Dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar de vraag is, hoe lang is ie als ie stijf is? Kan toch wel behoorlijk verschil zitten tussen slap en stijf.
Groeiers en bloeiersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niemand je dat verhaal vertelt van vleeslullen en bloedlullen?
Ja ok dat is de eikel, maar hoe groot is de hele piemel?quote:
Beter een grasspriet die jeukt dan een boomstam die beuktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:00 schreef spierbal het volgende:
Beter een kleine die kriebelt, dan een grote die de boel sloopt.
Zeg ik altijd maar.
Van dik hout zaagt men planken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Beter een grasspriet die jeukt dan een boomstam die beukt
Daar denken de meeste vrouwen toch anders over. Nou ja, het hoeft niet te slopen, maar de meeste hebben toch liever wat massa.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:00 schreef spierbal het volgende:
Beter een kleine die kriebelt, dan een grote die de boel sloopt.
Zeg ik altijd maar.
Tot ze op het punt komen dat ze over hun grens zijn gegaan. Dan denken ze lag ts maar tussen mijn beentjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar denken de meeste vrouwen toch anders over. Nou ja, het hoeft niet te slopen, maar de meeste hebben toch liever wat massa.
Die grens ligt behoorlijk hoog.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:56 schreef spierbal het volgende:
[..]
Tot ze op het punt komen dat ze over hun grens zijn gegaan. Dan denken ze lag ts maar tussen mijn beentjes.
Nou ja, vrouwen kunnen best leuk zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:27 schreef MaxTheDog het volgende:
Beter een kleine dan helemaal geen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |