Op het perron zelf, tussen spoor drie en vier. Je loopt er zo tegenaan als je de trap oploopt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik moet morgen 25 minuten wachten daar en dat is zonder vertraging
Dan komt het wel goedquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Op het perron zelf, tussen spoor drie en vier. Je loopt er zo tegenaan als je de trap oploopt.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet terug naar Groningen, en volgens 9292ov moest ik inderdaad via Amersfoort. Utrecht vermijd ik in elk geval gelukkig.
Had jij nog mijn DM gelezen? Ik had een DM melding op mijn mobiel maar die kon ik niet openen, en daarna zag ik niks meer op de computer
Mooiquote:
Je moet vragen of die daar wil stoppenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Chapelle het volgende:
Weet iemand of het klopt dat de bus niet meer stopt op de P+R aan de a27 bij meerkerk?
Ja ik werk in regio Breda.. Als PC.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef Rdaalwil het volgende:
Kiek nu! Een topic over studentenchauffeurs!
Ik werk sinds december 2011 bij Easyway tot nu toe 2 kak auto's gehad. De rest veel Golfjes, Polo'tjes en A3's.
Werk btw voor regio Breda. Werken daar ook mensen van hier?
Vrijdag btw van 7.05 tot 20.35 gewerktOmdat alles fout ging wat er fout kon gaan.
Oh haha, nee in Bennekom op privé-adres afleveren.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Panthera. het volgende:
[..]
NeeMaar moet je de bus in bij halte Bart van Elstplantsoen? Dan weet ik wel waar je moet zijn.
Edit: heb nu wel jouw DM gezien, maar ik bedoel niet Almelo, maar Bennekom
[..]
MooiIs ideaal, want je kan zo van wachtkamer de openstaande treindeuren in. Alleen gaan de conducteurs altijd klagen dat iedereen op dezelfde plek instapt. Vind je het gek met deze kou
![]()
Gebeld voor een spoedje zeker? Ik zag dat ik om 9.10 uur een gemiste oproep had van AR, maar lag nog te slapen. Met de bus van Utrecht naar Ridderkerk is wel zuur man, lijn 90 zeker? Die rijdt de hele tijd over de dijk en gaat ook nog eens alle dorpjes inquote:Op maandag 6 februari 2012 10:02 schreef natuurlijkwel het volgende:
Busje vanaf utrecht centraal naar ridderkerk. Duurt 2 uur en dan met een Punto naar groningen. En dan weer naar utrecht. Wordt een lange dag....
natuurlijkwelquote:Op maandag 6 februari 2012 10:50 schreef natuurlijkwel het volgende:
Je kan niet goed rijden nadat je net je rijbewijs hebt gehaald...
Bij AR moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben, maar ik heb het al geprobeerd na 3 maanden. Had het er gewoon eerlijk bijgezet in mijn sollicitatie en kreeg gewoon een mailtje dat ik alsnog welkom was bij de inschrijfsessie. De man die mijn sollicitatie en rijtest afnam zei dat hij mij voldoende bekwaam vond voor dit werk en dat die rijbewijseis meer een middel is om jochies die net hun rijbewijs hebben en denken lekker gratis met auto's te kunnen scheuren te werenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is het mogelijk om al chauffeur te worden net nadat je je rijbewijs B gehaald hebt. Ik zie overal dat je minimaal een half jaar rijervaring moet hebben. Logisch natuurlijk want je moet wel "prettig" kunnen rijden. Maar stel dat je gewoon goed kan rijden, zijn er dan bedrijven die je dan toch aannemen? (regio Breda btw)
Ja logisch wel. Maar als inderdaad uit die rijtest blijkt dat je gewoon goed kan rijden lijkt het me geen probleem. Bedankt voor je antwoordquote:Op maandag 6 februari 2012 10:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Bij AR moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben, maar ik heb het al geprobeerd na 3 maanden. Had het er gewoon eerlijk bijgezet in mijn sollicitatie en kreeg gewoon een mailtje dat ik alsnog welkom was bij de inschrijfsessie. De man die mijn sollicitatie en rijtest afnam zei dat hij mij voldoende bekwaam vond voor dit werk en dat die rijbewijseis meer een middel is om jochies die net hun rijbewijs hebben en denken lekker gratis met auto's te kunnen scheuren te weren
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef joppie_saus het volgende:
Als ze je bellen voor een sollicitatie en je door de rijtest komt is stap 1. Kom dan maar weer terug.
Doe eens rustig man, iemand stelt gewoon een normale vraag, geef dan ook gewoon antwoord op zijn vraagquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet niet wat je nou dom loopt te doen maar dat is stap 1. Als je op de wachtlijst komt kan het wel maanden duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |