zieke geest die tekenaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Niet van C&H, maar wel op 't randje:
Nee feitelijk waar.Zei ook alleen dat ik een schokkende ontdekking had gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt er nu een mop? Of wat is dit?
Oh oke... Ik dacht: nu komt het...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee feitelijk waar.Zei ook alleen dat ik een schokkende ontdekking had gemaakt
Waar ga je heen dan? Misschien kan ik nog welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand wil de stad in vanavond vanwege de kou
Hai Jojoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg maar tegen GGMM dat je hier niet welkom bent
Nee hoi
Gewoon Hengelo uiteraard!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Misschien kan ik nog wel
Hoaxquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar is meer dan één kroeg/disco
Sowieso, vrouwen moet je nooit toelaten. Die horen in de keuken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied als mannelijke supporters een sperma monster moeten afgeven. Wat moeten vrouwen dan afstaan? Of worden die helemaal niet in een stadion vol homo's toegelaten?
Eicellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied als mannelijke supporters een sperma monster moeten afgeven. Wat moeten vrouwen dan afstaan? Of worden die helemaal niet in een stadion vol homo's toegelaten?
Ja of onder een verwarmt dekentje schijnt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen moet je nooit toelaten. Die horen in de keuken.
Klinkt als een ingewikkelde procedurequote:
Truequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of onder een verwarmt dekentje schijnt.
Vooral met een -t jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of onder een verwarmt dekentje schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |