Gedaan.. En toen werden alle lettertjes extreem kleinquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ctrl + shift intypen op je toetsenbord
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hontquote:De hont of hond is een oud-Nederlandse oppervlaktemaat. Eén hont is 100 roede en (meestal) 1/6 morgen. De Rijnlandse hont is 0,14 hectare, maar de maat kan per gebied verschillen. De maat was tot in de 19e eeuw in gebruik.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://lulzshirts.com/sites/default/files/user_uploaded/epic-fail-photos-photoshop-fail2[1].jpg]afbeelding[/url] ]
de fuck? wat heb jij gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gedaan.. En toen werden alle lettertjes extreem klein![]()
En WTF? Die navel!
Snertwandelingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Professionelen site:
http://www.de-schie.nl/
omfgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Professionelen site:
http://www.de-schie.nl/
Dan mis je allemaal mooien hontenpicsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga echt niet terug lezen.
Heb er net bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen vanuit Utrecht, maar het is wel gelukt, yay! Openbaar vervoer gecombineerd met sneeuw verbroedert altijd zo lekker.
ik mag zo op de fiets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga echt niet terug lezen.
Heb er net bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen vanuit Utrecht, maar het is wel gelukt, yay! Openbaar vervoer gecombineerd met sneeuw verbroedert altijd zo lekker.
Voorzichtig doen in de bochten...quote:
nee, ik was van plan om keihard zonder handen aan het stuur door de bochten te knallen! Einz!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Voorzichtig doen in de bochten...
Ik ben heel blij dat ik de hele dag binnen kan blijven zitten. Heb wel medelijden met m'n vriend die straks aan mag sluiten in de autopolonaise...
DOE HET NIET!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik was van plan om keihard zonder handen aan het stuur door de bochten te knallen! Einz!
nauwelijks. ik koop altijd nen bekertje slagroomquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er een verschil tussen kookroom en gewone room? Behalve het prijsverschil
Lijken wassen!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik was van plan om keihard zonder handen aan het stuur door de bochten te knallen! Einz!
Heb je er al een uit kunnen kiezen dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan mis je allemaal mooien hontenpics
quote:
maastricht jongequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Begint? Is jouw wereld nog niet stil en wit?
Nee er komen nu juist super veel auto's door de straat ivm de school die hier ligtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ie dat niet beter doen als het weer gestopt is met sneeuwen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef bleiblei het volgende:
Hier is het trouwens goed wit eindelijk.
Vond het eigenlijk maar gemiet in midden NL, maar tis toch nog best veel.
Overbuurman is zijn stoep al aan het schoonvegen.
Het begint met kleine vlokjes, maar na een uur gaat het vrij hard.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef bleiblei het volgende:
Poes, of naja, kater was weinig content buiten in de sneeuw.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef bleiblei het volgende:
Dat zei ik idd. ook, nadat de stoep na 10min kletsen net zo wit was als voor het vegen.
Maar hij zei dat ie het lekker vindt, vegen in de sneeuw. Rustgevend ofzo.
SQ weet nu wel wie ik bedoel denk ik.
Ben alleen wel vergeten te vragen offie dan onze stoep niet ook wil doen.
Kan ik me goed voorstellen ja. Helemaal geen sneeuw gehad onderweg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
blij dat ik op tijd ben vertrokken. Om 15u kreeg ik te horen op de radio dat de NL-ers aangeraden werd niet meer in de auto te stoppen dat er al 800 km file stond
(le fu. 5 min over die zin getypt. klote azerty toetsenbord die ik niet meer gewend ben)
Mijn wereld is heul wit maar heul niet stilquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |