quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
Nu alweer 800 km. file met een beetje sneeuwval in Nederland.
Kook jij alleen thuis of kookt je man ook wel eens Piet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij eten vanavond varkensrack met snijbonen en puree
Hier stamppot andijviequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ook niet. Totaal inspiratieloos. En ook geen zin in de traditionele NLse winterkost. Iemand nog suggesties?
Nee, ik kook altijd, man kan niet koken, is ook niet erg, hij kan goed afwassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kook jij alleen thuis of kookt je man ook wel eens Piet?
Was bij m'n ex ook zo, behalve dat ze niet goed kon afwassenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik kook altijd, man kan niet koken, is ook niet erg, hij kan goed afwassen.
Eigenlijk wil ik iets heel lekkers (maar wat, dat weet ik dan eigenlijk niet), dat straks zo ineens op tafel staat zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. En daar valt dus niet de afhaalchinees/patat onder, ik bedoel echt lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ook niet. Totaal inspiratieloos. En ook geen zin in de traditionele NLse winterkost. Iemand nog suggesties?
Er liggen hier nog wortels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef LieLie het volgende:
En ik weet niet wat we moeten eten vanavond..
Nou! Dat is precies waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik iets heel lekkers (maar wat, dat weet ik dan eigenlijk niet), dat straks zo ineens op tafel staat zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. En daar valt dus niet de afhaalchinees/patat onder, ik bedoel echt lekker
Maar 11 kindjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde ook nog op jou reageren gisteren! Wat leuk dat het goed gaat op die nieuwe groep.. hoeveel kindjes heb je dan?
Hier ook een thuiswerkdag! Heb altijd het gevoel dat ik thuis meer gedaan krijg voor mijn werk dan op kantoor. En toch tussendoor een wasje draaien, hond uitlaten, pizzadeeg kneden...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk zo een thuiswerkdag, mijn projecten afgerond, tomatensoep gemaakt, saucijzenbroodjes gemaakt, heerlijk gegeten.
Je gaat dus naar de originele film kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
fietser haalt groep lopende mensen in en gaat op z'n muil op het fietspad hier buiten
Wilde vanavond eigenlijk filmpje pakken in de bios, maar ik denk dat ik maar de Zweedse versie van Girl with the Dragon Tattoo ga kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |