Onzersen niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mijn benzine starsletje ook hoor..
Dat zou goed kunnen jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je een verrotte koppeling, dacht ik
Omdat ik faaldequote:
Ik moet hem ook tot de bodem intrappenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja
Moet 'm ook tot de bodem intrappen
Als ie aangrijpt rolt ie wel ja. En niet alleen mijn starsletje, maar ook de pooooolooooo van meneer...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ehm... als je bij een benzine-auto de koppeling een klein beetje laat opkomen gaat hij toch gewoon rijden?![]()
Dat doet mijn peugeot 206, dat deed de toyota waar ik les in had, dat heb ik volop gebruikt in mijn lessen bij bijzondere verrichtingen![]()
Alleen als je het te ver doet slaat hij af.
Ligt eraan welke woensdagavondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, nog even over de oriflame-party...
Stel nou he.. dat ik die op een woensdagavond hier zou organiseren, wie zou er dan komen??![]()
![]()
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Stel nou he.. dat ik die op een woensdagavond hier zou organiseren, wie zou er dan komen??![]()
![]()
woonde jij nou ook in Eindhoven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Mijnes nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ehm... als je bij een benzine-auto de koppeling een klein beetje laat opkomen gaat hij toch gewoon rijden?![]()
Dat doet mijn peugeot 206, dat deed de toyota waar ik les in had, dat heb ik volop gebruikt in mijn lessen bij bijzondere verrichtingen![]()
Dat lukt bij mij geloof ik alleen achteruit... dan rolt ie wel alleen op de koppelingquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan welke woensdagavondAls ik vrij ben kom ik! Als het mag
Niks, geloof ik.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...
Kunnen we carpoolenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ligt eraan welke woensdagavondAls ik vrij ben kom ik! Als het mag
Da's gratis, maar er wordt wel (á la Tupperware) verwacht dat je wat koopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kost dat? Afgezien van de reiskosten...
Bij mij vooruit ook. En de twingo van mijn moeder ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij geloof ik alleen achteruit... dan rolt ie wel alleen op de koppeling
Nope, stilburg, jeweetzellufquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
woonde jij nou ook in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |