quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de volgende keer zeg ik echtgenoot
Ja, dank zij jou.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: je hebt wel heel veel notes
komt niet fokken dan jongequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Achja, VMBO .. kan je niks aan doen.
Daar knallen ze toch altijd vuurwerk? ook als Twente verliest en geen kampioen wordt. Niks raars dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Er wordt hier vuurwerk geknald joh wtf..
Nee man...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar knallen ze toch altijd vuurwerk? ook als Twente verliest en geen kampioen wordt. Niks raars dus.
Morgen Jeugdig. Maar Sulejmani zit gewoon in de selectie hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het.. maar dat hoop ik elke week
De man van 16 miljoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen Jeugdig. Maar Sulejmani zit gewoon in de selectie he![]()
![]()
Door jou zap ik naar Nick en Simon hun programma + een verlepte Katje?quote:
Jep, Nick en Simonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je serieus dat programma aan het kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep, Nick en SimonOk man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Ik moet er alles aan doen om de homo-imago van Ajacieden kwijt te raken, dus ja .. ook Katjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou zap ik naar Nick en Simon hun programma + een verlepte Katje?
Wat is de bedoeling? Komen ze niet op Married with Children of zo?
Ah mag niet he. Volgens de officiele forum regels mogen alleen penissen maar geen tietenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moet er alles aan doen om de homo-imago van Ajacieden kwijt te raken, dus ja .. ook Katja![]()
En op TV is het andersom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah mag niet he. Volgens de officiële forum regels mogen alleen penissen maar geen tieten
Wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Bijnaaaaaaaaa bijnaaaaaaaa raaahaaaahaaaaaaak
Dat heb ik door ja..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje haar probleem was niet zozeer het programma alleen dat ze hetzelfde als jij keek.
Ga samen met je dekentje danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand wil de stad in vanavond vanwege de kou
En terecht sneeuw is inmiddels bevroren. Overigens heb ik vandaag een schokkende ondekking gedaan over Enschedenarenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand wil de stad in vanavond vanwege de kou
en dat is best gevaarlijk.. heb vandaag een hele rotonde gedriftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en terecht sneeuw is inmiddels bevroren. Overigens heb ik vandaag een schokkende ondekking gedaan over Enschedenaren
Wat dan? (Dat ben ik trouwens niet he?)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht sneeuw is inmiddels bevroren. Overigens heb ik vandaag een schokkende ondekking gedaan over Enschedenaren
Je hebt gelijk het was Hengelo waar de Jodensterren tussen 40-45 werden gefabriceerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat dan? (Dat ben ik trouwens niet he?)
Komt er nu een mop? Of wat is dit?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het was Hengelo waar de Jodensterren tussen 40-45 werden gefabriceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |