Ouagadougou - WA - BFquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:11 schreef sthomass het volgende:
Zeg dan waar. Hier in ieder geval niet (Zuid-Frankrijk).
Ik voel je pijn.quote:
quote:
quote:
What have I done!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
Kwestie van [ afbeelding ], dan sneeuwt het bij je.
Van een knuffel warm je vast wel op!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik krijg men zolderkamertje niet warm. Mijn kacheltje trek het niet. Het is buiten al -10°c en binnen krijg ik het niet warmer dan 19°c.
Eventjes buiten een blokkie om. Dan voelt die 19 graden straks aan als 29. Werkt gegarandeerd!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik krijg men zolderkamertje niet warm. Mijn kacheltje trek het niet. Het is buiten al -10°c en binnen krijg ik het niet warmer dan 19°c.
Sla een deken om, doe een vest aan, kruip in je bed.....ga ik ook zo maar eens doen...moequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb al een trui aangetrokken, helpt niet veel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Sla een deken om, doe een vest aan, kruip in je bed.....ga ik ook zo maar eens doen...moe
JA WATF GODMILJAAR IK HAD DIT LAATST OOK AL HOE GAAT DIT WEER WEG?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
Kwestie van [ afbeelding ], dan sneeuwt het bij je.
lekker mang.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef kwiwi het volgende:
Ja heel hard, maar morgen mag ik m'n haar weer wassen.
na 7 vlokken hield het opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:05 schreef samvirus het volgende:
een minuut geleden licht begonnen in Zoetermeer
wauw vee lsneuw inderdaad ik zie meer wit dan straatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Catch22- het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier in Groningen ligt ook al een pak
Dacht ik al, daar ergens bij de A7quote:
Inmiddels is het op Schiphol al een beetje aan het poederen, dus in Haarlem zal het ook niet langmeer duren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Digi_Djeff het volgende:
Elke keer als het sneeuwgebied in de buurt van Haarlem komt lost het op
Yep pal aan de A7, sterker nog ik zie (normaal gesproken) de auto's rijden op de A7quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Geen idee of het nog sneeuwt... De ramen zitten dicht (schuin lopende ramen waar de sneeuw perfect op blijft liggen). Zijn in ieder geval goed geïsoleerd
[..]
Dacht ik al, daar ergens bij de A7(is wel een tijdje geleden dat ik daar geweest ben)
Ik op de N7 maar de ramen zijn nu echt niet meer helemaal doorzichtig...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep pal aan de A7, sterker nog ik zie (normaal gesproken) de auto's rijden op de A7
Goeie kick.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |