01.00 uurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Baconstrips het volgende:
Hoelaat beginnen de Facebook prelims onze tijd?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef THEFXR het volgende:
Brandon Vera's out of the fight with an injury; the rematch with Thiago Silva won't happen.
welke schoenen? kies maar, je moonboots, badslippers,hiking, sneakers?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef jajong niet graag gelijkmaar ik snap die picks voor Stittgen ook totaal niet..
En ik weet niet meer wie zich afvroeg waarom iedereen voor Poirier ging... dude you serious?
Brown mag blij zijn dat de UFC hem een bone gooit, wat een easy W gaat dat worden
Barao gaat schitteren tegen Jorgensen en maakt er snel een einde aan
Kuiper gaat mensen verrassen en gewoon de winst pakken hoor, WAR KUIPER!!!
Werdum vs. Nelson vind ik het lastigste..verstand zegt Werdum, maar ik hoop dat Nelson hem koud maakt
Condit gaat Diaz pakken, mark my words!! (T)KO baby!!
Ik wil best een avatar bet aangaan hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke schoenen? kies maar, je moonboots, badslippers,hiking, sneakers?
Voor Condit/Diaz? Graag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wil best een avatar bet aangaan hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Jajong het volgende:
Fedor vs. Aleks.
http://www.middleeasy.com(...)ganizations#comments
Dat was nog sneller voorbij als Fedor - Werdumquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Jajong het volgende:
Fedor vs. Aleks.
http://www.middleeasy.com(...)ganizations#comments
70+ procent voor spel je goed en ga je tegen gestelde inzettenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Jajong het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik mn bankroll ver6voudigd vanavond. Maar als dat gebeurd heb ik wel bijna al mn picks fout. Win-win situatie dus.
Dat parlays moet iemand eens uitleggen aan mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
70+ procent voor spel je goed en ga je tegen gestelde inzetten![]()
Ik zit flink op werdum en diaz.
Ook weer wat parlays met porier.
Gewoon niet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat parlays moet iemand eens uitleggen aan me
Zijn gewoon combos.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was ik maar had me toen nog niet ingelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet meer wie zich afvroeg waarom iedereen voor Poirier ging... dude you serious?
Holloway z'n fight record is mager 4 partijen waarvan 3 op decision gewonnen en hij is de vervanger van de vervanger. No way in hell dat hij gaat winnen.quote:Poirier was expected to face Erik Koch on February 4, 2012 at UFC 143.[9] However, Koch pulled out of the bout citing an injury and was replaced by Ricardo Lamas.[10] Then, just two weeks later, Lamas had to withdraw from the fight with an injury, leaving Poirier again without an opponent.[11]. A week later, UFC newcomer Max Holloway has agreed to step in to fight Poirier
http://www.encyclopedia.com/doc/1O999-parlay.htmlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dana whitequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef Sinji het volgende:
Goeie Primetime aflevering. Hyped voor de fight!
Ik heb trouwens het idee dat Diaz door anderen hard geforceerd wordt om 'normaal' te doen tegen de press en zijn tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |