Komt door jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik kan er wel om lachen. Beetje Hans Teeuwen humorquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Beetje Hans Teeuwen humor
Foetsjiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Jojo, kan je dat mooie onderonsje van RvL en mij dan hier weer plaatsen?
Moet je daarom al gniffelen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja want zag een kaal kutje voor me en dacht de rest even weg
Nee Webb is scheidsrechter... Ik begin er bijna echt in te geloven wat een waardeloos figuur is dat tochquote:
Jij hoopt op Man City als kampioen. Of op Arsenal die dan terug kan komen?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef msnk het volgende:
Hoop dat 't zo blijft. Schieten beide kutploegen niets mee op namelijk
Chelsea is wel de mentale winnaar als je ziet wie zij allemaal moeten missen.
Als dit zo blijft is Chelsea de mentale verliezer hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef msnk het volgende:
Hoop dat 't zo blijft. Schieten beide kutploegen niets mee op namelijk
Chelsea is wel de mentale winnaar als je ziet wie zij allemaal moeten missen.
Puur om alle successupporters te sarren zou ik het wel leuk vinden als City kampioen wordt jaquote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hoopt op Man City als kampioen. Of op Arsenal die terug kan komen?
Ik heb altijd al een zwak voor Chelsea gehad. Ik speelde er altijd mee in Fifa 2000 of zo, maar met het aankoop beleid wat ze dit jaar weer zijn gaan hanteren boeit het mij eigenlijk ook niks meerquote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Puur om alle successupporters te sarren zou ik het wel leuk vinden als City kampioen wordt ja![]()
Hoeveel butthurt mensen je dan krijgtNiet normaal. Is toch heeeerlijk man
Beide gaan met B ploegen de Europa League in. Dus opzich kunnen ze zich wel volledig op de competitie focusen. Waarin ik "helaas" Man United wel als winnaar uit zie komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:52 schreef msnk het volgende:
Mja, denk dat United uiteindelijk toch wel kampioen wordt. Desnoods middels arbitrage of zo
OUT: Drogba, Kalou, Mikel, Ramires, Terry, Van Aanholt, nee inderdaad Chelsea moet zich kapot schamen dat ze niet met 10-0 hebben gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als dit zo blijft is Chelsea de mentale verliezer hoor.
Naja kunnen inlopen en dan mede door de scheidsrechter alsnog niks opschieten is een opluchting voor Man United en een deceptie voor Chelsea.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:55 schreef msnk het volgende:
[..]
OUT: Drogba, Kalou, Mikel, Ramires, Terry, Van Aanholt, nee inderdaad Chelsea moet zich kapot schamen dat ze niet met 10-0 hebben gewonnen.
Ben wel erg benieuwd naar die pingels nuquote:Op zondag 5 februari 2012 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja kunnen inlopen en dan mede door de scheidsrechter alsnog niks opschieten is een opluchting voor Man United en een deceptie voor Chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |