Als je een linkje voor me hebt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die het live gaan kijken vannacht?
Vast welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als je een linkje voor me hebt?
Je schreef dat je met je hoofd op straat knaldequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoe kwam dat er nou weer in?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verdiende_loon.html
One punch knockout, maar die andere gast was dronken en knalde daarna met m'n hoofd op straat.
lekker toch, of wil je bij -15 buiten gaan spelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou wel legaal zo'n stream willen kopen maar heb zo het idee dat ik ergens halverwege ga slapen en dan is die aanschaf zonde. De laatste keer dat ik zo'n marathon tot het eind (5.00~6.00) hield vielen m'n ogen dicht van de slaap en bleef ik tot 14.00 in m'n nest liggen.
Als ik een legale stream koop, dan is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om te gaan slapen (want betaald). Als ik dan rond half 7 naar bed ga ben ik er 11 uur alweer uit...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou wel legaal zo'n stream willen kopen maar heb zo het idee dat ik ergens halverwege ga slapen en dan is die aanschaf zonde. De laatste keer dat ik zo'n marathon tot het eind (5.00~6.00) hield vielen m'n ogen dicht van de slaap en bleef ik tot 14.00 in m'n nest liggen.
Ik mag hopen dat hij het goed doet... (hij maakt niet altijd slechte beslissingen, i.t.t. wat Dana zegt).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
mazzagatti refs the diaz fight![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt genoeg aan 4,5 uur slaap? Wow!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als ik een legale stream koop, dan is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om te gaan slapen (want betaald). Als ik dan rond half 7 naar bed ga ben ik er 11 uur alweer uit...
Ik denk dat jij een keer een schoentje op kan gaan eten door in Diaz zijn hoek te blijven?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
mazzagatti refs the diaz fight![]()
![]()
![]()
![]()
ach, as the cagedoor closes, my boy DIAZ will be on fire!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een keer een schoentje op kan gaan eten door in Diaz zijn hoek te blijven?
(Rape by ump.
Ik hoop het wel, want ik vond hem niet zichzelf in de aanloop van dit gevecht.... Ik ben bang dat hij teveel door de media is gepakt deze keer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, as the cagedoor closes, my boy DIAZ will be on fire!
Ga ik ook live kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan pas maandag kijken want morgen is het natuurlijk tijd voor de Superbowl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |