De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens broertje Dance/Trance achtige stuff..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien ze dan?
Meh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens broertje Dance/Trance achtige stuff..
Ik kan niet een hele nacht naar trance luisteren....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens broertje Dance/Trance achtige stuff..
Snarf en ik zijn fout he..... heel fout...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest..
Maar goed, dat kan hoorquote:
Mijn muziek is het niet.. Ik weet niet hoe t met jullie zitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Snarf en ik zijn fout he..... heel fout...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe jaaaa et wodka-redbull... stuiter ik mee van de suiker dan van de alcol.. en wijn, want das fijn!
Nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en ik zijn fout he..... heel fout...
Nou wij houden van leuke meezing muziek... gek dansen en veel alcoholquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn muziek is het niet.. Ik weet niet hoe t met jullie zit
Ik zal even kijken wat ik met de rest van het weekend wil enzo. Maar bedankt voor het aanbod in ieder gevalquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed, dat kan hoor
Ik heb een flinke bank over waar geslapen kan worden
Dan kun je beter Cafe Fout induiken denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou wij houden van leuke meezing muziek... gek dansen en veel alcohol
Ik ben wel heeel liefquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar.... we kunnen ook heel lief zijn
Ik ben alleen even kwijt welk weekend.. aankomend of volgend?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik met de rest van het weekend wil enzo. Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval
Neeeeeeeeeee geen K3.... lekkere foute muziek ala q music ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef twi het volgende:
c_a en snarf gaan volgende week gewoon een uur volmaken met die K3/Kabouter Plop karaoke. Denk dus dat ik R49 maar over blijf slaan.
Die tent ziet er echt wazig uit haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je beter Cafe Fout induiken denk ik
Who knows sla ik VIP over en ga met jullie mee
Dat klinkt namelijk beter dan Dance en Trance..
Ik luisterquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee geen K3.... lekkere foute muziek ala q music ofzo
Dit weekendquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben alleen even kwijt welk weekend.. aankomend of volgend?
Dat is in ieder geval beter dan sommige muziek die ik daar hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef twi het volgende:
c_a en snarf gaan volgende week gewoon een uur volmaken met die K3/Kabouter Plop karaoke. Denk dus dat ik R49 maar over blijf slaan.
Is cafe fout echt leuk???quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kun je beter Cafe Fout induiken denk ik
Who knows sla ik VIP over en ga met jullie mee
Dat klinkt namelijk beter dan Dance en Trance..
Dat barmeisje in Fout is zo enorm ge..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Die tent ziet er echt wazig uit haha.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef marbasnarf het volgende:
jaaa en spicegirls ! ( die ik overigens pas sinds een paar jaar weet te waarderen...)
Double date - email to berlin die moeten jullie draaienquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef marbasnarf het volgende:
jaaa en spicegirls ! ( die ik overigens pas sinds een paar jaar weet te waarderen...)
Ik ben er nog niet binnen geweest.. maar de buitenkant alleen alquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat barmeisje in Fout is zo enorm ge..Schattig
Daar heb je wel een punt ja. Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus hoor ik een stuk liever dan de troep die er doorgaans uit wordt gezondenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan sommige muziek die ik daar hoor.
buitenkant ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet binnen geweest.. maar de buitenkant alleen al
En klein.. Heel klein.. Toen m'n maat er nog werkte was 't leuker.. Maar tis niet verkeerd iig als zelfs ik dat niet erg vindt.. Anders is er nog Plein.. Iets groter, ook meestal wel heel druk..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is cafe fout echt leuk???
We hebben een keer getwijfeld, maar er stond zo lange rij
En entree?
Hoho, niks mis met foute karaoke muziek hoor. Zolang het maar geen K3 is tenminstequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef twi het volgende:
Tinychat... dat ding wat bij jou niet werktequote:
maar kunnen Snarf en ik daar dansen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En klein.. Heel klein.. Toen m'n maat er nog werkte was 't leuker.. Maar tis niet verkeerd iig als zelfs ik dat niet erg vindt.. Anders is er nog Plein.. Iets groter, ook meestal wel heel druk..
Ik ken de vorige Baja niet, tis wel grappig daar, alleen entree is 7.50 in t weekend geloof ik.. Dat is minder.. of dat moet voor de opening geweest zijn..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
buitenkant ziet er gezellig uit
Jofu jij was toch ook naar Baja geweest? Is het het wat??? Beter dan de vorige Baja?
I like where this is going.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tinychat... dat ding wat bij jou niet werkte
Maar ik neem me laptop mee
Want ik slaap bij jou neem ik aan?
Je moet wel even ruimte maken, maar dat kan best, wordt vanalles gedraait..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar kunnen Snarf en ik daar dansen?
Ja zo effe besprekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
ja! maar kunne we dan niet beter radio bij jou doen, zodat we kyra nog ff uit kunnen laten?
jezus 7,50 entree betalen is kutquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken de vorige Baja niet, tis wel grappig daar, alleen entree is 7.50 in t weekend geloof ik.. Dat is minder.. of dat moet voor de opening geweest zijn..
heb je trouwens ook via FB een bericht gestuurd, very importantquote:
moeten we eerst alle tafels en stoelen aan de kant slepen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet wel even ruimte maken, maar dat kan best, wordt vanalles gedraait..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |