is hij ook een ajacied dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arm vriendje, hij is homo, maar hij weet het zelf nog niet.
Nee een tegendraadse homo. Echt zo'n showmannetje die in het middelpunt moet staan en daarom tegen de stroom in moet zwemmenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee een tegendraadse homo. Echt zo'n showmannetje die in het middelpunt moet staan en daarom tegen de stroom in moet zwemmenJojoortje date de Twentse Albert Verlinden
![]()
Messi en C. Ronaldo hebben al aangegeven te komen indien Ajax het imago van homo club wil aannemen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax moet wel zo snel mogelijk Ostlund halen ..
Ah oke, dat is wel mooi dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Messi en C. Ronaldo hebben al aangegeven te komen indien Ajax het imago van homo club wil aannemen.
Net als de Tsjechische oplossing voor imigranten die bleven op basis van hun geaardheidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke, dat is wel mooi dan.
Wel een probleempje voor niet-homo's.
Je mag alleen een seizoenkaart kopen als je homo bent, en dat gaan ze controleren
Dat ja ...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als de Tsjechische oplossing voor imigranten die bleven op basis van hun geaardheidEens kijken of ik dat nieuwsbericht nog kan vinden.
lieffiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat ja ...
Ben bang dat ik niet door de controle kom ...
Naja ik heb al eens voorgesteld bij een seizoenskaart een verplichte DNA test te eisen doormiddel van een sperma monster voor elke wedstrijd. Zo'n tent waar deze kan worden afgenomen verbroederd ook direct.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat ja ...
Ben bang dat ik niet door de controle kom ...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja ik heb al eens voorgesteld bij een seizoenskaart een verplichte DNA test te eisen doormiddel van een sperma monster voor elke wedstrijd. Zo'n tent waar deze kan worden afgenomen verbroederd ook direct.
Hij moest direct zijn broek laten zakken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En? Wat vonden ze van je voorstel ..
Ze zijn te kinderachtig op dit forum om serieus op zo'n doordacht voorstel in te gaan. Dus ik heb de brief niet durven te versturen naar Ajax en verschillende supportersgroepen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En? Wat vonden ze van je voorstel ..
Ah oke, en toen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij moest direct zijn broek laten zakken.
De nieuwe seizoenskaart wordt een butt plug?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke, dat is wel mooi dan.
Wel een probleempje voor niet-homo's.
Je mag alleen een seizoenkaart kopen als je homo bent, en dat gaan ze controleren
Foto van Ostlund, en dan gaan ze kijken wat er met je gebeurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef eight het volgende:
[..]
De nieuwe seizoenskaart wordt een butt plug?
Die foto prikkelde mij wel moet ik zeggen. Ik behoor dan ook wel tot de harde kern.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Foto van Ostlund, en dan gaan ze kijken wat er met je gebeurt.
Mij helaas nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die foto prikkelde mij wel moet ik zeggen.
Bedoel je niet Palermo?.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
En het rood wordt rose in de club en shirt kleuren. Al heeft Parma wel een pracht shirt.
Als boer met kiespijn uit pure jaloezie.quote:
Ik weet niet, heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Da's toch grappig, als iemand z'n broek laat zakken
vooral met deze temperatuurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Da's toch grappig, als iemand z'n broek laat zakken
Ben jij een roker?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
Ik durf me eigenlijk niet zo goed te mengen in dit hoogstaande gesprek; maar ik wil toch even kwijt dat ik even ga roken.
Ik probeerde het nog een positieve draai te geven, maar op zo'n moment blijk ik toch een hoger niveau na te strevenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
Ik durf me eigenlijk niet zo goed te mengen in dit hoogstaande gesprek; maar ik wil toch even kwijt dat ik even ga roken.
mods fight?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens zie ik nu pas dat je me genote hebt.
Master hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
Overigens zie ik nu pas dat je me genote hebt.
de volgende keer zeg ik echtgenootquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat steeds verder
Begon met hoi, toen hey vriend! en nu lieffie.
Maar toch, Hallo!
Dank je.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind je te braaf om een roker te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |