Over krakers gesproken....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef HyperViper het volgende:
Dit topic is toch wel de parel van BNW, hier komen mensen om te fitten op elkaar. Hier komen mensen om te laten zien dat zij het bij het juiste eind hebben en anderen gore krakers zijn.
Welkom in de Thunderdome.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Over krakers gesproken....
[ link | afbeelding ]
Mooie tekst dacht ik zo van ome RB
Die mogen van de rechter nog even blijven, maar niet overnachten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Zapato het volgende:
Zitten die in Den Haag er nou nog, of zijn ze opgepakt?
Zwakzinnige.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zie de meerwaarde er ook niet meer van eerlijk gezegd. Alles is gezegd en het is nu nog wat steken naar elkaar geven.quote:
Als ze de tekst kunnen lezen wel ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mooie tekst dacht ik zo van ome RBHet kraken van de nek wel ja leuk RB op POW
![]()
*hihi*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jij lult ook alle kanten op...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Kansloos topique..
Net als die hele Occupy. Kost klauwen vol geld en wat krijg je er voor terug ? Juist ja Niks.
Welnee 1-voud, dat is allemaal gespeelt, ik speel maar voor 1 team. Team Occupy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |