Inverted Triangle. ( Zoals in Bellatooooooooooooooooorrrrrrrrrrrr! )quote:
Cardio gaat het ook zeker niet in gebeuren inderdaad. Het zal in een van de eerdere rondes moeten gebeuren door zijn punching/kicking power.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, alleen in die prime, coach van condit, he is gonna outpace Diazkom op gast, Diaz doet triathlons for breakfast
doctor stoppage telt niet, gewoon dootvechten tot die ander niet meer beweegt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Cardio gaat het ook zeker niet in gebeuren inderdaad. Het zal in een van de eerdere rondes moeten gebeuren door zijn punching/kicking power.
(Elleboog stoten waardoor er nare cuts komen, misschien weer een doc's stoppage, net als KJ Noons toendertijd geflikt had.)
Om zelf te doen: arm triangle choke. Is niet heel moeilijk en als hij mislukt ben je niet gelijk je dominante positie kwijt. Het mooiste vind ik hem vanuit de guard, dan is het meer een neck crank (zeer pijnlijk trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef rumiii het volgende:
Wat is jullie 'favoriete' submission?
Ik ken er zelf heel weinig maar de triangle choke is wel leuk om te zien:P
Hahahaha, je hebt een goed punt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doctor stoppage telt niet, gewoon dootvechten tot die ander niet meer beweegt!
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, alleen in die prime, coach van condit, he is gonna outpace Diazkom op gast, Diaz doet triathlons for breakfast
Lol als je je laat arm-trianglen vanuit iemands guard kan je beter stoppenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Om zelf te doen: arm triangle choke. Is niet heel moeilijk en als hij mislukt ben je niet gelijk je dominante positie kwijt. Het mooiste vind ik hem vanuit de guard, dan is het meer een neck crank (zeer pijnlijk trouwens)
Om naar te kijken: gewoon een mooie triangle of heel hook!
Snel even wat money droppen op Pierce en Jorgensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Unibet betting odds
Simpelweg de winnaar kiezen
[ afbeelding ]
Kiezen wie er op welke manier wint
[ afbeelding ]
Lang over zitten te twijfelen om die inderdaad op te zetten. Toch voor "Anvil" Stittgen gekozen, zo nog even weighins herbekijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef Jajong het volgende:
Iedereen die Stittgen over Thompson picked bij MMAPlayground. Trust me en maak daar maar een KO voor Thompson van
Die Thompson is 60-0 in professioneel kickboksen, en is niet voor niks een 1,35 favorietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lang over zitten te twijfelen om die inderdaad op te zetten. Toch voor "Anvil" Stittgen gekozen, zo nog even weighins herbekijken.
Als choke werkt hij dan ook niet he, maar inderdaad het werkt alleen bij beginnersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol als je je laat arm-trianglen vanuit iemands guard kan je beter stoppen.
Mijn favo sub om te doen heb ik denk ik niet echt, ik ben van de chokes. Ik denk dat D'arce mijn favoriet is. Of Peruvian Necktie.
Hmmm... Als ik zo naar de weighin kijk, heeft die Thompson ook gewoon die "uitstraling" dat hij hem op gaat vreten!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Thompson is 60-0 in professioneel kickboksen, en is niet voor niks een 1,35 favoriet
Wow, je kan dus tegenwoordig ook al live wedden op bepaalde wedstrijden....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Poirier staat op 1,20, waarom denkt iedereen dat hij gaat winnen?
Neinquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die het live gaan kijken vannacht?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |