Ja hier in Gorinchem is het hopeloos, het sneeuwt behoorlijk. Er staat ondertussen 550 km file op de snelwegen, ben blij dat ik vandaag vrij ben!quote:
Whehehe, succes iedereen daar in de buurt!twitter:rtvutrecht twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 15:29:04NS meldt dat er tot na de avondspits GEEN treinen meer rijden van en naar Utrecht CS. reageer retweet
nieuwe 520?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef RTS91 het volgende:
Maandag twee ritten, een 520d naar Amsterdam en een Polo BM van Alkmaar naar Drachten
Leek mij ook wel leuk om te doen, maar er staat dat je tot savonds laat aanwezig moet zijn en ik heb savonds house-warming in Nijmegen van een goede kennis waar ik heen wil.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zijn er nog AR'ers die woensdag gaan werken bij het valet parking project in Valkenburg (ZH)?
Lijkt mij wel prima eigenlijk
Oh naar. Welke richting moet je op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef enpe het volgende:
Ik sta vast op utrecht cs, wat een faalzooi weer.
Hoe durf je te klagen over 10 min:p? Ik sta al 2uur op Almere centrum.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik word een beetje moe van de NS. Zodra er ook maar iets uit de lucht komt vallen kunnen ze opeens niet meer fatsoenlijk volgens dienstregeling rijden. De trein van Assen naar Groningen heeft ook weer 10 min vertraging.
Ja, waardeloos. En een trein over een spoortje sturen lijkt me toch redelijk simpel werk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:19 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Hoe durf je te klagen over 10 min:p? Ik sta al 2uur op Almere centrum.
[/quo[quote]Op vrijdag 3 februari 2012 18:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik word een beetje moe van de NS. Zodra er ook maar iets uit de lucht komt vallen kunnen ze opeens niet meer fatsoenlijk volgens dienstregeling rijden. De trein van Assen naar Groningen heeft ook weer 10 min vertraging.
20 jaar en 2,5 jaar B-rijbewijs? Ben je Belg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef nero7 het volgende:
Eindelijk het topic gevonden
Wordt er naar hikers/prive-chauffeurs gezocht bij een van jullie werkgevers?
20 jaar, 2,5 jaar B, enig kans?Omg. A'dam of H'lem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |