quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:29 schreef GSMboy het volgende:
Goed nieuws. GTST filmpjes worden nu ook massaal geblokkeerd....

Inderdaad. De enige reden om Linux op je desktop te draaien is omdat je "elite" wil zijn. Het voegt werkelijk waar helemaal niks toe. Ik ben vijf jaar geleden weer teruggegaan naar Windows en ga nooit meer Linux op de desktop gebruiken (servers is een ander verhaal natuurlijk)quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk als TS iets ontnomen wordt

Gezelligquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Pharkus het volgende:
Zo lekker ff de voice kids op de laptop terugkijken met Windows 7 internet explorer via RTL xl

TV's zonder Windowsquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kan nog steeds alles perfect kijken via onze TV... Staat naar mijn weten geen windows op.

Wat de neuk is The Voice kids?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:05 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Kan nog steeds alles perfect kijken via onze TV... Staat naar mijn weten geen windows op.

quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:49 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
De kinder versie van de Voice of Holland.

En Discovery en NGC... Over het algemeen leuker dan RTL, maar ik vind bouwval gezocht altijd wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen last van, ik kijk History en Sci-Fi channel.

Morgen komt het weer, ik kijk er nu al naar uit.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |