DAM, ben jij dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zitten jullie naar die kaaskop beker te koekeloeren terwijl de kraker Novara-Chievo aan de gang is.
Ja kut.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Melvin Platje... Was toch van Volendam?
Zullen we zondag nog wel zien. Bovendien, twee goals tegen PSV uit is netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Zat veel meer in voor Nec. Maar goed dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben is al langer bekend.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Ajax maar niet loten straks... ooh wacht..
Of Feyenoord ooh wacht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Ajax maar niet loten straks... ooh wacht..
Jep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Daar durf ik ook geld op te zetten ja..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Denk ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heerenveen - PSV
AZ-Heracles
100% zeker
Al zou Heracles in de finale ook wel tof zijn. Die gun ik het het meest van de 4.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk treffen PSV en AZ elkaar pas in de finale.
Ja, maar die krijgen dan Europees voetbalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Die loting zou ook het gunstige zijn voor de knv
[..]
Al zou Heracles in de finale ook wel tof zijn. Die gun ik het het meest van de 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |