quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben trouwens na een minuut of 10 in de eerste helft tot nu afgehaakt... Heb ik (afgezien van 4 doelpunten) nog veel gemist?
We zijn nu in de 80e minuut. Dus de kans is vrij groot dat de actie ergens tussen 10 en 80 heeft plaatsgevonden he.quote:
Doet je camera het nog welquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Staat daar nou een kerel in zn PSV shirtje fotos te maken, het is -10 ofzo
Da's ook weer waar, maar ik vond de eerste 10 minuten best saai, ondanks de goalquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu in de 80e minuut. Dus de kans is vrij groot dat de actie ergens tussen 10 en 80 heeft plaatsgevonden he.
Moet je maar niet zo domme overtreding makenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Ai, weer Goossens die geblesseerd lijkt.
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakelquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, maar ik vond de eerste 10 minuten best saai, ondanks de goal
Inb4 Barcaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakel?
Ik vond Feyenoord-Ajax best wel spektakel vanaf minuut 1quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijden is er al vanaf minuut 1 vol spektakel?
Goede versterking voor Feyenoord, zo'n brekebeentje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
Ai, weer Goossens die geblesseerd lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |