brother, He's in his late 20s-early 30's handsome, tall and physically imposing. Quiet but with a dark side. Elijah states that Finn has been neutralized for over 900 hundreds years, Elijah later removed the dagger from his body in the episode Bringing Out The Dead.
Niklaus
Niklaus: is an Original/Hybrid, who is said to be the most hated and feared of all the Originals. Katherine Pierce ran from him for over 500 years and now Klaus is after both Katherine and Elena. Klaus uses Alaric's body to educate himself on his new enemies (Stefan, Damon, Elena, Bonnie, Jeremy, etc.)
Kol
Kol: is the last original confirmed in the series. Nothing is known about his past or the type of relationship with his parents and siblings. But it is said that Kol had a different kind of relationship with Klaus than Finn. In Homecoming, Stefan stole his coffin along with three other coffins (Esther, Elijah and Finn). Kol was un-daggered by Elijah in Bringing Out the Dead. He is said to have been daggered for over 100 years.
Rebekah
Rebekah: is a beautiful and free-spirited Original, and also a love interest of Stefan Salvatore. In 1922 she and her brother Niklaus were in Chicago where she briefly met Stefan, and soon fell in love with him. After a vampire hunter arrived in Chicago, Klaus wanted to escape but Rebekah, refusing to leave, was neutralized by him. After 90 years Niklaus removed the dagger from Rebekah's body and revived her.
Henrik
Henrik: is the youngest member of the original family, Henrik was killed by a werewolf. His death caused Mikael to have the family turned into vampires.
Mikael and Esther's firstborn: Another Sibling that died in Europe because of a plague; this death caused Esther and Mikael to move to a "mystical land" where a witch told them the inhabitants had increased strength and speed (Werewolves).
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:37 schreef Pvoesss het volgende:
Lol ik vind Tyler echt niets.. En Stefan ook afschuwelijk voor Elena.
Ik vind Kol en Finn ook wel knap. Damon blijft op 1![]()
Inderdaad leuk om te lezen.quote:
Ik snap het dus ook niet. In het bericht van Vlindur staat datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad leuk om te lezen.
Ben benieuwd hoe het kan dat Esther nog leeft, Klaus had haar toch vermoord. Waarom zou hij haar dan nog in die kist meeslepen?
Is toch best normaal? Vroeger hadden ze geen achternamen en werd je gewoon vernoemd naar je vader. Maar nu weet ik niet hoe dat zit als je zelf de vader bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Ja ik had ook zoiets verwacht toen bleek dat zij uit die kist kwam. Btw ook beetje raar dat alle andere heksen wel dood gaan en vooral vergaan als ze vermoord worden en dat Klaus zijn moeder vrolijk uit de kist stapt...zal wel aan mij liggen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die moeder wel een anticlimax vond... Ik had leiver gehad dat ze Klaus meteen behekste of iets dergelijks zodat hij zwaar gemarteld werd...
Maybe leeft ze nog omdat ze de original heks is. Of dat er geen tijd verging in de kist ofzo, zal wel iets witchy zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets verwacht toen bleek dat zij uit die kist kwam. Btw ook beetje raar dat alle andere heksen wel dood gaan en vooral vergaan als ze vermoord worden en dat Klaus zijn moeder vrolijk uit de kist stapt...zal wel aan mij liggen...
Kan niet wachten btw tot de volgende aflevering
Ja misschien iets met die seal spell die op haar kist zat oid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:18 schreef mawtje het volgende:
[..]
Maybe leeft ze nog omdat ze de original heks is. Of dat er geen tijd verging in de kist ofzo, zal wel iets witchy zijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Jill-RMC het volgende:
"Pfff I really don't want to go to work today. Have to do this stupid half naked photoshoot with those guys again.....such a drag....seriously I really hate my work sometimes"
http://perezhilton.com/20(...)uttakes#.TzQhTU47osI
Ik ga hem nu binnenhalen, maar ik ga hem pas vanavond kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef Esje-lief het volgende:
Niemand nog gekeken? Het is een goede aflevering.. weer genoeg nieuwe linkjes... Alleen Elija.. Jammer..
Heb hem net gezien ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:15 schreef Esje-lief het volgende:
Niemand nog gekeken? Het is een goede aflevering.. weer genoeg nieuwe linkjes... Alleen Elija.. Jammer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest een goeie aflevering ja. De jurken van Elena & Caroline![]()
Vind hem qua karakter wel echt veel té plotslings omklappen van een bad guy naar een iets te schattige en smoorverliefde guy!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef Curiosity het volgende:
In het begin vond ik Klaus eng qua type maar deze aflevering heeft mij toch wel van mening doen veranderen, hij is best lekker eigenlijk
Ik heb het dan ook niet over zijn karakterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vind hem qua karakter wel echt veel té plotslings omklappen van een bad guy naar een iets te schattige en smoorverliefde guy!
ik heb eigk helemaal niets tegen evil damon en ook helemaal niet tegen evil stefan. Het begint vervelend te worden dat ze op Elena verliefd zijn. Elena mag van mij wel weg, maarja daar draait de serie eigk om.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef loezzzje het volgende:
Elena was echt een bitch tegen Damon. Zegt hij eindelijk ILY en dan is zij zo'n bitch. Ja evil Damon kun je dan verwachten he!
Hij is pas een paar honderd jaar dood dus hij kon vast wel een gaatje vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:14 schreef Koningin het volgende:
En wanneer heeft Klaus tijd gehad voor al dat geschilder??
Ik vind evil Damon ook zeker niet erg. En Stefan mag van mij ook nog wel een tijdje bad ass zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:18 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
ik heb eigk helemaal niets tegen evil damon en ook helemaal niet tegen evil stefan. Het begint vervelend te worden dat ze op Elena verliefd zijn. Elena mag van mij wel weg, maarja daar draait de serie eigk om.Ik heb er trouwens meer moeite mee dat ze liegt tegen Elijah dan dat ze een bitch is tegen Damon.
"Sorry for the delay, I’ve had some server issues, that may possibly lead to upgrading the server with more memory."quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Goofoyou het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met de www.vampirediariesonline.com aan de hand is? Kan er al de hele dag niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het helemaal met je eens. Wil er nog wel aan toevoegen dat Damon me mateloos irriteert de afgelopen afleveringen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat ie bij Caroline en dat paard aan kwam lopen....echt zo verlegen school boy achtig.
Vind het trouwens echt knap dat je aan zijn gezicht die hele omslag kan zien, zo heel "verlegen"-achtig en dan zet Caroline m weer op zn plek en dan gaat dat "evil klaus" scherm weer omhoog. Das goed acteren.
Mmm vraag me af of die band ook echt dood brengt voor hun, of dat het weer een hoger doel dient. Mama zal ook wel weer een evil motief hebben.
Vond het eigenlijk ook weer sneu voor Elijah, hij is echt de enige die continue zn afspraken nakomt en ondertussen liegt en bedriegt iedereen om hem heen. Zelfs Elena
Goed dat je het zegt! Was al bijna vergeten dat dat mij ook een beetje verwarde! Esther is toch pas wakker en ik heb naar mijn weten ook niet gezien dat zij Elena probeerde te vermoorden. Of Elena moet doelen op haar wezen als doppelgänger. Had Esther niet de eerste doppelgänger vermoord om van haar familie vampieren te maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef tuintegel het volgende:
Misschien kan iemand mij helpen , in de laatste aflevering heeft Elena het erover dat Esther "de original mom" haar al een keer heeft geprobeerd te vermoorden. Heb ik dat gemist? wanneer dan?
Ik heb de aflevering nog niet afgezien trouwens, dat wil ik vanmiddag doen.
Ik moest ook even denken daarbij. Klaus nam contact op met de original witch aantal eps geleden en die zei dat Elena dood moest als Klaus hybrids wil maken. Wat niet waar was want dan kon Klaus juist nooit meer hybrids maken. Denk dat ze dit bedoelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Was al bijna vergeten dat dat mij ook een beetje verwarde! Esther is toch pas wakker en ik heb naar mijn weten ook niet gezien dat zij Elena probeerde te vermoorden. Of Elena moet doelen op haar wezen als doppelgänger. Had Esther niet de eerste doppelgänger vermoord om van haar familie vampieren te maken?
Hij nam contact op met haar geest toen? Ik herinner me het vaag. Dus het was Esther die Klaus toen al erin wilde luizen, alleen wisten wij toen nog niet dat zij de original witch was?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ik moest ook even denken daarbij. Klaus nam contact op met de original witch aantal eps geleden en die zei dat Elena dood moest als Klaus hybrids wil maken. Wat niet waar was want dan kon Klaus juist nooit meer hybrids maken. Denk dat ze dit bedoelen.
Ja, Hurts! Vond het helemaal leuk om ze hierin te horen. Verder vond ik het juist wel een leuke aflevering, altijd leuk om mooie jurken te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het nummer wanneer Elena in haar puffy jurkje het bal binnenkomt:
Hoezo gephotoshopt?!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Valentijnskaarten![]()
http://www.facebook.com/m(...).106357469967&type=1
Liefde is zijn enige zwakte.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
En ik vind Klaus echt superschattig als die zo moet lachen/ verlegen doet in het bijzijn van Caroline. Maar aan de andere kant best wel fout dat dit eerst onze grote slechterik was.Dat valt dan uiteindelijk toch wel mee.
Als er al bloed in een glas zit dan ruikt een beetje vampier dat toch wel?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:17 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ja, Hurts! Vond het helemaal leuk om ze hierin te horen. Verder vond ik het juist wel een leuke aflevering, altijd leuk om mooie jurken te kunnen kijken
En het drinken van Elijah werd idd niet duidelijk in beeld gebracht... Daar zou wat mee kunnen zijn. Ben iig heel benieuwd hoe het verder gaat...
Precies zoals jij het zegt. Naja jammer voor elijah!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef Crohnjurist het volgende:
Ja maar als Elijah er niet van heeft gedronken, hoe kan dan toch die connectie gemaakt worden door de original witch? Het lijkt mij dat dan die boom ook niet gemaakt kon worden...?
Ohja!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Ja, Elena's bloed zat in de champagne
Nou, ik denk dus eerlijk gezegd dat er inderdaad een of andere plotwending in zit. Ook al denk ik ook dat iedereen van de champagne dronk, toch lijkt het me totaal niet logisch als die spreuk (bij iedereen) werkt. Er zit vast ergens een addertje onder het gras. Het gaat namelijk té makkelijk. De schrijvers zitten bijvoorbeeld niet voor niets die relatie met Caroline op te bouwen. Denk niet dat ze dat zo abrupt zo af zouden kappen. Dat gaat nog een vervolg krijgen. En er zijn denk ik nog andere dingen die moeten worden uitgelegd, waar ik even niet op kan komen. Denk dat de originals er in ieder geval tot het einde van het seizoen blijven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:20 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat jullie teveel mogelijke plotwendingen zien. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik ernaast zat toen ik dacht dat het nooit de moeder zou kunnen zijn die in die vierde kist lag. Ik denk dat het redelijk rechttoe rechtaan is en dat ieder lid van de familie heeft gedronken.
Ik vraag mij alleen af wat er met de serie gaat gebeuren als de originals dood zijn. Dat lijkt mij toch aardig het einde van een cyclus. En het lijkt mij sterk dat ze deze verhaallijn over nog meer seizoenen gaan spreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |