abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107565508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je er van dat die bijv morgen 21 kan worden?
Close :)
pi_107565558
160 km, 7 uur onderweg en nu gekloot met de ns.
.
pi_107565603
@Nero7
Maar gewoon een formulier invullen en kijken of ze terug bellen. Als ze niet bellen gewoon zelf bellen/mailen, heb ik ook gedaan. Ken meerder mensen die er later zelf ook achteraan zijn gegaan. We kregen allemaal een verhaal te horen dat we een mail hebben gekregen met de vraag of we nog interesse hadden. Niemand had die zogenaamde mail gekregen :')
pi_107565807
Dat moest sowieso gebeuren. Maar ik hoopte dat jullie een kleinigheidje konden doen om te voorkomen dat het 4 tot 6 weken zal duren, zoals in 2009 :').
EDIT: Hoeverre waarderen ze het als ik 2 werkdagen later opbel? Ik wil iig weten of er plek is in mijn regio. Daar zullen ze toch geen dagen voor nodig hebben om het uit te vinden? :P

Hoe zijn jullie werkomstandigheden? Uurloon vind ik wel op de site, maar bijv. tijden waarop jullie van huis gaan, hoe laat jullie terug zijn, en wat je verantwoordelijkheden zijn in praktijk.
Hoe zit het als mijn school ineens besluit me die vrije doordeweekse dag te ontnemen en daardoor niet meer kan werken? En vakantiedagen? a.s. zomer zal ik 1 weekend en 2 weken weg zijn.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:55:52 #80
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107565826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je er van dat die bijv morgen 21 kan worden?
Is ook een optie inderdaad.

Ik heb me maandag toch een rit :') Almelo - Bennekom in een Aygo, en ik ben regio Groningen. Afijn, goed voor de uren he ;)
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:57:20 #81
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107565870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef nero7 het volgende:
Dat moest sowieso gebeuren. Maar ik hoopte dat jullie een kleinigheidje konden doen om te voorkomen dat het 4 tot 6 weken zal duren, zoals in 2009 :').

Hoe zijn jullie werkomstandigheden? Uurloon vind ik wel op de site, maar bijv. tijden waarop jullie van huis gaan, hoe laat jullie terug zijn, en wat je verantwoordelijkheden zijn in praktijk.
Hoe zit het als mijn school ineens besluit me die vrije doordeweekse dag te ontnemen en daardoor niet meer kan werken? En vakantiedagen? a.s. zomer zal ik 1 weekend en 2 weken weg zijn.
In geval van hiker:
Begintijd verschillend, maar meestal rond 9 uur ophalen. Dus de tijd dat je van huis is vroeg genoeg om om 9 uur op je ophaal adres te zijn. En je MOET één dag per week beschikbaar zijn, anders gooien ze je eruit. Vakantie is geen probleem.
#26 || Luciano da Silva
pi_107565944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

In geval van hiker:
Begintijd verschillend, maar meestal rond 9 uur ophalen. Dus de tijd dat je van huis is vroeg genoeg om om 9 uur op je ophaal adres te zijn. En je MOET één dag per week beschikbaar zijn, anders gooien ze je eruit. Vakantie is geen probleem.
Dus in geval dat school tegenzit wordt ik weggestuurd... Maar ze willen ook dat je 6 maanden beschikbaar bent. Zit je daar echt 6 maanden vast?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:08:11 #83
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107566243
Hoe bedoel je, zit je echt zes maanden vast?

Als jij opbelt: 'ja hoi met Nero jullie kunnen de vinkentering krijgen ik heb er geen zin meer in', dan zeggen zij heus niet: 'je moet!'.

Bovendien heb je de eerste maand een proeftijd, waarin je zonder opgaaf van reden kunt opzeggen.
#26 || Luciano da Silva
pi_107572438
Zo, dat was een leuke dag. 11 uurtjes erbij. Vanmorgen Barendrecht - Son in een Nissan Qashqai, dat ging prima. Vanmiddag Oss - Leiden in een Ford Ka. Son - station Oss ging prima met het OV, alleen toen ik in Oss kwam sneeuwde het al behoorlijk waardor ik 45 minuten op een bus moest wachten daar. Oss - Leiden met de auto ging nog redelijk. Het was niet druk op de weg, maar er lag wel veel sneeuw dus voluit rijden ging ook niet. Al met al 3 uur gereden over Oss - Leiden, maar dat was toch een prive-adres dus de hele avond zou er iemand thuis zijn volgens EW.
Werd om half 6 nog gebeld door EW. Ze waren helemaal verbaasd dat ik de auto al had afgeleverd :D Er stonden toen nog erg veel chauffeurs vast zeiden ze. Kreeg ook te horen dat als ik vast kwam te zitten in Leiden dat ik ze dan maar terug moest bellen zodat ze een in Leiden wonende chauffeur konden bellen zodat ik daar zou kunnen slapen _O-
Maar goed, dat was niet nodig, Leiden - Vlaardingen had ik zowaar in een uurtje gedaan met de trein. Iets langer dan normaal.
pi_107572817
Ik ben eindelijk thuis. Van 18:10 - 21:14 gedaan over Zoetermeer tot mijn huis. Uiteindelijk heeft m'n pa me opgehaald op station Gouda ^O^ Anders was ik 23:00 pas thuis geweest denk ik.

Ff gecheckt: 130 km gereden vandaag en een dag van 9 uur en 1 minuut gemaakt. Rond half 2 op de A12 in een gigantische file gestaan. Over de vluchtstrook kwamen uiteindelijk sneeuwschuivers naar het begin van de file. Gemiddelde snelheid over 1,5 uur file was 7,5km/h 8)7 . En m'n 2e rit heel lang bij Rotterdam in de file gestaan.
.
pi_107574735
En nu ben ik ook weer zo'n idioot die nu weer de deur uitgaat om met het OV naar een feestje te gaan zodat ik kan drinken :|W 8)7
Maar ja, alles voor het goede doel niet waar :7
pi_107575419
Pff ik ben net een halfuurtje thuis. Ik dacht vanochtend.. Ik ga met de auto naar Zutphen en stap ik daar op de trein naar Apeldoorn.. Scheelt behoorlijk qua OV-tijd namelijk. Nadat ik auto 1 had afgeleverd en auto 2 had opgehaald heb ik van 11:15 - 16:30 gedaan over Breda - Heerenveen. Graf Clio met (volgens mij) zomerbanden. Was echt niet leuk gewoon er was geen houden aan.

Kwam ik om half 7 weer op het station in Zutphen.. Start ik m'n eigen auto.. Houdt alle elektronica ermee op; dus ook lichten.. Moest ik alsnog met het OV terug naar huis en morgen de auto op gaan halen :').
  vrijdag 3 februari 2012 @ 22:11:31 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107575757
Mallet in de rode Clio en Joppie in de Astra SW achter elkaar in de file voor de ketelbrug :9

#26 || Luciano da Silva
pi_107576134
WTF. De terugreis naar huis duurde gewoon 6 (zes!) uur. Ik eindigde in almere. Reden er geen treinen naar utrecht en daar een uur op de trein naar damsco gewacht, ging ook verkeerd. Eindelijk in Amsterdam en daar reden er geen treinen naar Arnhem dus een uur gewacht en uiteindelijk de ICE maar gewoon gepakt, vanuit daar nog een treintje en gelukkig wel opgehaald damn.

Ik had trouwens een passat op zomerbanden mee met veel te weinig profiel, ik deed al een kwartier om het parkeervak uit te komen...
pi_107576838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:23 schreef BetweenTheRays het volgende:
Veel succes allemaal! Zag alle berichten over de sneeuw en dacht meteen aan alle collega's die erin moeten werken... Er is iig gratis koffie hoorde ik :)

'Wij vinden de overlast vanwege de weersomstandigheden erg vervelend en daarom bieden wij u graag en kopje koffie of thee aan bij de Kiosk.'
pi_107577188
Wat een kut dag, zo te zien heeft iedereen het wel moeilijk gehad vandaag :P Te laat op deadlines, bussen die niet reden, en 4,5uur gedaan over de terugreis, Amsterdam Amstel - Apeldoorn.

[ Bericht 30% gewijzigd door ._HAAK_. op 03-02-2012 22:47:24 ]
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_107584067
Ik ga ook valet parking doen woensdag.
pi_107584824
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef natuurlijkwel het volgende:
Nice, ik ga me morgen ook even aanmelden ;)
pi_107586967
Ik kan woensdag niet, helaas. Leek me opzich wel leuk, maar het eerste werkcollege van een nieuw blok afzeggen zal ik maar niet doen....
.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:08:04 #95
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_107587622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef nero7 het volgende:
Eindelijk het topic gevonden :')
Wordt er naar hikers/prive-chauffeurs gezocht bij een van jullie werkgevers?
20 jaar, 2,5 jaar B, enig kans? :) Omg. A'dam of H'lem
Wat ik de afgelopen weken merkte is dat er genoeg werk hier in de regio is. Standaard 2 of 3 ritten gekregen.

Maandag Amsterdam-Laren in een C3, Baarn - Deventer in een Golf en Raalte - Almere in een Transporter 4 motion. Ben benieuwd hoever ik ga komen met deze ritten,
pi_107587871
Er is iets misgegaan bij mijn wekelijkse uitbetaling. Vanwege tentamens vorige week heb ik alleen een kort ritje Utrecht - Doorn gereden, wat dus neer komt op 18 euro ofzo incl OV tijd, maar ik heb dus 75 euro uitbetaald gekregen.. Even loonstrook afwachten dan maar
pi_107588194
Moet zeggen dat ik iedereen wel goed vond rijden gisteren. Heb niet gewerkt, maar ik ben wel weggeweest gisterenmiddag/avond met de auto en op de provinciale wegen heb ik constant 40-60 gereden, weinig remmen, erg constant. Viel me alles mee.
pi_107588347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef natuurlijkwel het volgende:
Niets voor mij. Het woord parking komt erin voor.
pi_107594823
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:29 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Nice, ik ga me morgen ook even aanmelden ;)
Te ver reizen voor mij (onbetaald), was inderdaad wel leuk geweest..
pi_107595390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:34 schreef -tape- het volgende:

[..]

Te ver reizen voor mij (onbetaald), was inderdaad wel leuk geweest..
Hoe weet je dat het onbetaald reizen is? Lijkt me wel leuk om een beetje met andere hikers te ouwehoeren :)
Wel jammer dat het allemaal Panda's zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')