De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens broertje Dance/Trance achtige stuff..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien ze dan?
Meh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens broertje Dance/Trance achtige stuff..
Ik kan niet een hele nacht naar trance luisteren....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens broertje Dance/Trance achtige stuff..
Snarf en ik zijn fout he..... heel fout...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest..
Maar goed, dat kan hoorquote:
Mijn muziek is het niet.. Ik weet niet hoe t met jullie zitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Snarf en ik zijn fout he..... heel fout...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe jaaaa et wodka-redbull... stuiter ik mee van de suiker dan van de alcol.. en wijn, want das fijn!
Nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en ik zijn fout he..... heel fout...
Nou wij houden van leuke meezing muziek... gek dansen en veel alcoholquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn muziek is het niet.. Ik weet niet hoe t met jullie zit
Ik zal even kijken wat ik met de rest van het weekend wil enzo. Maar bedankt voor het aanbod in ieder gevalquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed, dat kan hoor
Ik heb een flinke bank over waar geslapen kan worden
Dan kun je beter Cafe Fout induiken denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou wij houden van leuke meezing muziek... gek dansen en veel alcohol
Ik ben wel heeel liefquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar.... we kunnen ook heel lief zijn
Ik ben alleen even kwijt welk weekend.. aankomend of volgend?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik met de rest van het weekend wil enzo. Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval
Neeeeeeeeeee geen K3.... lekkere foute muziek ala q music ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef twi het volgende:
c_a en snarf gaan volgende week gewoon een uur volmaken met die K3/Kabouter Plop karaoke. Denk dus dat ik R49 maar over blijf slaan.
Die tent ziet er echt wazig uit haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je beter Cafe Fout induiken denk ik
Who knows sla ik VIP over en ga met jullie mee
Dat klinkt namelijk beter dan Dance en Trance..
Ik luisterquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee geen K3.... lekkere foute muziek ala q music ofzo
Dit weekendquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben alleen even kwijt welk weekend.. aankomend of volgend?
Dat is in ieder geval beter dan sommige muziek die ik daar hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef twi het volgende:
c_a en snarf gaan volgende week gewoon een uur volmaken met die K3/Kabouter Plop karaoke. Denk dus dat ik R49 maar over blijf slaan.
Is cafe fout echt leuk???quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je beter Cafe Fout induiken denk ik
Who knows sla ik VIP over en ga met jullie mee
Dat klinkt namelijk beter dan Dance en Trance..
Dat barmeisje in Fout is zo enorm ge..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die tent ziet er echt wazig uit haha.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef marbasnarf het volgende:
jaaa en spicegirls ! ( die ik overigens pas sinds een paar jaar weet te waarderen...)
Double date - email to berlin die moeten jullie draaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef marbasnarf het volgende:
jaaa en spicegirls ! ( die ik overigens pas sinds een paar jaar weet te waarderen...)
Ik ben er nog niet binnen geweest.. maar de buitenkant alleen alquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat barmeisje in Fout is zo enorm ge..Schattig
Daar heb je wel een punt ja. Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus hoor ik een stuk liever dan de troep die er doorgaans uit wordt gezondenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan sommige muziek die ik daar hoor.
buitenkant ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet binnen geweest.. maar de buitenkant alleen al
En klein.. Heel klein.. Toen m'n maat er nog werkte was 't leuker.. Maar tis niet verkeerd iig als zelfs ik dat niet erg vindt.. Anders is er nog Plein.. Iets groter, ook meestal wel heel druk..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is cafe fout echt leuk???
We hebben een keer getwijfeld, maar er stond zo lange rij
En entree?
Hoho, niks mis met foute karaoke muziek hoor. Zolang het maar geen K3 is tenminstequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef twi het volgende:
Tinychat... dat ding wat bij jou niet werktequote:
maar kunnen Snarf en ik daar dansen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En klein.. Heel klein.. Toen m'n maat er nog werkte was 't leuker.. Maar tis niet verkeerd iig als zelfs ik dat niet erg vindt.. Anders is er nog Plein.. Iets groter, ook meestal wel heel druk..
Ik ken de vorige Baja niet, tis wel grappig daar, alleen entree is 7.50 in t weekend geloof ik.. Dat is minder.. of dat moet voor de opening geweest zijn..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
buitenkant ziet er gezellig uit
Jofu jij was toch ook naar Baja geweest? Is het het wat??? Beter dan de vorige Baja?
I like where this is going.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tinychat... dat ding wat bij jou niet werkte
Maar ik neem me laptop mee
Want ik slaap bij jou neem ik aan?
Je moet wel even ruimte maken, maar dat kan best, wordt vanalles gedraait..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar kunnen Snarf en ik daar dansen?
Ja zo effe besprekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
ja! maar kunne we dan niet beter radio bij jou doen, zodat we kyra nog ff uit kunnen laten?
jezus 7,50 entree betalen is kutquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken de vorige Baja niet, tis wel grappig daar, alleen entree is 7.50 in t weekend geloof ik.. Dat is minder.. of dat moet voor de opening geweest zijn..
heb je trouwens ook via FB een bericht gestuurd, very importantquote:
moeten we eerst alle tafels en stoelen aan de kant slepen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet wel even ruimte maken, maar dat kan best, wordt vanalles gedraait..
Ah ok.. Wel een kleine sidenote, ik weet mijn rooster voor het weekend nog niet, had wel een verzoek ingedient voor ochtenddienst morgen en avonddienst zondag, maar dat willen ze nog weleens "vergeten"quote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb ik vorig weekend ook K3 gezongen.denk ik.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef marbasnarf het volgende:
ruimte maken is niet moeilijk... als je zon wilde danser bent als ons, maken mensen graag ruimte =P
ow ok... ik ga nu facebook openenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb je trouwens ook via FB een bericht gestuurd, very important
Now I'm definitely scaredquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef marbasnarf het volgende:
ruimte maken is niet moeilijk... als je zon wilde danser bent als ons, maken mensen graag ruimte =P
Ja Baja 7.50 in t weekendquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus 7,50 entree betalen is kut
En cafe fout?? Hoeveel entree?
Zo ben ik ook. Totdat ik ga drinken, dan ben ik 1 van die drukke mensen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Now I'm definitely scared
Ik ben eigenlijk niet zo'n uitgaanstype. Ik vind het leuk om ergens wat te drinken en te praten enzo. En zodra het echt druk wordt en iedereen uit zijn dak gaat wil ik naar huisWaardeloos I know
Nee dat niet, staan wat lounge dingen en barkrukken, meer niet..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moeten we eerst alle tafels en stoelen aan de kant slepen?
oh das handig, kan ik dan al mn wapens ophalen...!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja Baja 7.50 in t weekend
Plein geen, alleen een euro voor n stempel als je er weer uit gaat, dan kun je bij terugkomst de detector overslaan (als je even naar een andere tent bent geweest ofzo..)
Vandaar dat je als eerste gelijk 5 glazen wijn naar binnen mikt zonder dat iemand nog maar de kans heeft gehad met z'n ogen te knipperenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Totdat ik ga drinken, dan ben ik 1 van die drukke mensen.
Echt he. Wat een kutsysteem.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das handig, kan ik dan al mn wapens ophalen...!
Er werd gewoon niet snel genoeg gedronken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat je als eerste gelijk 5 glazen wijn naar binnen mikt zonder dat iemand nog maar de kans heeft gehad met z'n ogen te knipperen
Je hebt een metalen vibo om iemands hoofd mee in te slaan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja zo is mijn vriendin ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Totdat ik ga drinken, dan ben ik 1 van die drukke mensen.
Stratum ken ik eigenlijk ook niks waar je entree moet betalenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Entree moeten betalen
Dames kom toch gewoon in huize drommel slapen, 050 is vrijwel overal gratis
ik zou daar best nog wel een keer heen willenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en als echte last resort is er de Skihut nog..
Ja.. of 40+quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou daar best nog wel een keer heen willen
Zo tijd geledenMaar dat moet je doen als je dronken bent, en het verschil niet meer ziet of iemand 16 of 28 is
Toen ik een jaar of 20 was ben ik een keer in de grote skihut geweest.. mijn god wat had ik daar spijt van. Superdruk, iedereen tegen elkaar aan het drukken. Damnquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou daar best nog wel een keer heen willen
Zo tijd geledenMaar dat moet je doen als je dronken bent, en het verschil niet meer ziet of iemand 16 of 28 is
Maar dan kan je P_z tegenkomen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel naar de skihut, gewoon omdat het kan.
Enige waar ik echt niet heen zou willen is holly.
die komen daar ookquote:
Snollywoodquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel naar de skihut, gewoon omdat het kan.
Enige waar ik echt niet heen zou willen is holly.
De grote was leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 20 was ben ik een keer in de grote skihut geweest.. mijn god wat had ik daar spijt van. Superdruk, iedereen tegen elkaar aan het drukken. Damn
Seks met een 18jarige lijkt me echt niets.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
laatste keer dak erwas... 2 jaar terug ofzo... jaja, kom maar op met t commentaar =P
was t echt tevol, je kon je niet eens omdaarien, als iemand zn arm omhoog deed moest je massaal meebewegen... en gemiddelde leeftijd is 18.. maar heb gehoord dat die goed libido hebben =P
Ehm.. De meesten die in de Skihut eindigen, kunnen nieteens meer lopen, laat staan andere dingenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
laatste keer dak erwas... 2 jaar terug ofzo... jaja, kom maar op met t commentaar =P
was t echt tevol, je kon je niet eens omdaarien, als iemand zn arm omhoog deed moest je massaal meebewegen... en gemiddelde leeftijd is 18.. maar heb gehoord dat die goed libido hebben =P
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
Bakken ze er ook wat van dan of is dat niet belangrijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
Uhuh..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die komen daar ook
[..]
Snollywood
[..]
De grote was leukNou ja 1 keer geweest
Zoals Vlaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. De meesten die in de Skihut eindigen, kunnen nieteens meer lopen, laat staan andere dingen
geen idee... versier niet zo vaak ee pubertjequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bakken ze er ook wat van dan of is dat niet belangrijk?
whehehehe pubertjequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee... versier niet zo vaak ee pubertje
geen ervaring, maar alleen dat kinderlichaampje al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bakken ze er ook wat van dan of is dat niet belangrijk?
Maar je bent dan ook nog nooit met mij wezen stappen in Rotjeknorquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van stappen in Rotjeknor. Alleen de Watt vond ik tof van de tenten waar ik ben geweest, maar die is weg.
Maar die willen toch alleen iemand tussen de 16 en 19? 20 is al te oud voor ze.. Laat staan half in de twintig.. Heel leuk om te horen altijd "Oh, 27, das best al oud..."quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja echt jammer.. ik wou er nog heen, was die alweer wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van stappen in Rotjeknor. Alleen de Watt vond ik tof van de tenten waar ik ben geweest, maar die is weg.
Krijg je dat zo vaak te horen ja?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die willen toch alleen iemand tussen de 16 en 19? 20 is al te oud voor ze.. Laat staan half in de twintig.. Heel leuk om te horen altijd "Oh, 27, das best al oud..."
Vaker dan je zou verwachten, echtquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je dat zo vaak te horen ja?
Dat is overal toch, de mensen waarmee je bent is veel belangrijker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook nog nooit met mij wezen stappen in Rotjeknor
das precies wat ik dacht!!! arme jongen!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg je dat zo vaak te horen ja?
Durf ik wel op die website van je te klikken of is dat niet wat ik denk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Daaromquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is overal toch, de mensen waarmee je bent is veel belangrijker.
Het is niet eerlijk gewoonquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das precies wat ik dacht!!! arme jongen!!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
ik weet niet wat jij denkt =P
meest vage wat mensen dachten is dat ik een relatie/seks therapeut was..
die dachten toen ik t zei "dogpassion" dachten zij: "doc passion"
trouwens snarf.... die foto op je website.... die is leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Vette foto trouwens met die frisbee waar die hond zo hoog springtquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwens snarf.... die foto op je website.... die is leuk
Je haar is daar lang en blond
Ja, ik herkende der bijna niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwens snarf.... die foto op je website.... die is leuk
Je haar is daar lang en blond
Geen ongelukjes meer met de schaar danquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
ja weet dat t lang was.. heb t moeten knippen omdak een omgelukje had met een schaar half jar terug =P
en tiis altijd blond in de zomer.. komt door de zon... swinters wordt t roder (en nu gekleurt)
Een tervuerense herderquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:34 schreef marbasnarf het volgende:
wat voor hond had je?
honden zijn tof en kan ook niet zonder hoor
charmant.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef marbasnarf het volgende:
ik draag gewoon (heel seksie) een strakke rode.... thermolegging tot op mn knie... (viel dat ff tegen he ghehe)
ik wil nog wel een hond erbij...!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel een hond, maar ik neem hierna geen hond meer.
Al wil ik Kyra nu niet missen.... schatjepatatje... en stinkerd... ze laat nu poepjes
Hij was helemaal niet zo nerveus.. toen hij jong was nog wel druk. Heel erg speels en wild, maar dat vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
tervurense ken ik wel, maar vind ze beetje nerveus of viel dat mee?
In rusland zekerquote:
Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar ik voelde mij altijd prettiger in de omgang met dieren dan met mensen.quote:
mijn kater zoekt nog een nieuw huisje (zn naam is snarf!)quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef Faxie het volgende:
M'n ouders hebben 2 Husky's
Maar ik wil een kat ooitOf 2
Fixed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lekker droog kansloos weer =D
herkenbaar... lekker lopen, hoofd leeg maken, trainingssessie erbij en alles is weer goed!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar ik voelde mij altijd prettiger in de omgang met dieren dan met mensen.
Als ik weer eens ruzie had met mensen, dan ging ik altijd met mijn hond wandelen.. balletje gooien etc. Daar werd ik altijd wel rustig van. Geen gezeik om mij heen
met jezelf spelen...?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:47 schreef Newbie114 het volgende:
Over 20 minuten kan ik film kijken ... Wat nu
Ik dus totaal niet, heb ook niets met dieren. Mensen die praten daar kan ik nog iets mee. Een dier die praat niet dus daar kan ik niets mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar ik voelde mij altijd prettiger in de omgang met dieren dan met mensen.
Als ik weer eens ruzie had met mensen, dan ging ik altijd met mijn hond wandelen.. balletje gooien etc. Daar werd ik altijd wel rustig van. Geen gezeik om mij heen
Info?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn kater zoekt nog een nieuw huisje (zn naam is snarf!)
En als je thuis komt, is er altijd iemand die jou blij begroetquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
herkenbaar... lekker lopen, hoofd leeg maken, trainingssessie erbij en alles is weer goed!
Ik moet van Myra een huis vol katten nemen omdat ik forever alone ben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn kater zoekt nog een nieuw huisje (zn naam is snarf!)
het is echt een lief beest, lijkt wel een beetje op een vampierquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Info?
Wel heel plotseling....moet er wel even over denken hoor
Ik ben juist blij dat ze niet pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dus totaal niet, heb ook niets met dieren. Mensen die praten daar kan ik nog iets mee. Een dier die praat niet dus daar kan ik niets mee.
Dan kan ik toch nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!
Het plan:
- Om 22:45 uur afspreken op stadhuisplein bij het standbeeld, tegenover de Baja!
- Dan gaan we eerst gezellig wat drinken in Paddy's (voor diegene die niet los willen gaan is dit een leuke pub)
- Rond een uur of 12 gaan we een kijkje nemen in Cafe Fout, Get Back en misschien wel de Skihut!
- Dan even shoarma eten uiteraard![]()
- En weer richting huis als de vogeltjes fluiten.
WIE GAAT ER MEE????
mja beetje zielig verhaal... heb hem 4 jaa geleden weggedaan omdat mijn hond overleed en toen bleef snarf weken bij de voordeur op hem wachten (sliepen samen in een mand enzo) en hij at niet meer enzo.. heb hem toen geplaatst bij mijn ex.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Info?
Wel heel plotseling....moet er wel even over denken hoor
dat is soms wel een voordeelquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ze niet praten
Ik moet zondag om 10.20 op het station in Leiden staan. Is dat een beetje haalbaar denk je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het plan:
- Om 22:45 uur afspreken op stadhuisplein bij het standbeeld, tegenover de Baja!
- Dan gaan we eerst gezellig wat drinken in Paddy's (voor diegene die niet los willen gaan is dit een leuke pub)
- Rond een uur of 12 gaan we een kijkje nemen in Cafe Fout, Get Back en misschien wel de Skihut!
WIE GAAT ER MEE????
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zondag om 10.20 op het station in Leiden staan. Is dat een beetje haalbaar denk je?
Ohja hij is nu 7 jaar oud, bedelt en jat eten (beetje irritamt eigenschap) en zn hoektanden zijn te lang dus die steken uit... hij is helemaal zwart met 1 witte snorhaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja beetje zielig verhaal... heb hem 4 jaa geleden weggedaan omdat mijn hond overleed en toen bleef snarf weken bij de voordeur op hem wachten (sliepen samen in een mand enzo) en hij at niet meer enzo.. heb hem toen geplaatst bij mijn ex.
en nu 4 jaar later wilde hij hem ineens weg want volgende dag zou hij naar buitenland verhuizen, werd ik met mijn kat "opgescheept" maar 1 van mijn honden kan niet goed met katten samen... t gaat redelijk, maar wordt beetje nerveus van dat constante allerte gedrag van mn hond (steeds achteraan lopen, proberen om te duwen met dr neus enzo)
verder eh... 1/4 boskat, dus vrijlang haar, wel wat aan de kleine kant, want door stress is hij aardig afgevallen en mager
Spelletjesmeet.quote:
spelletjes meet??? Whutquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Spelletjesmeet.
Maar als er meer leuke mensen komen zal ik het overwegen die af te zeggen
Ik!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het plan:
WIE GAAT ER MEE????
duh... je staat met dikgedrukte letters erbij, je had er niet eens meer onderuit gekuntquote:
Van ander forum, fijn bordspelletjes spelenquote:
en slaapmuts =Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh... jij bent al veel eerder bij onsWel slaapzak meenemen
ow gezelligquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van ander forum, fijn bordspelletjes spelen
Even kijken dan, want meet is altijd leuk, maar moet wel werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Alles sluit om 4 uur.... geloof ik
Geen idee of er na 4 uur nog wat open is, behalve de shoarmazaken
Klinkt tof. Van welk topic is het?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Spelletjesmeet.
Ahhh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja beetje zielig verhaal... heb hem 4 jaa geleden weggedaan omdat mijn hond overleed en toen bleef snarf weken bij de voordeur op hem wachten (sliepen samen in een mand enzo) en hij at niet meer enzo.. heb hem toen geplaatst bij mijn ex.
en nu 4 jaar later wilde hij hem ineens weg want volgende dag zou hij naar buitenland verhuizen, werd ik met mijn kat "opgescheept" maar 1 van mijn honden kan niet goed met katten samen... t gaat redelijk, maar wordt beetje nerveus van dat constante allerte gedrag van mn hond (steeds achteraan lopen, proberen om te duwen met dr neus enzo)
verder eh... 1/4 boskat, dus vrijlang haar, wel wat aan de kleine kant, want door stress is hij aardig afgevallen en mager
anders sms je als je in rdam bent, zeggen we waar we zijn....?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
Hm ik heb competitie volgende week zaterdag en weetniet tot hoe laat dat allemaal gaat duren....
Gaafquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van ander forum, fijn bordspelletjes spelen
jij bent best slimquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
anders sms je als je in rdam bent, zeggen we waar we zijn....?
'Tweede spelletjesmeet NH!'quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt tof. Van welk topic is het?
Ik ga eens kijken of ik een slaapmuts in elkaar kan naaien in het dessin van mijn pyjamaquote:
moet dit ff quoten... tof als t 2x staat geschreven!quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik een slaapmuts in elkaar kan naaien in het dessin van mijn pyjama
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet dit ff quoten... tof als t 2x staat geschreven!
en anders kun je altijd een vuilniszak aandoen en 1 om je hoofd binden, is t ook matchendquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik een slaapmuts in elkaar kan naaien in het dessin van mijn pyjama
Of een Jumbo tasje....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en anders kun je altijd een vuilniszak aandoen en 1 om je hoofd binden, is t ook matchend
jaaaaaaaa mogenw e je dan intervieuwen... wil je dan een personage zin...?? =D voe hier iets creatiefs opborrelen...!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Blijf je ook eten?
Ow en Snarf en ik gaan ook radio maken om 21:00 uur.... hey dan kan jij onze gast zijn
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaa mogenw e je dan intervieuwen... wil je dan een personage zin...?? =D voe hier iets creatiefs opborrelen...!!
toevallig staat een jumbo-tas mij ontzettend leuk!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of een Jumbo tasje....
ownee dat was iets anders
we gaan naar cafe fout... dan is een clubshirt tof.. en anders mag je wel een shirt an mij aan =Pquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef Faxie het volgende:
Moet nog even kijken hoor. Moet eerst naar Roosendaal, dan naar Tilburg, en dan weer terug naar Roosendaal en door naar Rotterdam....
Dan moet ik ook kleren meenemen, kan niet in m'n teamshirt uitgaan he
Zal er even over nadenken![]()
En ik heb je nummer niet
Maak er je sign vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet dit ff quoten... tof als t 2x staat geschreven!
niet zo ingewikkeld doen, ben nog in ontwikkelingquote:
Ik. Heb. Geen. Nickelson. Pyjama.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en anders kun je altijd een vuilniszak aandoen en 1 om je hoofd binden, is t ook matchend
Er staat groot 'Emo Squad' achterop...da's de teamnaamquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we gaan naar cafe fout... dan is een clubshirt tof.. en anders mag je wel een shirt an mij aan =P
sorry, wist niet dat t een gevoelig onderwerp was... natuurlijk vinden we je pyama mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik. Heb. Geen. Nickelson. Pyjama.
dat is waarquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toevallig staat een jumbo-tas mij ontzettend leuk!
We gaan allemaal in een clubshirtquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we gaan naar cafe fout... dan is een clubshirt tof.. en anders mag je wel een shirt an mij aan =P
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zo ingewikkeld doen, ben nog in ontwikkeling
Zo lang je geen paëlla danwel gazpacho bij me naar binnen probeert te schuiven lijkt me dat wel leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Blijf je ook eten?
Ow en Snarf en ik gaan ook radio maken om 21:00 uur.... hey dan kan jij onze gast zijn
Sowieso worstenbroodjes bij het ontbijtquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo lang je geen paëlla danwel gazpacho bij me naar binnen probeert te schuiven lijkt me dat wel leuk.
Je hebt nog ongeveer 45 jaar te gaan.quote:
he we wilden toevallig net paela eten =Pquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo lang je geen paëlla danwel gazpacho bij me naar binnen probeert te schuiven lijkt me dat wel leuk.
en gazpacho is idd vies... ziet eruit als of eh... t reeds geconsumeerd is..quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga jij dan topless?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"een baby" klinkt lekker willekeurig hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt nog ongeveer 45 jaar te gaan.
Of je gaat natuurlijk gewoon de poetsturk uithangen, beetje strijken, beetje chillen, beetje schijt van een baby afvegen.
ik draag graag 2 shirtjes overelkaar =P (en das geen grapje)quote:
Wanneer is je examen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zo ingewikkeld doen, ben nog in ontwikkeling
waarom? heb je het koud dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik draag graag 2 shirtjes overelkaar =P (en das geen grapje)
ja ik dm even mijn telefoonnummerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
Ik laat het nog wel weten voor zaterdag. Herinner me eraan plz
WITTER DAN WITTTTTquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
nou dan zit mn kleding mooier... =p
Spelletjesmeet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Spelletjesmeet.
Hihi ik heb een telefoonnummer van een meisje gehosseldquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik dm even mijn telefoonnummer
dm ook naar mij danquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik dm even mijn telefoonnummer
alleen als t ijs en ijs koud is..quote:
Bordspelletjes, geen bedspelletjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spelletjesmeet?
Wie wat waar?
hihiquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ik heb een telefoonnummer van een meisje gehosseld![]()
gehehehehehehehe zal jij ff lekker slapen vanacht!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi ik heb een telefoonnummer van een meisje gehosseld![]()
Ja dat lijkt me slim.... ik ga alvast de waterkoker volgooien en aanzetten... EN ik die Twilight deel 1 er al vast in!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
zeg ik moet denk ik opschieten he als ik over een kwartier bij jou de bank moet liggen =P
Dat vind ik ook leuk hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bordspelletjes, geen bedspelletjes.
Volgende week zaterdag, vanaf een uur of 6 in Zaandijk, kom je ook?quote:
ok, hij is ik me ff in mn trainingsbroek (althans, mn geconfisceerde trainingsbroek =P) en dan kom ik eraan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me slim.... ik ga alvast de waterkoker volgooien en aanzetten... EN ik die Twilight deel 1 er al vast in!
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bordspelletjes, geen bedspelletjes.
Is goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, hij is ik me ff in mn trainingsbroek (althans, mn geconfisceerde trainingsbroek =P) en dan kom ik eraan!
Wat voor spelletjes?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, vanaf een uur of 6 in Zaandijk, kom je ook?
Bordspelletjesquote:
Ja ik ben extreem jaloersquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
tot ziens mensen!!
wil jullie niet jaloers maken maar ik ga naar (wat me verteld is) lekkere vampiers kijken en ondertussen verbazingwekkend lekkere thee drinken in mn extreem heerlijke slaapzak in t gezelschap van een andere vrouw die ook onder een deken van haar thee en de film ligt te genieten!
Welke?quote:
Geen idee, zien we dan wel.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
tot ziens mensen!!
wil jullie niet jaloers maken maar ik ga naar (wat me verteld is) lekkere vampiers kijken en ondertussen verbazingwekkend lekkere thee drinken in mn extreem heerlijke slaapzak in t gezelschap van een andere vrouw die ook onder een deken van haar thee en de film ligt te genieten!
Eigenlijk lijkt mij dat best leuk om te gaan. Maar ik ken vast niemandquote:
Allemaal paardenmeisjes!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt mij dat best leuk om te gaan. Maar ik ken vast niemand
Ik kom ook in skihut hoor g.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan kan je P_z tegenkomen!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kom ook in skihut hoor g.
Mag ik ook komen? Ik hou ook van paardenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik naar Get Backquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar heel soms. Meestal ga ik naar de Beurs
Have funquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik naar Get Back
Nu echt weg... snarf is hier zo
Get Back? is dat niet met al die bejaarden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik naar Get Back
Nu echt weg... snarf is hier zo
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik hou ook van paardenM'n zusje is er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Leuk tochquote:
Count me inquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het plan:
WIE GAAT ER MEE????
Ja ik ben ook al wat ouder dan jij jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Get Back? is dat niet met al die bejaarden?![]()
Daar komen vooral jonge studenten toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar heel soms. Meestal ga ik naar de Beurs
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:35 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar komen vooral jonge studenten toch?
Paardenmeisjesquote:
Wat wil je weten misschien weet iemand anders het ook?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Waar is loka als je der nodig hebt
Hallo mensen.
Je wil het over soppen hebben of een patatfriet discussie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Waar is loka als je der nodig hebt
Hallo mensen.
Ik wil der gewoon even sprekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je weten misschien weet iemand anders het ook?
Gooi het nu maar gewoon in de groepquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil der gewoon even spreken
Iets in de richting van wat drommel zegt.
Waarom vingert hij eerder een mokkel dan ik?quote:
wil je uitleg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vingert hij eerder een mokkel dan ik?
Weet ze dat je niet weet hoe het moet? Dan helpt ze je zelf wel..quote:
Makkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Vingeren, makkelijk of niet? Deel 63.
Hoe je moet vingeren? Nee hoor dat is meer wat voor Kingtoppie.quote:
Jij doet daar niet aan, krijg je vieze handen van toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe je moet vingeren? Nee hoor dat is meer wat voor Kingtoppie.
Als ze ongesteld is wel jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij doet daar niet aan, krijg je vieze handen van toch?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat merk je snel genoeg denk ik
Dat denkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Makkelijknet zo makkelijk als aftrekken en als je fout doet dan helpt ze je wel een handje
Ik doe daar niet aan omdat niemand het toelaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij doet daar niet aan, krijg je vieze handen van toch?
Dat wetenquote:
Ze fakete.quote:
Ik vond het ook zo raar dat hevig begon te schudden en helemaal te trillenquote:
Allemaal schuim uit der mond, conjo patrick.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo raar dat hevig begon te schudden en helemaal te trillen
En nu ligt ze ergens in de oceaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo raar dat hevig begon te schudden en helemaal te trillen
Ze faket.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Vingeren is geen kunst aan als je het trucje eenmaal doorhebt.
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfdequote:
Doe jij ook toch?quote:
Alle vrouwen faken inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle vrouwen hetzelfde
Alleen bij jongens die denken dat het makkelijk is.quote:
Altijd dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alleen bij jongens die denken dat het makkelijk is.
Het is geen rocketsciencequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alleen bij jongens die denken dat het makkelijk is.
Nee, sorry. Ik doe alleen jongens die er moeite in stekenquote:
Het is volgens mij beter als ze er iets meer dan alleen moeite instekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik doe alleen jongens die er moeite in steken
Gaat jou lekker helemaal niks aan wat ze allemaal doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is volgens mij beter als ze er iets meer dan alleen moeite insteken
Ik steek er wel wat anders inquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik doe alleen jongens die er moeite in steken
Gaat jou lekker ook niks aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Goh, silk, wat doen die jongens allemaal dan?
Slecht vingeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Goh, silk, wat doen die jongens allemaal dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |