Daarom deden die chip palen het om half 5 niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Mallet het volgende:
Vanmiddag was het ook erg gezellig @ Almere Centrum!
[ afbeelding ]
Edit: morgen weer 2 ritten. Ik ga als een speer. Voor februari zit ik al op 42 uur.
Dat snap ik inderdaad, maar gewone standaard ritten is natuurlijk sowieso geen reden om die te weigeren. Het ging mij meer om zaken als schoonmaakwerk en dergelijkequote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Geldt voor PC's ook, maar ze snappen wel als je niet om 4u of 5u 's ochtends je bed uit wil voor een ritje van bijvoorbeeld een uur..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Die roestbak ernaast mag er wel wezen wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef S-RS het volgende:
Pff, welke pauper heeft die zielige 520d ingezonden?!
*rent weg*
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef S-RS het volgende:
*rent weg*
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef S-RS het volgende:
*rent weg*
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:19 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Die roestbak ernaast mag er wel wezen wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |