SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door JanPiraat op 02-02-2012 22:34:49 ]
Niets, ik luisterde het gewoon toevallig en ik vond het wel grappig om het te posten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat probeer je hier mee te zeggen?
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef Furdinand het volgende:
vingers zijn gewoon niet hetzelfde, jan... gewoon niet hetzelfde.
Die HK UI is serious business voor mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu moet iedereen zijn HK UI weer instellen, geen serieuze UI's meer, .
OMG BOB SO MEANquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Oh mijn god pas op Harry !!! je valt in het zwaard gekkk![]()
Die valt ook onder de HKquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
ik hou mij stieren UI als je dat goed vindt
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG BOB SO MEAN
[..]
Die valt ook onder de HK
Ik sta er inderdaad nog niet opquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
er mist iets.... ik kan er mijn vinger niet op leggen..
Nee johquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Oh mijn god pas op Harry !!! je valt in het zwaard gekkk![]()
wil jij op mijn rug zitten danquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik sta er inderdaad nog niet op
[..]
Nee johHij gaat juist omhoog met z'n ballon.
Jezelf er niet opzetten, hoe onzelfzuchtigquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wordt de ballon kapotgebeten door een piratenkonijn en valt hij nog harder in het zwaardquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |