Daar wordt mijn eerste stap naar mijn carierre naar mijn Roem gezet. Stem hier op mij, alleen maar om mij een extra duwtje in de rug te geven, voor een foto verwijs ik je naar het fotoboek, daar staat ook nog een korte biografie.
Plus alle 1ste honderd inzenders op dit topic krijgen een handtekening! (alvast voor later)
Ik hoop je hiermee genoeg te hebben geinformeerd, ik zal dit topic zo vaak mogelijk updaten, zodat je al het laatste nieuws over mij te weten kan komen, vragen mogen altijd gesteld worden, behalve een slotje, want die heb ik toch van alle modjes afgepakt!
Doe hem alsjeblieft niet meteen op slot: Ik wil graag kijken naar de reacties!
Hopend u voldoende te hebben geinformeerd,
Met Vriendelijke Groet,
Angel Lopez
quote:Kijk maar in het fotoboek, dat was de enige foto die er van mij op internet stond. De rest moet ik nog even inscannen, gebeurt volgende week waarschijnlijk, dus heb geduld, ik zal de pica wel even plaatsen:
Op donderdag 18 juli 2002 17:16 schreef extreme het volgende:
ja, schopje naar B&H, en dan een paar leuke foto's erbij
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 17:15 schreef Cesarino het volgende:
Ik ga alleen stemmen voor een handtekening met foto!!!!!!!
Ik meld me meteen we af
JE kent ons dalijk nog wel he. Als je een ster bent
Ik wil ook een handtekening!
Doe maar op een leeg a4'tje ergens onderaan, kan altijd nog wel van pas komen
quote:Nu wel hoor, foto is al een jaartje of twee oud, ik heb geen recentere, dit is er nog 1 uit mijn magere jaren, ik heb alleen wat extra billen gekregen, de rest is vrij plat nog steeds.
Op donderdag 18 juli 2002 17:26 schreef eRR_ het volgende:
jammer dat je geen kont hebt [afbeelding]
Uhm jha dan uh tja dan weet ik het niet.
Als ik de 100ste ben. Meld ik me nog steets aan
krijg ik niks meld ik me af
quote:Ook al had ik geen vriend, zou ik niks beginnen met iemand van Fok! hoor!
Op donderdag 18 juli 2002 17:29 schreef keeper het volgende:
Bah. Ik zie nu in dat andere topique dat je een vriendje hebt.Ik meld me meteen we af
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 17:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ook al had ik geen vriend, zou ik niks beginnen met iemand van Fok! hoor!
quote:slechts beeldmateriaal overtuigt mij =D
Op donderdag 18 juli 2002 17:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Nu wel hoor, foto is al een jaartje of twee oud, ik heb geen recentere, dit is er nog 1 uit mijn magere jaren, ik heb alleen wat extra billen gekregen, de rest is vrij plat nog steeds.
quote:Heb je het nu over een relatie met een Fokker, no way jose, dat doe ik niet!
Op donderdag 18 juli 2002 17:42 schreef drugsgebruiker het volgende:
Wedden?
quote:gewoon via de post he, je moet iets overhebben voor je fanklup, dat is de tol die de roem eist ofzoiets.
Op donderdag 18 juli 2002 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe kan ik nou het beste de handtekening geven, gewoon opsturen naar het mailadres, maar dan is het niet echt officieel, maar ik heb nou ook alweer geen 40 euro aan postzegels over!
quote:Zit er hier op Fok een HUNK , woont 3 straten bij je vandaan, geld als water........en jij denkt alleen maar ''principes''
Op donderdag 18 juli 2002 17:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Heb je het nu over een relatie met een Fokker, no way jose, dat doe ik niet!
Je kan hem inscannen en mailen? Als ik de reacties hierboven lees over de problemen van de post
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 18-07-2002 18:34]
quote:Dan wil ik wel foto's zien...
Op donderdag 18 juli 2002 18:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Hoort dit wel in B&H?
quote:Ik kan er niks aan doen dat deze naar B&H is geschopt, enne ik heb niet meer foto's van mezelf!
Op donderdag 18 juli 2002 19:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dan wil ik wel foto's zien...
quote:Moehahahaa.. Laat me toch niet lachen joh, je bent gewoon een gast man!!!!
Op donderdag 18 juli 2002 19:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Ik kan er niks aan doen dat deze naar B&H is geschopt, enne ik heb niet meer foto's van mezelf!
quote:Waarom denkt iedereen dat nou weer? Ik heb gewoon geen scanner, binnenkort komt er een nieuwe foto (als je voorin het topic had gelezen, was dat je waarschijnlijk ook niet ontgaan) maar ik ben daar nu niet voor in de gelegenheid, mijn vriend heeft er een en Vava ook, dus dan komt het allemaal best wel goed hoor! Wees maar niet bang.
Op donderdag 18 juli 2002 19:35 schreef deepthroat het volgende:[..]
Moehahahaa.. Laat me toch niet lachen joh, je bent gewoon een gast man!!!!
quote:Ik heb het topic netjes doorgelezen hoor, maar je bent gewoon een vent, duidelijk.
Op donderdag 18 juli 2002 19:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Waarom denkt iedereen dat nou weer? Ik heb gewoon geen scanner, binnenkort komt er een nieuwe foto (als je voorin het topic had gelezen, was dat je waarschijnlijk ook niet ontgaan) maar ik ben daar nu niet voor in de gelegenheid, mijn vriend heeft er een en Vava ook, dus dan komt het allemaal best wel goed hoor! Wees maar niet bang.
quote:Nou ja, dan moet je het zelf maar weten, het kan me trouwens ook weinig schelen, maar goed als jij het denkt dat ik een man ben dan kan dat best hoor. Je ziet me nog een keer op tv maar dan opeens in vrouwvorm haha!
Op donderdag 18 juli 2002 19:46 schreef deepthroat het volgende:[..]
Ik heb het topic netjes doorgelezen hoor, maar je bent gewoon een vent, duidelijk.
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 17:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
quote:Alleen maar melden hierzo, nu heb je gestemd
Op donderdag 18 juli 2002 20:31 schreef chello_rules_heftig het volgende:[..]
![]()
![]()
maar waar moet ik nou op je stemmen ?
quote:Weet ik ook niet precies?
Op donderdag 18 juli 2002 20:45 schreef matthijn99 het volgende:
32 posts en 1 plaatje. Wat doet dit in B&H?.
quote:Engerd
Op donderdag 18 juli 2002 20:48 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
oprottuh dan
quote:Dat bedoel ik nou, verpest het nou niet zeg! Lees de eerste post maar eens.
Op donderdag 18 juli 2002 20:50 schreef Kissinggirl het volgende:
Slotjuh!
quote:Sja.. heb ik globaal gedaan.. Maareh. je bent geen babe ofzo
Op donderdag 18 juli 2002 20:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Dat bedoel ik nou, verpest het nou niet zeg! Lees de eerste post maar eens.
quote:Of naar onzin ofzo.
Op donderdag 18 juli 2002 20:50 schreef Kissinggirl het volgende:
Slotje.
Ik ben dus Janine, het zusje van de hoofdpersoon, er gebeurt vanalles in de film.
Hij komt in Goes en Middelburg in de bios uit en misschien ook nog op tv!
De film duurt maar 20 minuten uiterlijk een half uur.
Er wordt alleen snachts opgenomen
Ik ben uit de 25 mensen 1 van de 4 die is uitgekozen, en dat zonder ervaring. Wreed he?
Dat was het tot nu toe!
quote:Ik post toch een foto eikel
Op donderdag 18 juli 2002 20:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Kan deze even naar onzin - ik heb geen zin meer in gezeik over foto's moeten ze eerst maar eens dit topic doorlezen!
quote:ik geloof hier geen snars van
Op donderdag 18 juli 2002 20:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
zijn jullie klaar voor een update?Ik ben dus Janine, het zusje van de hoofdpersoon, er gebeurt vanalles in de film.
Ik ben uit de 25 mensen 1 van de 4 die is uitgekozen, en dat zonder ervaring. Wreed he?
Dat was het tot nu toe!
quote:Ik ga zeker kijken als hij op tv komt, je houdt ons toch wel op de hoogte he?
zijn jullie klaar voor een update?Ik ben dus Janine, het zusje van de hoofdpersoon, er gebeurt vanalles in de film.
Dat was het tot nu toe!
quote:Familie van Lotte?
Op donderdag 18 juli 2002 17:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Angel Lopez
quote:Me2.. eeuh.. meneither.. aah. ik ook niet!
Op donderdag 18 juli 2002 20:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ik geloof hier geen snars van
quote:Neuken dan maar?
Op donderdag 18 juli 2002 21:03 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Me2.. eeuh.. meneither.. aah. ik ook niet!
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 21:00 schreef Merel het volgende:[..]
Familie van Lotte?
quote:Ook nep
Op donderdag 18 juli 2002 21:08 schreef killerb het volgende:[..]
![]()
Dat zou wel een mooie actie zijn trouwens
quote:Zieke actie was dat zeg
Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef Merel het volgende:[..]
Ook nep
quote:I'll take that as a yes
Op donderdag 18 juli 2002 21:09 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
quote:same thoughts
Familie van Lotte?
quote:Hmmz..
Op donderdag 18 juli 2002 21:15 schreef killerb het volgende:[..]
I'll take that as a yes
quote:In Goes? Sinds wanneer staat daar een bioscoop, of bedoel je het beest?
Dat was het tot nu toe!
quote:Nou ja zeg!
Op donderdag 18 juli 2002 21:44 schreef Spina1 het volgende:[..]
In Goes? Sinds wanneer staat daar een bioscoop, of bedoel je het beest?
En hij draait toch niet in Cinecity in vlissingen he, dat kost weer een zaal
quote:Dankjewel, ik ben echt een meisje hoor jongens, als je zin hebt kun je al mijn reacties doorspitten en geeneen kan er op wijzen dat ik een man ben, ofzo iets dergelijks.
Op donderdag 18 juli 2002 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind dat ze altijd leuke topics opent en leuke replys heeft, kloon of niet.
Ik reageer gewoon niet meer op alle negatieve reacties op dit topic. Jammer, ik had toch wat meer steun verwacht van jullie (ik dacht) wijze fokkers.
quote:Dat vraag ik nou al de hele tijd aan hoor, oplettende modjes, maar ja, naar mij wordt niet geluisterd!
Op donderdag 18 juli 2002 23:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ook slowchat kan wat serieuzere onderwerpen hebben, maar dit topic past niet bij B&H zolang er alleen maar slowchat is zonder meerdere foto's.
quote:Soms is een mod van het betreffende forum er eventjes niet omdat hij/zij moet werken ofzo. Jaja, de wereld van de volwaschen mensch.
Op donderdag 18 juli 2002 23:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Dat vraag ik nou al de hele tijd aan hoor, oplettende modjes, maar ja, naar mij wordt niet geluisterd!
quote:Nou maar dan hoeft het toch niet zo afgekraakt te worden dat er potdorie geen foto's in staan, Yvonne heeft hem in B&H gezet, ik had dit topic geopend in onzin.
Op donderdag 18 juli 2002 23:04 schreef CraZaay het volgende:[..]
Soms is een mod van het betreffende forum er eventjes niet omdat hij/zij moet werken ofzo. Jaja, de wereld van de volwaschen mensch.
quote:Inschattingsfoutje misschien, heb je weleens. Het zag er vast naar uit dat er wél foto's gingen komen ofzo.
Op donderdag 18 juli 2002 23:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Nou maar dan hoeft het toch niet zo afgekraakt te worden dat er potdorie geen foto's in staan, Yvonne heeft hem in B&H gezet, ik had dit topic geopend in onzin.
Maar ga gewoon door hoor, de migraties hoeven geen invloed te hebben op dit topic.
Wow hoe vind je dat ik neem het voor je op
quote:\
Op vrijdag 19 juli 2002 00:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Sweet16 bestaat echt.
dit: http://fotoboek.fok.nl/userpics/29054.jpg is dr niet maar ze is dus niet een fake.Wow hoe vind je dat ik neem het voor je op
dank je wel
quote:heeeeeeeeeee klf zo is het hoor!!!!!!!!!!!!!! hoe is het met je ouders trouwens alles ok nou ik ben weer weg hoor dag he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 19 juli 2002 16:29 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nee jonges ze is neit fake ze is echt mara ze is gewon heel dom daar ken ze ook nisk aan doen ja et zit zo ze kom tnamelijk uit zeland nou daar heb je et al he he lol.
quote:heeeeeeeeeeee klff man nou alleen kwal nog en we kunne weer he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hou me verder niet zo bezig met dat zeeland vind het een beetje domme gasten daaro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ff men tandenpoetsen ben zo terug ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 19 juli 2002 16:33 schreef kikkerlikkerfanfan het volgende:
he manne ales geod he he komme er eigenlijk uberhaupt wel intel licente mense uit zeeland vogels mij neit he he
quote:kikkerlikkerfan is mijn broer, suimasen.
Op vrijdag 19 juli 2002 16:43 schreef suimasen het volgende:
heee gellerboy wie ben jij nou weer ken je niet gewoon optiefen ofzo als je ons belachelijk ga zitten maken ken je wel optiefen he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ken ik zo link om worden he!!!!!!!!!!!!
quote:ben jij smike dan geleboy????????? ik snap der geen hol meer van!!!
Op vrijdag 19 juli 2002 16:45 schreef Gellarboy het volgende:[..]
kikkerlikkerfan is mijn broer, suimasen.
quote:Nee, ik ben z'n stiefbroer suimasen. Zijn ouders leven namelijk niet meer, maar daar heeft hij het liever niet over.
Op vrijdag 19 juli 2002 16:47 schreef suimasen het volgende:[..]
ben jij smike dan geleboy????????? ik snap der geen hol meer van!!!
quote:Nee, Smike is de halfbroer van kikkerlikkerfan.
Op vrijdag 19 juli 2002 16:47 schreef suimasen het volgende:
ben jij smike dan geleboy????????? ik snap der geen hol meer van!!!
quote:wij zijn gewoon stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 19 juli 2002 19:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hallo, zeg even tussendoor, dit is mijn fantopic, laat ergens anders maar je familieproblemen de vrije loop, wie denken jullie wel niet wie jullie zijn?
quote:Jahoor, net echt. Hou alsjeblieft op met dat offtopic gelul, open zelf een topic over van alles en nog wat maar loop niet mijn topic te verneuken!
Op vrijdag 19 juli 2002 20:04 schreef suimasen het volgende:[..]
wij zijn gewoon stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Sweetsixteen16 op 19-07-2002 20:54]
quote:wat zit je nou gespeled aardig te doe n?
Hallo,
quote:TERING. je hebt echt acteer telend
Op vrijdag 19 juli 2002 20:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Jahoor, net echt. Hou alsjeblieft op met dat ontopic gelul, open zelf een topic over van alles en nog wat maar loop niet mijn topic te verneuken!
uhm wanneer is dat op TV dan?
quote:Is niet helemaal duidelijk nog, maar als er nieuws is, krijg je het zsm te horen hoor, wees maar niet bang!
Op vrijdag 19 juli 2002 20:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
TERING. je hebt echt acteer telend
Ik zou bijna zeggen dat je echt boos ben.uhm wanneer is dat op TV dan?
quote:Nobody loves it, it is one snob and one slut. It thinks that it is something, but she time waste is one. Lasciarme still sees it.
Op vrijdag 19 juli 2002 20:56 schreef Italian_Stallion het volgende:
Nessuno l'ama, lei sono uno snob ed uno slut. Lei pensa che lei siano qualcosa, ma lei sono uno spreco di tempo. Lasciarme lo vede ancora.
Dit is dus wat ie echt zegt.....
quote:Hallo, met kikkerlikkerfanfan, [/kikkerlikkerfanfan],
Hallo, zeg even tussendoor, dit is mijn fantopic, laat ergens anders maar je familieproblemen de vrije loop, wie denken jullie wel niet wie jullie zijn?
alles geod met je uoders?
IK BEGIN WEL
- IK BEN KIKKERLIKKERFANFAN HE HE
.
KENE JULIE ET NOU WEL LEZE,,, ZELANDERRRRRRRRS WHE HE HE . [B]
[Dit bericht is gewijzigd door kikkerlikkerfan op 22-07-2002 11:46]
ja klff ik weet ok niet waar al die zeladners zijn ik denk dat ze bang zijn voor ons whee he he eh stome loesers lol .
[me]kikkerlikkerfan[me]
zo, dan word et rood coooooool whe he he .
* kikkerlikkerfanfan is[/kikkerlikkerfanfan]
[/me][/kikkerlikkerfanfan]
quote:ja dat zou zeker lage zijn dan gaan ze alemaal zo spartele en dan roepe ze `heeelp,,,,,, heeeeelp' whe he he
Op maandag 22 juli 2002 11:52 schreef kikkerlikkerfanfan het volgende:
mis schien dat ze doro die aartbeving de zee zijn ingestort net als in dei tekenfilm weet je dat zuo wel okay zijn he he mara dat is mijn mening horo he he
maar ja ik zeg altijd maar wta in et vat zit vezuurt niet loooool
quote:eeeeeeeeej tof man je kan et he he
Op maandag 22 juli 2002 11:52 schreef kikkerlikkerfanfan het volgende:
volges mij meot het zo:* kikkerlikkerfanfan is[/kikkerlikkerfanfan]
hoe heet een chinees?????
antwoord heel heet hahahahaha
ok snap je hem heel heet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eej suim efe een vraagje an je moet kune toch he he hoe kom je eigelikj aan je naam suimase ja je moet der maar opkome zeg ik altid maar whe he he .
Een nieuwe uitzendkracht uit Zeeland staat bij de papierversnipperaar. Vraagt er een secretaresse, 'Kan ik je helpen?' 'Ja graag,' zegt zij. 'Hoe werkt dat ding?' 'Nou heel simpel,' zegt die secretaresse, en die pakt dat dikke dossier uit de handen van dat oerlelijke wijf, en ze stopt het zo in die versnipperaar. 'Bedankt, zegt sweet16, maar waar komen de kopieën nou uit?'
lol he he
quote:ja et is wel zeilig voor die koeie maar ja die kenne we wel redde met een boot en dan hale we ze aan bord en dan kenne we tegelijk tege al die zelanders zege zo van [b]julie moge neit want julie lijke net megole en die wile we hier niet[//b] whe he he
Op maandag 22 juli 2002 12:09 schreef kikkerlikkerfanfan het volgende:
he mara nog ff over die mense in zee ze hebbe daar toch ook koeie dat is best zielig eigenlijk misschien moete we die koeie probere te redden he he want ik huo wel van een glas melk dara wordt ik sterk van zeg mein moeder
nou suim als je maat kan ik je vertele dat ik et wel eenmooie naam vint hoor vriende voor et leve!!!
quote:oh ik snap et al ze dacht dat et een kopiermachiene was maar toen was der hele dikke boek in repen gehakt wheeee he he he eeeeee
Op maandag 22 juli 2002 12:17 schreef kikkerlikkerfanfan het volgende:
he he hier nog een schuime mop:Een nieuwe uitzendkracht uit Zeeland staat bij de papierversnipperaar. Vraagt er een secretaresse, 'Kan ik je helpen?' 'Ja graag,' zegt zij. 'Hoe werkt dat ding?' 'Nou heel simpel,' zegt die secretaresse, en die pakt dat dikke dossier uit de handen van dat oerlelijke wijf, en ze stopt het zo in die versnipperaar. 'Bedankt, zegt sweet16, maar waar komen de kopieën nou uit?'
lol he he
goeie mop trouwens klff ze kon het kopieerapparaat natuurlijk niet vinden he he goeie man!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ow en klf ik weed neit of het egt gebeurt is mara het zuo me neit verbase echt snuger zijn ze niet name lijk mara dat is mijn mening horor he he
goed spul dat zendium trouwens man echt goed!!!!!!!!!!!!!!!
ALLEEN OP DIT TOPIC KOMEN ALS JE DENKT DAT JE NORMAAL KAN DOEN GRAAG! EN GEEN KINDERACHTIGE DISCUSSIES BEGINNNEN, IK REAGEER TOCH NIET MEER!
BEDANKT VOOR ZOVER DE REACTIES, TROUWENS
quote:You go girl!
Op maandag 29 juli 2002 21:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HALLO, KLOOTZAKKEN, WILLEN JULLIE EVEN KAPPEN MET DAT SLOWCHAT OP MIJN TOPIC, OPTIEFEN KLOOTHOMMELS!ALLEEN OP DIT TOPIC KOMEN ALS JE DENKT DAT JE NORMAAL KAN DOEN GRAAG! EN GEEN KINDERACHTIGE DISCUSSIES BEGINNNEN, IK REAGEER TOCH NIET MEER!
BEDANKT VOOR ZOVER DE REACTIES, TROUWENS
quote:dan zit je hier verkeerd dus ga maar ergens anders naar tieten zoeken
Op maandag 29 juli 2002 22:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Maarre... krijgen we nog tieten te zien???
Mooi dat je een rol hebt (en dat zonder ervaring). Ik wil die korte film wel een keer zien
quote:Dank je wel, jij bent ten minste lief, maar die kikkerlikkers hebben het verpest!
Op maandag 29 juli 2002 23:31 schreef Party_P het volgende:
tis echt een bende geworden dit topic, maar zover ik het probeer te begrijpen:Mooi dat je een rol hebt (en dat zonder ervaring). Ik wil die korte film wel een keer zien
quote:Nou zeg echt een grote bek hoor, een beetje je eigen regels bedenken, in Zeeland hebben we ook respect voor onze medemens, dus laten wij 16jarige meisjes en hun topics gewoon met rust!
Op dinsdag 30 juli 2002 08:52 schreef suimasen het volgende:
hee stelletje zeelanders ik weet niet hoe het bij jullie der aan toe gaat maar hier in nederland kennen we zoiets als vrijheid van meningen hoor dus wij kennen hier gewoon lullen ja en als het je niet bevalt dan ga je maar terug naar dat zeeland van je van mij ken der een hek omheen hoor maarja het blijven mensen he al zou je het soms niet zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:medemns hoe ken dat nou der wone neit eens mense in zeland der wone aleen megole en koeie daar ja okay en waterfietse omda tze zovel water hebe whe he he
Op dinsdag 30 juli 2002 09:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
respect voor onze medemens
quote:Wehehe
Op donderdag 01 augustus 2002 16:33 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
en waterfietse omda tze zovel water hebe whe he he.
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 16:33 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
medemns hoe ken dat nou der wone neit eens mense in zeland der wone aleen megole en koeie daar ja okay en waterfietse omda tze zovel water hebe whe he he
.
De opnames zijn snachts, omdat de film zich afspeeld in een donker bos, waar allerlei enge dingen gebeuren. Ik ben echt altijd doodmoe als ik thuiskom, maar dat is een goed teken. Vanavond is de laatste opname nacht, en daarna is het helaas voorbij! De film komt in septmber in de biossen in Zeeland, en ook op video. Als je wilt, mag je hem best bestellen, hij kost 10 euro. En de film duurt ongeveer 20 minuten, half uurtje.
Nou, dat was het weer een beetje!
Kikkerlikker for president, maar tgoed da's mijn menign!
[edit] en kandie ook in jouw fillempie spelen? [/edit]
quote:
Familie van Lotte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |