Welke?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:18 schreef THEFXR het volgende:
UFC 143 TIMETABLE:
01.00 uur facebooks fights (kuiper)
02.00 uur FX tv prelims
04.00 uur main card
Ik doe het met zoeken naar mma nieuws en YT filmpjes bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
Dan maar ff de tijd doden met alcohol.
Thanks, ik heb het toch maar gewijzigdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef Jajong het volgende:
Iedereen die Stittgen over Thompson picked bij MMAPlayground. Trust me en maak daar maar een KO voor Thompson van
Was uitverkocht vandaag. Ging FF XII-2 halen en dan mocht je een andere wat oudere game voor 1 euro meenemen. (Geldt nog tot morgen, bij Saturn). Maar die was er dus niet meer, wel balen want Demons Souls grijs gespeeld. Maargoed nu maar Deux Ex erbij gehaald.quote:
Lolz als hij verliestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het toch maar gewijzigd
Je hebt gelijk ook nogquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:
Die amerikanen hebben weer geluk, ufc kijken in 3D in de bioscoop!
Epic idee, zoiets moeten ze hier ook doen. Wishfull thinking thoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:
Die amerikanen hebben weer geluk, ufc kijken in 3D in de bioscoop!
Bummer, want Dark Souls is echt topnotch. Game is niet voor iedereen, maar als je de voorganger hebt gespeeld weet je wat je kan verwachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was uitverkocht vandaag. Ging FF XII-2 halen en dan mocht je een andere wat oudere game voor 1 euro meenemen. (Geldt nog tot morgen, bij Saturn). Maar die was er dus niet meer, wel balen want Demons Souls grijs gespeeld. Maargoed nu maar Deux Ex erbij gehaald.
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jup. En hij gaat binnen een paar seconden KO. Bewijst maar weer dat Breaking Bad behoorlijk realistisch is.
Bwehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jup. En hij gaat binnen een paar seconden KO. Bewijst maar weer dat Breaking Bad behoorlijk realistisch is.
quote:We've received your order for this exciting UFC® event. Your order has been processed and you're moments away from all the exciting action.
UFC� 143 DIAZ vs. CONDIT Pay-Per-View starts at 10:00 PM EST on Saturday, February 4, 2012.
UFC heeft geen gegevens nodig als je betaald via Paypalquote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
Ik ga mijn gegevens niet aan een site geven die zo makkelijk gehacked wordt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
Ik ga mijn gegevens niet aan een site geven die zo makkelijk gehacked wordt.
Inderdaad, je hoeft alleen een geldig emailadres op de geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC heeft geen gegevens nodig als je betaald via Paypal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |