SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door JanPiraat op 02-02-2012 22:34:49 ]
Niets, ik luisterde het gewoon toevallig en ik vond het wel grappig om het te posten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat probeer je hier mee te zeggen?
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Furdinand het volgende:
vingers zijn gewoon niet hetzelfde, jan... gewoon niet hetzelfde.
Die HK UI is serious business voor mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu moet iedereen zijn HK UI weer instellen, geen serieuze UI's meer, .
OMG BOB SO MEANquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Oh mijn god pas op Harry !!! je valt in het zwaard gekkk![]()
Die valt ook onder de HKquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
ik hou mij stieren UI als je dat goed vindt
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG BOB SO MEAN
[..]
Die valt ook onder de HK
Ik sta er inderdaad nog niet opquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
er mist iets.... ik kan er mijn vinger niet op leggen..
Nee johquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Oh mijn god pas op Harry !!! je valt in het zwaard gekkk![]()
wil jij op mijn rug zitten danquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sta er inderdaad nog niet op
[..]
Nee johHij gaat juist omhoog met z'n ballon.
Jezelf er niet opzetten, hoe onzelfzuchtigquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wordt de ballon kapotgebeten door een piratenkonijn en valt hij nog harder in het zwaardquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Mensen die achterbaks en om te kotsen zijnquote:
Mensen die denken macht te hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mensen die achterbaks en om te kotsen zijn
Mensenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen die denken macht te hebben.
Op de rug van een muis met horens?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wil jij op mijn rug zitten dandat is stoer op de rug van een stier zitten.:D
Ik ben te goed voor deze wereld..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jezelf er niet opzetten, hoe onzelfzuchtig
Onderschat deze ballon nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar dan wordt de ballon kapotgebeten door een piratenkonijn en valt hij nog harder in het zwaard![]()
r.i.p harry
![]()
Grote pinguin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op de rug van een muis met horens?
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld..
[..]
Onderschat deze ballon nietEn je moet ook rekening houden met de diepte he.. die pinguïn bungelt ergens achter dat zwaard.
geen muisquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op de rug van een muis met horens?
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld..
[..]
Onderschat deze ballon nietEn je moet ook rekening houden met de diepte he.. die pinguïn bungelt ergens achter dat zwaard.
Het had zo mijn moeder kunnen zijn. Alleen is die meer behaard.quote:
Niet een mier?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is een stuis (stier+muis)
Ierokkaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
combo tussen een Marokkaan en een ier.
Ik denk dat er toch al wel een paar honderd gemaakt zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Furdinand het volgende:
hoeveel foto's zijn er van doerak?
ik ga denk ik ook maar eens foto's van de mijne maken..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch al wel een paar honderd gemaakt zijn
je weet pas alles als je weet wat je niet weet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wijsheid van de dag:
• Het is een dwaasheid om over wijsheid op te scheppen.
Nog even 20 minuten van deze wijsheid genieten en dan weer een nieuwequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wijsheid van de dag:
• Het is een dwaasheid om over wijsheid op te scheppen.
Ik wil foto's hoor ik geloof mensen niet op hun woordquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ga denk ik ook maar eens foto's van de mijne maken..
Dexter is awesome vraag maar aan appel
ik heb er nu geenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog even 20 minuten van deze wijsheid genieten en dan weer een nieuwe
[..]
Ik wil foto's hoor ik geloof mensen niet op hun woord
Jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inmiddels al iets gedronken lief Bobje?
Ik heb eerder al gevraagd wat je erop wil hebben, maar jij geeft geen antwoordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er is niks Cosmo achtigs in dat plaatje. Ik ga wel weg..
Gaan we tippelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walst? We tippelen en huppelen rond alsof er geen zwaartekracht is.
Nu ben ik helemaal weg hier.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo boh. Hij is zo leuk als hij lacht.
Het feit dat ze viel was niet zo lachwekkend maar die schelle stem erbijquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Veel sterkte en wijsheid door deze barbaarse omstandigheden.
Ah. Mij en Klips ook al.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef Furdinand het volgende:
De sneeuw probeert appel en mij uitelkaar te houden maar het gaat 'm niet lukken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon binnenblijven gekkies, dan maar een weekend geen seks
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan moet dit wel de beste seks ooit worden he.Al die leed die je nou geleden hebt ervoor enzo..
Presteren onder drukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn hooggespannen oeii
Nog 20 minutennnnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Bloempje. het volgende:
Nou Klip. Ik zou inderdaad maar alles uit de kast trekken. Godverdomme wat heb ik t koud. Nu maar hopen dat er nog een trein gaat
Fixed for you.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:41 schreef Bloempje. het volgende:
Nou Klip. Ik zou inderdaad maar alles uit de kast trekken. Godverdomme wat heb ik t koud. Nu maar hopen dat er nog een trein gaat
Dat sowieso. Puur om op te warmen natuurlijkquote:
Niet alleen dat hoor, lees maar even terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Puur om op te warmen natuurlijk
Maak een 'free hugs' bordje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Bloempje. het volgende:
Godverdomme gaat sowieso nog een half uur duren voor mijn trein gaat.
Nee. Ik wil liever mensen vermoorden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak een 'free hugs' bordje!![]()
Dan krijg je het misschien ook wel warm van de adrenalinequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil liever mensen vermoorden.
Nee, maar je voelt de kou dan niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan krijg je het misschien ook wel warm van de adrenaline
Doe ik t voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar je voelt de kou dan niet..
ja maar als je knuffelt krijg je eht werggquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil liever mensen vermoorden.
Ik wil niet knuffelen, ik wil slaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar als je knuffelt krijg je eht wergg
sinds wanneer ben jij zo gewelddadig danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil niet knuffelen, ik wil slaan.
Vandaagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo gewelddadig dan
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:07 schreef Furdinand het volgende:
Oh en de bus heeft spiegel van een auto er af gereden
Vrouwijke buschauffeusse uiteraard.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? er bestaat ook gele sneeuw hoor
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom? er bestaat ook gele sneeuw hoor
SPOILER: nat poesjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heheheh jezus ik lachte nog hardop ookSPOILER: nat poesjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
easily amused you silly boyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heheheh jezus ik lachte nog hardop ook![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gezien op 9gag ik weet zekerSPOILER: nat poesjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
lekker fokkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:49 schreef Furdinand het volgende:
Loungen bij een openhaard met een capuchinotje
Van mij normaal minder dan een uur, nu 2,5 uurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef Furdinand het volgende:
Reis van normaal minder dan 2 uur duurt nu 3 en half uur
Over de WC hangen en dan weer op bed liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat doet hij voor dronken dwaze dingen dan ?
Hahaha damnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over de WC hangen en dan weer op bed liggen
Hij ging naar een receptie op een lege maagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha damnhet is nog niet eens 22 uur
Zeg het hem morgen hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij ging naar een receptie op een lege maag
Met de auto..
Yepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeg het hem morgen hoordat kan niet zomaar
ik neem aan de emo.gifs te zien dat hij ook weer ladderzat terugreed in zn eentje ?
Als hij nu niet naakt zou rondlopen had ik 't ook tegen 'm gezegdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef HappyBob het volgende:
Met alcohol op achter het stuur gaan zitten is best wel achterlijk
Dit jaquote:
Echt een no go jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef HappyBob het volgende:
Met alcohol op achter het stuur gaan zitten is best wel achterlijk
quote:
Tekst is wel schattigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
umad brah?
[..]
supergeweldigleuk
Cash is nu ook heel schattig bezig op waquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is ook wel schattigiggiiiiig.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stiekem is cash jordyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash is nu ook heel schattig bezig op wa
gelei?quote:
Nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zojuist heb je mij dusdanig beledigd dat ik een maand niet meer met je ga praten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stiekem is cash jordy
[..]
gelei?
Niet doen hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zojuist heb je mij dusdanig beledigd dat ik een maand niet meer met je ga praten.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zojuist heb je mij dusdanig beledigd dat ik een maand niet meer met je ga praten.
Hihi, maar Cash kan niet zo goed zingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stiekem is cash jordy
[..]
gelei?
Ohh jaa?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash is nu ook heel schattig bezig op wa
Lief zijn hoor, anders praat ik een maand niet met jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zij noemt mij Jordy van.Loonquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet doen hooranders geen genade @ OSM
![]()
![]()
backfiiirequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lief zijn hoor, anders praat ik een maand niet met jou
Okeeequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lief zijn hoor, anders praat ik een maand niet met jou
Zelfs toen niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Middeleeuwen was onze gouden tijd
Laat 'm af en toe los, toequote:
Ja truequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfs toen niet.Eens onder de duim, voor altijd onder de duim.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfs toen niet.Eens onder de duim, voor altijd onder de duim.
Wij waren goede keizers geweest, henk nog een betere struik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Middeleeuwen was onze gouden tijd
Verdommequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Wij waren goede keizers geweest, henk nog een betere struik.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja trueik geniet ervan hoor, zo kom ik nog op het rechte pad
Geen rovers zonder struikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Wij waren goede keizers geweest, henk nog een betere struik.
Je staat toch ook heel anders in het leven nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja trueik geniet ervan hoor, zo kom ik nog op het rechte pad
Zo is het jongedamequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je staat toch ook heel anders in het leven nu?
Mijn liefde is dood en komt pas over een paar dagen weer tot leven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]![]()
Pfff, veel liefde hier in arg
Zeg niet met Valentijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn liefde is dood en komt pas over een paar dagen weer tot leven.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn liefde is dood en komt pas over een paar dagen weer tot leven.
Zolang is Henkie's ban niet.quote:
Soms weleens trioquote:
opzouten ik haat jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Nectar het volgende:
Dus ik zei zo: je tanden lijken net sterren
Spannendquote:
Ik heb al gepostquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Nectar het volgende:
Dus ik zei zo: je tanden lijken net sterren
Uhu, heb jij er ook ervaring mee?quote:
Neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Uhu, heb jij er ook ervaring mee? [ afbeelding ]
IK WIL GEEN VRIENDENquote:
Hihi oh Bobo tochquote:
NOU NIET IK DUSquote:
Doerakquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Die piraten in de OP zijn ruig alles
gr gr
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Die piraten in de OP zijn ruig alles
gr gr
Zo praten wij toch ook niet over jou?quote:
Leugens! LEUGENS!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo praten wij toch ook niet over jou?
Heb je zn kop al gezien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo praten wij toch ook niet over jou?
Je zit weer in de verkeerde geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef dralion13 het volgende:
Kick nooit meer topics als ik dronken ben, dan raar ik in de war
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan ben je gelijk keiverliefd jwz
klopt, maar je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je zit weer in de verkeerde geloof ik![]()
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt, maar je weet wat ik bedoel
Ik heb het al moeilijk, maak het nou niet nog moeilijkerquote:
Okequote:
quote:
Baas. Jammer dat ie niet aan de grog zat! Dan wastie pas een ekte piraatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:05 schreef JanPiraat het volgende:
HarryWhyyy
Harry Potter-acteur dronken tijdens opnames
Die bericht is tegenstrijdig met andere berichten, maar ach.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:05 schreef JanPiraat het volgende:
HarryWhyyy
Harry Potter-acteur dronken tijdens opnames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |