Det neume we noow dialek, knöl!quote:
Komt vanzelf welquote:
Nee.quote:
Maar nu vallen er weer een paar vlokjes uit de lucht, ik hoop dat het nu doorzet (bij voorkeur minimaal 10 cm, liefst veel meer)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef Tism het volgende:
In Roermond is het alweer gestopt met sneeuwen..
Denk dat je pech hebt..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:37 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Maar nu vallen er weer een paar vlokjes uit de lucht, ik hoop dat het nu doorzet (bij voorkeur minimaal 10 cm, liefst veel meer)
Ik ben er ook bang voor. Nou ja, volgende keer beter.quote:
ohja. dat ik dit jaar maar iets beter voorbereid de carnaval ingaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef MPG het volgende:
Vanavond finale LVK.
Radio maar ff op L1 zetten dus.
moet officieel binnen 2 weken, maar meestal heb ik t wel binnen een weekquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:33 schreef Partingglass het volgende:
afwachten dus zeker ook nog keilang wachten op de uitslag.
Venloos dialect is toch prachtig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:51 schreef nattermann het volgende:
WTF is dat voor proletendialect in de TT!
Ok, Blericks danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat vind ik -op Heerlens Huilands na- het minst-mooie dialect van Limburg
enne, hoe was het in de sneeuw?quote:
of se woorsj wilsquote:
gings dich murgu nog noa beek?quote:
Weit ich nog neet zeker, effe kieke wat de planne van de res van de mansluuj is..quote:
ich weet ut och nog neet, straks ins uvverleggequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weit ich nog neet zeker, effe kieke wat de planne van de res van de mansluuj is..
is wel hard op weg om carnavalslied van het jaar te worden bij giel op 3fm (althans volgens de facebook van jacky baggen)quote:
ja, maar dat is voor de hollanders...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel hard op weg om carnavalslied van het jaar te worden bij giel op 3fm (althans volgens de facebook van jacky baggen)
ja, dat is wel waar. Maar dan nogquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:13 schreef gianni61 het volgende:
maakt niet uit, fabrizio doet het altijd wel goed op feestjes
quote:
quote:
wat noem je nuttig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef maen het volgende:
hmm.. zal ik mijn avond nuttig gaan besteden?
eerst een beetje aan het boekje, dan een borrel en dan naar bed..?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:31 schreef maen het volgende:
[..]
programmaboekje maken voor de concerten..
of gewoon lekker op bed kruipen...
die borrel heb ik alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een beetje aan het boekje, dan een borrel en dan naar bed..?
op bed, bij gebrek aan een bankquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef gianni61 het volgende:
ja, maar nu al naar bed vind ik een beetje extreem..
ohw, ja das wat andersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:42 schreef maen het volgende:
[..]
op bed, bij gebrek aan een bank
en op mijn bureaustoel heb ik al teveel uren doorgebracht deze week dus.
ik ben blij dat je dat met ons deeltquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gelukkig zit ik nu in het keldertje bij de brand brouwerij.
Is het alweer zo ver, dat LVK-gebeuren? Helemaal niks van meegekregenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nou, net even het LVK gekeken. Wat een farce was het weer zeg, verschrikkelijk.
W-Dreej, heeft weer gewonnen. En voor het 2e jaar op rij reageert het publiek in de zaal met flink boegeroep.
Ben geen carnavalsliefhebber, maar vind dit soort initiatieven op zich best leuk. Echter begin ik me nu weer (vorig jaar ook al) erg te storen aan de doorzichtige partijdigheid. Ze zeiden er alles aan gedaan te hebben om het eerlijker te maken. Ok, die vakjury's waren waardeloos maar dat is het nieuwe concept ook.
Finalistenjury: Het is ons kent ons in dat wereldje. Als nieuwkomer zal je amper kans maken om echt hoog te scoren.
Mediajury: Zaten journalisten in van diverse dagbladen en zenders. Die Tom Dousberg zit diep in het LVK, geen wonder dat W-Dreej weer bovenaan stond.
Smsjury: Gebaseerd op fanbase. Heeft niets met de kwaliteit te maken.
Al met al weer een farce. Ben blij dat het publiek de winnaars op boe geroep trakteerde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |