dansles kan je wel helpen met ritmegevoel en het 'kennen van je lichaam' zeg maar (bepaalde moves en zo die je dus toch in je hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dat heb ik voor mijn gevoel meer als ik beter kan dansen.
Thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
en zoals catbert al zegt (wijze kerel soms hoor): er zijn altijd dingen die je tegen kunnen houden als je dat toe laat
en dan heb je later spijt
Dat zeker. En wat leuk is aan dansles waarbij je dus samen danst met vrouwen is dat je gewoon heel zelfverzekerd een meid bij d'r hand kan pakken en haar een paar draaitjes kan laten doen enzo. Chicks dig that shitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
dansles kan je wel helpen met ritmegevoel en het 'kennen van je lichaam' zeg maar (bepaalde moves en zo die je dus toch in je hebt)
dus kwaad kan het nooit ook niet met betrekking tot het wiebelen
onbetaald verlof vragen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb een vaste baan, geen opleiding, dus kan mijn baan niet opzeggen want kom nergens anders aan de bak vrees ik, en de gok kan ik niet nemen, want ik heb een hypotheek
Alleen geen labrador en geen kind.
Maar ik zou sowieso wel gaan hoor, alleen niet langer dan 4/6 weken
Ik was 20 en ben in korte tijd erg 'volwassen' geworden. En daarnaast was het vooral veel feesten, meiden leren kennen, en allemaal lekker luxe in een grote wereldstad. Ik weet nog goed dat ik een keer op een avond in een taxi terug naar 'huis' zat, na lekker gefeest te hebben. Het was zomer en warm, midden in de nacht, raampje open, en er draaide een nummer van Manu Chao. Was zo'n "god wat is het leven lekker" momentje. Merkte toen ook aan mezelf dat wel echt een nacht/stadsmens ben. Toen ik weer terugkwam in Enschede heb ik ook vrij snel besloten om naar een grotere stad te verhuizen, die bekrompenheid en dat stille van kleine dorpen als Enschede stond me niet meer aan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Ik heb zelf een paar jaar in het buitenland gewoond, in mijn eentje en ben in het begin mezelf enorm tegengekomen. Maar door die ervaring weet ik wel veel beter "wie ik ben" zeg maar
zo'n moment heb ik ook wel eens gehad, en dat was ook in het buitenland. Heerlijk gevoel, kon eindelijk alles in perspectief zien zonder die negatieve sluier die er normaal gesproken overheen hangt. Daar is een nieuwe omgeving echt perfect voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik was 20 en ben in korte tijd erg 'volwassen' geworden. En daarnaast was het vooral veel feesten, meiden leren kennen, en allemaal lekker luxe in een grote wereldstad. Ik weet nog goed dat ik een keer op een avond in een taxi terug naar 'huis' zat, na lekker gefeest te hebben. Het was zomer en warm, midden in de nacht, raampje open, en er draaide een nummer van Manu Chao. Was zo'n "god wat is het leven lekker" momentje. Merkte toen ook aan mezelf dat wel echt een nacht/stadsmens ben. Toen ik weer terugkwam in Enschede heb ik ook vrij snel besloten om naar een grotere stad te verhuizen, die bekrompenheid en dat stille van kleine dorpen als Enschede stond me niet meer aan.
Ouch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar heb ik sowieso spijt van, op mijn 17e zou ik een half jaar gaan, de helft betaald door mijn vader, andere helft door mij, geen baan, geen school, geen verplichtingen. Uiteindelijk niet gegaan want ik leerde mijn ex kennen. En nu heb ik inderdaad spijt, want waar gaf ik dat voor op![]()
Voornamelijk van jezelf... denk ik... Ik zou het niet kunnen, maar ik zou je zeker toejuichen dat te doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik weet niet wat handiger is. Eerst studeren en daarna reizen of andersom. Ik heb liever eerst reizen omdat ik persoonlijk nog helemaal niet toe ben aan studeren en van reizen leer je ook veel meer.
Zou ik eerst gaan reizen. Bij nader inzien heb ik er ook spijt van op m'n 18e te gaan studeren. Was eigenlijk te vroeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik weet niet wat handiger is. Eerst studeren en daarna reizen of andersom. Ik heb liever eerst reizen omdat ik persoonlijk nog helemaal niet toe ben aan studeren en van reizen leer je ook veel meer.
Maar wel voor een bepaalde leeftijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
Mooie aan het MBO is je krijgt nog 4 jaar extra voordat je gaat studeren.
Ze draait er telkens omheen. Als ze niet wil afspreken moet ze dat zeggen, maar niet telkens heel laat reageren en dan doen alsof die afspraak nog wel komt. Aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat je irl minder egocentrisch bent dan hier. Als je daar echter ook je one man show gaande houdt snap ik echter wel dat ze vaag is over een datum. Je zult wel benauwend overkomen, terwijl zij werkelijk met een vriendin heeft afgesproken
Misschien een idee om haar wat te laten regelen? Ik bedoel, als jij al een poging gedaan hebt mag zij er nu wel wat moeite in steken (zou mijn gedachtegang dan zijn, niet dat ik dit aan je op probeer te dringen ofzo).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef richard_prf het volgende:
Weinig nieuws te melden. Behalve dan dat G eromheen draait. Ze durft geen nee te zeggen.
Ik vroeg haar concreet om iets te doen donderdag over een week.
smsje terug:
"Hoi sorry was t vergeten, zat op een feestje Ehm ik kan niet donderdag want dan blijf ik bij L slapen en gaan we hightea-en.. Ander keertje? Rotsneeuw! Xx..... "
Lijkt me duidelijk dus anders had ze wel een andere datum voorgesteld. Bovendien was ze mijn smsje vergeten.
Ik heb teruggestuurd dat ik liever iets concreets afspreek en als ze het liever helemaal niet wilt dat ze het dan maar eerlijk moet zeggen en dat ik het accepteer als ze niet wilt.
Op msn is ze ook niet meer bekennen.
Ik heb haar al uit mijn hoofd gezet sinds gisteren. Het blijft jammer maar ik ga verder.
Dat is redelijk normaal hoor, doen zoveel vrouwen. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt, denk nu nog *** moest dat nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze draait er telkens omheen. Als ze niet wil afspreken moet ze dat zeggen, maar niet telkens heel laat reageren en dan doen alsof die afspraak nog wel komt. Aan het lijntje houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |