Closequote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je er van dat die bijv morgen 21 kan worden?
Is ook een optie inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef S-RS het volgende:
Wat dacht je er van dat die bijv morgen 21 kan worden?
In geval van hiker:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef nero7 het volgende:
Dat moest sowieso gebeuren. Maar ik hoopte dat jullie een kleinigheidje konden doen om te voorkomen dat het 4 tot 6 weken zal duren, zoals in 2009.
Hoe zijn jullie werkomstandigheden? Uurloon vind ik wel op de site, maar bijv. tijden waarop jullie van huis gaan, hoe laat jullie terug zijn, en wat je verantwoordelijkheden zijn in praktijk.
Hoe zit het als mijn school ineens besluit me die vrije doordeweekse dag te ontnemen en daardoor niet meer kan werken? En vakantiedagen? a.s. zomer zal ik 1 weekend en 2 weken weg zijn.
Dus in geval dat school tegenzit wordt ik weggestuurd... Maar ze willen ook dat je 6 maanden beschikbaar bent. Zit je daar echt 6 maanden vast?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In geval van hiker:
Begintijd verschillend, maar meestal rond 9 uur ophalen. Dus de tijd dat je van huis is vroeg genoeg om om 9 uur op je ophaal adres te zijn. En je MOET één dag per week beschikbaar zijn, anders gooien ze je eruit. Vakantie is geen probleem.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:23 schreef BetweenTheRays het volgende:
Veel succes allemaal! Zag alle berichten over de sneeuw en dacht meteen aan alle collega's die erin moeten werken... Er is iig gratis koffie hoorde ik
Nice, ik ga me morgen ook even aanmeldenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik ga ook valet parking doen woensdag.
Wat ik de afgelopen weken merkte is dat er genoeg werk hier in de regio is. Standaard 2 of 3 ritten gekregen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef nero7 het volgende:
Eindelijk het topic gevonden
Wordt er naar hikers/prive-chauffeurs gezocht bij een van jullie werkgevers?
20 jaar, 2,5 jaar B, enig kans?Omg. A'dam of H'lem
Niets voor mij. Het woord parking komt erin voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik ga ook valet parking doen woensdag.
Te ver reizen voor mij (onbetaald), was inderdaad wel leuk geweest..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:29 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Nice, ik ga me morgen ook even aanmelden
Hoe weet je dat het onbetaald reizen is? Lijkt me wel leuk om een beetje met andere hikers te ouwehoerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Te ver reizen voor mij (onbetaald), was inderdaad wel leuk geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |