Lijkt me niet dat iedere persoon die daar naartoe gaat in een panda aan komt rijden :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:54 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het onbetaald reizen is? Lijkt me wel leuk om een beetje met andere hikers te ouwehoeren
Wel jammer dat het allemaal Panda's zijn
Ik voorspel veel rijdende pakjes boter.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:03 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iedere persoon die daar naartoe gaat in een panda aan komt rijden :p
Die auto's moeten ook weggezet worden en ik denk dat daar nog wel wat leuks tussen kan zitten.
En wat versta jij onder rijdende pakjes boter?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:26 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik voorspel veel rijdende pakjes boter.
Fiat Croma.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:46 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
En wat versta jij onder rijdende pakjes boter?
1dag per week.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Guidetti het volgende:
Hoeveel uur moet je per week beschikbaar zijn?
Zie ook de OP voor al je vragen, staat er niet voor niksquote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Guidetti het volgende:
Hoeveel uur moet je per week beschikbaar zijn?
En krijg je ook je reistijd die je met het OV onderweg bent vergoed?
Voor zover ik weet rijden de helft van de treinen ook niet vanaf Ede, morgen. En de treinen die wel rijden doen dat als stoptrein. Denk dat je het beste via Amersfoort kan gaan en niet via Arnhem.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef joppie_saus het volgende:
Echt abnormaal morgen.. Eerst 2,5 uur OV'en naar Almelo, dan een uurtje in een Aygo rijden en vervolgens weer 3,5 uur terug OV'en. Mits de NS mee werkt
Waar dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet rijden de helft van de treinen ook niet vanaf Ede, morgen. En de treinen die wel rijden doen dat als stoptrein. Denk dat je het beste via Amersfoort kan gaan en niet via Arnhem.
Maar gelukkig is Ede het enige station in Nederland dat ik ken met een goede verwarmde wachtkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |